5b4802d8b535bef8bad5627587073a3a

Τα οικονομικά -και όχι μόνο- προβλήματα της Renault Sport F1 φαίνεται να παραμένουν, παρόλο που οι δηλώσεις των εκπροσώπων των ομάδων που προμηθεύει με κινητήρα η Γαλλική εταιρία, προσπάθησαν να καθησυχάσουν τα πνεύματα. Σύμφωνα με τις τελευταίες φήμες που κυκλοφόρησαν, φαίνεται πως οι εγκαταστάσεις της Renault στο Viry-Chattilon είναι προς πώληση.

Εκτός από την έλλειψη ρευστού που έχει η Γαλλική εταιρία, φαίνεται πως ο μη ανταγωνιστικός κινητήρας που κατασκεύασε φέτος, έχει βλάψει και τη φήμη της εταιρίας. Ο Niki Lauda, ο οποίος είναι γνωστός για το επιχειρηματικό του μυαλό, θεωρεί πως οι εγκαταστάσεις δεν θα πουληθούν εύκολα, λόγω της νομοθεσίας της Γαλλίας.

Στη Γαλλία δουλεύουν 37 ώρες την εβδομάδα, ενώ στην Αγγλία 43.

479868689KR00315_F1_Grand_P

Η Red Bull, η οποία με το ένα χέρι δείχνει την Renault κατηγορώντας την για την φετινή της αποτυχία, ενώ με το άλλο την ευχαριστεί για τα πρωταθλήματα που έχουν κερδίσει μαζί, μπορεί να παίζει ένα ακόμα παιχνίδι πίσω από τις πλάτες όλων. Μετά τις φήμες περί αλλαγής κινητήρων σε VW και την εξέλιξη δικού της κινητήρα, η Αυστριακή ομάδα ανακοίνωσε μέσω του αφεντικού της, Dietrich Mateschitz, ότι δεν πρόκειται να γίνει κατασκευάστρια power unit.

Το περίεργο στην όλη ιστορία, είναι πως οι περισσότερες από τις φήμες για τον κινητήρα της Red Bull, έχουν έρθει από την ίδια την ομάδα και κυρίως από τον Helmut Marko, δεξί χέρι του ιδιοκτήτη Mateschitz. Μήπως όλο αυτό είναι ένα καλοστημένο σχέδιο για να αγοράσει η Red Bull μέρος ή ολόκληρες τις εγκαταστάσεις της Renault που πωλούνται;

Με αυτόν τον τρόπο και η Red Bull δεν θα κατασκευάζει κινητήρες και θα είναι σίγουρη για τα οικονομικά και την πορεία της Renault Sport F1 και θα εξασφαλίσει μια μακροχρόνια ισχυρή συνεργασία με έναν κορυφαίο κατασκευαστή power unit.