The_2014_Audi_DTM_drivers_Large-7a22a5ff-e79e-4a9f-9f0f-0a16241db0f6

Στο τρίτο και τελευταίο μέρος του αφιερώματός μας για το φετινό πρωτάθλημα του DTM, θα γνωρίσουμε τους 23 αγωνιζόμενους των 12 ομάδων που θα πάρουν μέρος. Αν σας φαίνονται οι αριθμοί 23 και 12 περίεργοι είναι γιατί μια ομάδα, αυτής της Gooix Mercedes (περισσότερα στη συνέχεια) έχει έναν οδηγό αντί για δύο που έχουν οι υπόλοιπες 11!


Στο πρωτάθλημα του 2014 συμμετέχουν 7 πρωταθλητές του θεσμού, 3 πρώην πιλότοι της Formula 1 και αρκετοί οδηγοί με συμμετοχές σε πρωταθλήματα όπως τα GP2, GP3, Formula Renault 3.5, Formula BMW, αλλά και σε αγώνες αντοχής. Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά τους οδηγούς ανά ομάδα για το 2014. Στο σημείο αυτό να σημειώσω ότι κάθε μία από τις 3 κατασκευάστριες εταιρείες αγωνίζεται με 4 ομάδες.

Audi

10268169_1448433425394876_449647711_n

Audi Sport Team Phoenix

Mike Rockenfeller: Ο 31χρονος Γερμανός αναδείχθηκε πρωταθλητής πέρσι, με παρουσία στους 9 από τους 10 αγώνες στη βαθμολογούμενη δεκάδα, ενώ σημείωσε 2 νίκες σε Brands Hatch και Μόσχα, και κατέλαβε 3 δεύτερες θέσεις στο podium των νικητών. Στο μόνο αγώνα που δε βαθμολογήθηκε ήταν ο τελευταίος στο Hocheneim.

Timo Scheider: Μετά την όχι τόσο πετυχημένη χρονιά του 2013 (τερμάτισε 10ος στη βαθμολογία), ο πρωταθλητής του 2008 και 2009 θέλει να επιστρέψει δυναμικά στη διεκδίκηση του τίτλου. Στο ενεργητικό του, αξίζει να σημειωθεί η νίκη στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Spa το 2005 και η 1η θέση στην κατηγορία στον αντίστοιχο 24ωρο αγώνα του Νürburgring.

Audi Sport Team Abt Sportline

Mattias Ekström: Το «τοτέμ» του DTM και ίσως ο πιο γνωστός οδηγός στην μετά-Schneider εποχή του πρωταθλήματος. Δεν ήταν και η καλύτερη σεζόν η περσινή για τον Σουηδό, καθώς τερμάτισε στην 7η θέση και ήταν η δεύτερη χειρότερη χρονιά του μετά την 8η θέση που κατέλαβε το 2006. Πρωταθλητής το 2004 και 2007 (πάντα με την εταιρεία από το Ingolstadt) έχει να επιδείξει και συμμετοχές σε ράλι, αλλά και νίκες! Ειδικότερα, νίκησε στην κατηγορία του Group N με Mitsubishi στα ράλι της Σουηδίας και της Καταλωνίας. Συμμετέχει στο DTM από τo 2001.

Αdrien Tambay: Αν σας θυμίζει κάτι το όνομα, είναι γιατί ο Adrien είναι γιος του πιλότου και 2 φορές νικητή με τη Ferrari στις αρχές της δεκαετίας του ’80, Patrick Tambay. Το 2009, σημείωσε μια νίκη στο πρωτάθλημα της Formula 3 Euro Series και την επόμενη χρονιά μια νίκη στο GP3. Το 2013, τερμάτισε στην 14η θέση του πρωταθλήματος.

Audi Sport Team Abt

Miguel Molina: O 25χρονος Ισπανός τερμάτισε 17ος πέρσι και βαθμολογήθηκε μόνο στους 4 τελευταίους αγώνες. Το 2013 αγωνιζόταν επίσης με Audi, αλλά με την ομάδα Team Phoenix. Συμμετέχει στο DTM από το 2010.

Edoardo Montara: Σε σύνολο 22 οδηγών πέρσι, ο Ιταλός τερμάτισε προτελευταίος (με την ομάδα Team Rosberg) και highlight της καριέρας του είναι η νίκη στον 24ωρο αγώνα της Daytona πέρσι στην κατηγορία GT. Ακόμη, έχει σημειώσει 2 νίκες το 2009 και το 2010 στο Macau στη Formula 3.

Audi Sport Team Rosberg

Jamie Green: O Άγγλος συμμετέχει από το 2005 στο DTM, ενώ το 2013 τερμάτισε με την ομάδα Abt Sportline στην ενδέκατη θέση. Το 2003 αναδείχθηκε πρωταθλητής στη Formula 3 Euro Series.

Nico Müller: Ο τελευταίος πρωτοεμφανιζόμενος για φέτος. Εκτός από τα καρτ, ο Ελβετός έχει αγωνιστεί στη Formula Renault 2.0, στο GP3 όπου και σημείωσε 2 νίκες το 2010 καταλαμβάνοντας την 3η θέση στην τελική βαθμολογία πίσω από τον πρωταθλητή Robert Wickens και τον Esteban Gutierez.

