F1 Grand Prix of India - Race

Η βασικότερη αλλαγή στους κανονισμούς τού 2014 είναι η αντικατάσταση των ατμοσφαιρικών V8 κινητήρων, 2,4 λίτρων, από τους turbo V6, 1.6 λίτρων (απόδοσης περίπου 600 ίππων), οι οποίοι θα λειτουργούν με τη βοήθεια του ERS (Σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας), που θ’ αποδίδει 161 ίππους, για 33.3 δευτερόλεπτα στον γύρο. Φυσικά, θα υπάρξουν και αλλαγές στην αεροδυναμική, κάτι που δίνει πολλή δουλειά στους τεχνικούς των ομάδων, οι οποίοι έχουν 2.5 μήνες μέχρι το πρώτο τεστ, στις 28 Ιανουαρίου, και 4 μήνες μέχρι την έναρξη της νέας σεζόν, στις 16 Μαρτίου.

Οι νέοι κινητήρες αναμένεται να παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο στη συνολική απόδοση των μονοθεσίων, και ο Adrian Newey, επί κεφαλής τού τεχνικού τμήματος της Red Bull Racing, παραδέχεται ότι η απόδοση της ομάδας του τη νέα σεζόν θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τον Renault Energy F1-2014.

Σίγουρα, τα νέα μηχανικά μέρη κυριαρχούν στους νέους κανονισμούς. Δεν είναι καθόλου σαφές αυτή τη στιγμή ποιος από τους 3 κατασκευαστές θα έχει τον καλύτερο καλύτερο, τόσο όσον αφορά την απόδοση, όσο και την αξιοπιστία, κάτι που είναι αρκετά ανησυχητικό για την έναρξη της σεζόν.

Οι νέοι κανονισμοί για τα μηχανικά μέρη είναι μια εξαιρετικά πολύπλοκη διαδικασία, και για τους κατασκευαστές κινητήρων, αλλά και για ‘μάς, τους κατασκευαστές των σασί, και είναι μια πολύ περίπλοκη εγκατάσταση, η οποία δε θ’ αρέσει αρχικά στους μηχανικούς. Έτσι, είναι πολύ δύσκολο να κρίνουμε πού θα είμαστε στην αρχή τής σεζόν. Επίσης, θα έχουμε και κάποιες πολύ σημαντικές αεροδυναμικές αλλαγές, που δε θα είναι τόσο μεγάλες όσο το 2009, αλλά είναι πολύ μεγάλες για τις κλασικές αλλαγές που έχουμε κάθε χρόνο.

[Πηγή: ESPN F1 | Photo Copyrights: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Racing]