GP Spanien 2013

Η Eau Rouge αποτελεί μια από τις πιο ιστορικές και δυσκολότερες στροφές του πρωταθλήματος της Formula 1. Όμως, όσο η αεροδυναμική και η κάθετη δύναμη βελτιώνονταν, τόσο πιο εύκολο γινόταν και το πέρασμα από εκεί, με τους οδηγούς να περνούν με τέρμα γκάζι εδώ και αρκετά χρόνια. Φέτος, με τις αλλαγές στους κανονισμούς, ο Adrian Sutil πιστεύει πως οι δυσκολίες στη συγκεκριμένη στροφή θα επανέλθουν.

Το SpaFrancorchamps είναι η αγαπημένη μου πίστα και πραγματικά ανυπομονώ για το Σαββατοκύριακο του αγώνα. Πάντα φέρνω καλά αποτελέσματα σε αυτή την πίστα και έχω κάποιες ωραίες αγωνιστικές αναμνήσεις εκεί. Η Eau Rouge είναι μια από τις αγαπημένες μου στροφές και φέτος θα είναι δύσκολο να περάσεις με τέρμα γκάζι, εξαιτίας της λιγότερης κάθετης δύναμης.

Όσον αφορά το setup, υπάρχουν δύο διαφοροποιήσεις: Είτε είσαι γρήγορος στο δεύτερο τομέα και σχετικά αργός στις ευθείες ή το αντίστροφο. Και τα δύο set-ups μπορεί να οδηγήσουν στον ίδιο χρόνο. Εγώ, θα προτιμούσα να τείνω περισσότερο προς την τελική ταχύτητα.

Η αλήθεια είναι πως τα νέα μονοθέσια έχουν χάσει αρκετά σε κάθετη δύναμη, κάτι που αποτυπώνεται και στους πιο αργούς φετινούς χρόνους. Πάντως, προσωπικά θα συμφωνήσω με το δοκιμαστή της ομάδας, Giedo Van der Garde, που δεν περιμένει οι πιλότοι να σηκώνουν το πόδι από το γκάζι σε Eau Rouge και Blanchimont, με μοναδική εξαίρεση ίσως την Caterham.

JSX3807

Με τα νέα, φετινά, αυτοκίνητα Formula 1, πιστεύω πως θα έχουμε μεγαλύτερη τελική ταχύτητα στις ευθείες, αλλά λιγότερη αεροδυναμική πίεση σε σύγκριση με το 2013 και νομίζω πως η Eau Rouge και η Blanchimont θα εξακολουθούν να είναι με τέρμα γκάζι.

[Photo Copyrights: Daniel Reinhard/Sauber F1 Team]