BMW

P90148325_highRes

BMW Team RBM

Augusto Farfus: Ο Βραζιλιάνος πρώην οδηγός του WTCC τερμάτισε 2ος στο πρωτάθλημα σημειώνοντας 3 πρώτες θέσεις (Hockenheim, Oschersleben και Zandvoort) και μία τρίτη και ήταν ένας από τους λίγους που μπορούσαν να απειλήσουν το πολύ σταθερό σε τερματισμούς Rockenfeller στη διεκδίκηση του τίτλου. Είναι επίσης νικητής το 2010 στις 24 ώρες του Ring.

Joey Hund: O Αμερικανός με θητεία στη Formula BMW USA και στο ΑMLS. To 2011 αναδείχθηκε πρωταθλητής στην κατηγορία GT στο AMLS, νικητής στον 12ωρο αγώνα του Sebring (GT Class)και 1ος στον 24ωρο της Daytona. Πέρσι αρκέστηκε στη 12η θέση στο DTM.

BMW Team Schnitzer

Bruno Spengler: Ο Καναδός πρωταθλητής του 2012 με την BMW στην επανεμφάνισή της στο θεσμό, τερμάτισε πέρσι στη τρίτη θέση, με μία νίκη στο ενεργητικό του (στην Αυστρία). Βρέθηκε 60 βαθμούς πίσω στη συνολική κατάταξη από τον Γερμανό πρωταθλητή. Ένα μόνο λάθος στον τελευταίο αγώνα στην Σανγκάη, του κόστισε το πρωτάθλημα το 2010, καθώς, με 8 τερματισμούς στο βάθρο, φαινόταν το αδιαφιλονίκητο φαβορί για τον τίτλο εκείνης της χρονιάς.

Martin Tomczyk: Για τον γράφοντα, η μεγάλη απογοήτευση της περσινής χρονιάς. Ο πρωταθλητής του 2011 με την Audi βαθμολογήθηκε μόνο σε ένα αγώνα κατακτώντας μια 5η θέση και μοιραία τερμάτισε στην 19η θέση της τελικής βαθμολογίας. Αγωνιζόταν στην ομάδα RMG της BMW.

BMW Team MTEK

Timo Glock: Άλλος ένας γνωστός μας οδηγός από την Formula 1. Για το 2013, οι ελπίδες των οπαδών (αλλά και εμού) ήταν ιδιαίτερα μεγάλες, αλλά η προσαρμογή του στα νέα δεδομένα του DTM δεν ήταν και η καλύτερη. Στον πρώτο αγώνα εγκατέλειψε εξαιτίας ενός κάκιστα οργανωμένου pit stop -ο πίσω δεξής τροχός δεν μπήκε ποτέ καλά και κάποια στιγμή «αποφάσισε» να αποχωριστεί την Bmw του- ενώ τα μόνα βαθμολογούμενα αποτελέσματά του ήταν μια τρίτη θέση στην πίστα του Spielberg (A1 Ring δηλαδή) και η νίκη στον τελευταίο αγώνα στο Hockenheim καταλαμβάνοντας την ένατη θέση στην τελική βαθμολογία. Ο Γερμανός ήταν πρωταθλητής το 2007 στα GP2, ενώ αγωνίστηκε τη διετία 2008-2009 με την Toyota (10oς και τις 2 χρονιές) και το 2010-2012 με τα χρώματα της Virgin (to 2012 Μarussia).

Antonio Felix da Costa: O 22χρονος Πορτογάλος είναι ένας από τους πρωτοεμφανιζόμενους του φετινού πρωταθλήματος. Το 2008 ήταν team-mate με τον Valtteri Bottas συμμετέχοντας στο Eurocup και στο Πρωτάθλημα Formula Renault Bόρειας Ευρώπης. Επίσης, συμμετείχε στο πρωτάθλημα Α1 GP με την ομάδα της χώρας του. Την τριετία 2010-2012, αγωνιζόταν στο GP3, ενώ πέρσι, στη Formula Renault 3.5.

BMW Team RMG

Marco Wittmann: Στην πρώτη πλήρη του χρονιά στο DTM με την ομάδα της MTEK το 2013, ο Γερμανός κατάφερε να εντυπωσιάσει τερματίζοντας όγδοος πάνω από τον Timo Glock και βαθμολογήθηκε σε 6 αγώνες. Τα 2012, έκανε το ντεμπούτο του στο DTM ως οδηγός εξέλιξης της BMW.

Maxime Martin: Ο γεννημένος στις Βρυξέλλες οδηγός θα κάνει την πρώτη εμφάνιση του ως οδηγός στο πρωτάθλημα, καθώς από το 2012 ήταν οδηγός εξέλιξης για λογαριασμό της BMW. Ο πρώτος τίτλος για το Βέλγο ήρθε το 2009, όταν κατέκτησε το Renault Clio Cup. To 2010 νίκησε στα 1000Km του Spa, στα πλαίσια του παγκόσμιου πρωταθλήματος FIA GT1.

