toyota-ft-86-open-concept-

Η αλήθεια είναι πως το serial με τις εκδόσεις του GT86 που θα βγουν ή δεν θα βγουν τελικά στην παραγωγή έχει τραβήξει πολύ περισσότερο από όσο θα έπρεπε αλλά για χάρη της σφαιρικής ενημέρωσης νιώθω «υποχρεωμένος» να το συνεχίσω.

Μπορεί η μητρική της Subaru μέσω του προέδρου της, Yasuyuki Yoshinaga να έχει σχεδόν απορρίψει το ενδεχόμενο ενός BRZ cabrio αλλά η Toyota εξακολουθεί να σκέφτεται σοβαρά να κόψει την οροφή από το «δικό της» GT86. Σε μία συνέντευξη, ο αντιπρόεδρος της Scion, Doug Murtha, είπε:

Είναι κάτι που κοιτάμε εσωτερικά τόσο από παραγωγικής άποψης –που θα κατασκευάσουμε κάτι με σχετικά μικρό όγκο παραγωγής αν όχι στην Subaru- όσο και από μηχανολογικής άποψης –από πού θα προέλθουν οι πόροι για να το κάνουμε.

Το βασικό πρόβλημα είναι πως η Subaru κατασκευάζει και τα τρία sports cars (BRZ, GT86 και FR-S) και πως οι μηχανικοί πιστεύουν πως χρειάζεται ριζικός ανασχεδιασμός έτσι ώστε το coupe να προσφέρεται και ως cabrio. Όπως είχε πει και ο Yoshinaga-san “Εμείς κάνουμε το αμάξι, οπότε αν δεν το κάνουμε εμείς, δεν θα γίνει”. Τόσο απλά.

Παρόλα αυτά, η Toyota και η Scion προσπαθούν να υπολογίσουν τη δυναμική πωλήσεων που θα έχει ένα cabrio μοντέλο ώστε να αποφασίσουν αν αξίζει να το κατασκευάσουν μόνες τους.

Bonus! Δες ακόμη ένα rendering από την shooting brake του GT 86.

toyota-gt-86-shooting-brake

[Πηγή: Wards Auto]