Mercedes-Benz

10327046_1448462468725305_381703720_n

Original Teile HWA-Team AMG Mercedes

Christian Vietoris: Η «αποκάλυψη» του DTM πέρσι. 4ος συνολικά, με 4 τρίτες θέσεις (εκ των οποίων οι 2 συνεχόμενες) και με μόλις 2 τερματισμούς κάτω από τη δεκάδα, ο 25χρονος Γερμανός τερμάτισε 5 βαθμούς πίσω από τον 3ο και πρωταθλητή του 2012 Bruno Spengler.

Paul di Resta: O γνωστός σε όλους μας από την συμμετοχή με την ομάδα της Force India στη Formula 1. To 2010, αναδείχθηκε πρωταθλητής στο DTM, ενώ το 2011 ήταν ο καλύτερος πρωτοεμφανιζόμενος στην Formula 1 με την ομάδα του Ινδού επιχειρηματία. Επιστρέφει στο θεσμό μετά από 4 χρόνια και ύστερα από 3 χρόνια παρουσίας στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Euronics/Grip HWA AG Team AMG Mercedes

Gary Paffett: To 2005, o 33χρονος οδηγός από τη Μεγάλη Βρετανία αναδείχθηκε πρωταθλητής με τη Mercedes, γεγονός το οποίο τον βοήθησε να συμμετάσχει στο μαγικό κόσμο της Formula 1, έστω και ως οδηγός εξέλιξης με την Mclaren Mercedes. Από το 2007 έως και το 2012 συμμετείχε στο DTM και παράλληλα ήταν και οδηγός εξέλιξης στην ομάδα από το Woking. To 2013 τερμάτισε στη 6η θέση της βαθμολογίας και σημείωσε μια νίκη. Σε 2 μόνο αγώνες δε βαθμολογήθηκε.

Robert Wickens: O έτερος Καναδός οδηγός. Στη 2η κιόλας χρονιά του στο DTM, τερμάτισε πέρσι στην 5η θέση της τελικής κατάταξης (μπροστά από πρώην πρωταθλητές) και νίκησε στον έβδομο γύρο του πρωταθλήματος στο Nürburgring. Το 2011 κατέκτησε το πρωτάθλημα της Formula Renault 3.5 και υπέγραψε με την Virgin Racing για οδηγός δοκιμών. Την προηγούμενη χρονιά κατετάγη 2ος  στο GP3.

Petronas Mücke Motorsport

Daniel Juncadella: O Ισπανός με το… εύθυμο όνομα έκανε ντεμπούτο πέρσι στο πρωτάθλημα και κατετάγη δέκατος έκτος. Στο παλμαρέ του, αξίζει να σημειωθεί η πρώτη θέση στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Formula 3 το 2012.

Vitaly Petrov: Ή αλλιώς, “Vyborg Rocket” (από το όνομα της γενέτειράς του). Ο πρώτος Ρώσος πιλότος που αγωνίστηκε στη Formula 1 χάρη στο ταλέντο, αλλά και στο πακτωλό χρημάτων που διέθετε εξαιτίας των χορηγών του. Έκανε ντεμπούτο -πού αλλού;- στο Lada Cup! To 2006 ήρθε η πρώτη νίκη στην ιταλική F3000, ενώ την επόμενη χρονιά κατέκτησε αντίστοιχα την πρώτη του νίκη στο GP2. Τα 2010 κάνει το μεγάλο άλμα στη Formula 1 και στην ομάδα της Renault, όπου είχε ομόσταυλο τον Robert Kubica. Κύριος χορηγός του η Lada, που την βλέπαμε στο μονοθέσιο του 2011, της Lotus Renault. Λάθη επί λαθών, η συμμετοχή του σε ατυχήματα, δεν άφησε και της καλύτερες εντυπώσεις, αν και ήταν πολλές φορές ταχύτατος. Το 2012 υπέγραψε με την ομάδα της Caterham.

Gooix HWA Mercedes

Pascal Wehrlein: O πιο μικρός σε ηλικία οδηγός του πρωταθλήματος (19 και κάτι χρονών). Έκανε το 2013 την πρώτη του εμφάνιση, τερματίζοντας στην τελευταία θέση του πρωταθλήματος με 3 βαθμούς, 3 δέκατες θέσεις δηλαδή. Το 2011 και σε ηλικία 17 χρονών αναδείχθηκε πρωταθλητής στο ADAC Formula Masters.

DTM, ITR-Testfahrten, Hockenheim, 14.04.2014

Αυτοί ήταν, λοιπόν, οι 23 φετινοί διεκδικητές του τίτλου. Το πρωτάθλημα, να υπενθυμίσω, ξεκινά το διήμερο 3-4 Μαΐου στην πίστα του Hockenheim και ρίχνει αυλαία στην ίδια πίστα στις 19 Οκτωβρίου.

Ας δούμε κι ένα video από τις δοκιμές στην πίστα του Hungaroring!