Fernando Alonso

Ο αγώνας της Monza είναι “ante portas” και τα νέα από όλα τα μέρη του κόσμου συσσωρεύονται στη γειτονική μας χώρα. Όλα τα μάτια είναι στραμμένα στη Ferrari και την αλλαγή στο γρανάζωμα του κιβωτίου του Kimi Raikkonen, γι’ αυτό και εμείς θα ξεκινήσουμε με τα νέα… από την Ινδία.


Ο Vijay Mallya φαίνεται πως αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα, καθώς το όνομά του μπήκε στην λίστα κακοπληρωτών της Εθνικής Τράπεζας Ινδίας. Η εταιρία του, Kingfisher Airlines, χτυπάει κόκκινο στον “Ινδικό Τειρεσία” με αποτέλεσμα να επηρεάζονται και οι υπόλοιπες επιχειρήσεις του Ινδού. Σύμφωνα με την Ινδική Κεντρική Τράπεζα, ως κακοπληρωτής χαρακτηρίζεται κάποιος ο οποίος έχει την δυνατότητα να πληρώσει και απλά αρνείται ή κάποιος ο οποίος λαμβάνει δάνειο και το χρησιμοποιεί με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που έχει δηλώσει. Ο ιδιοκτήτης της Force India, πάντως, διαφωνεί με τα ευρήματα της επιτροπής που τον έκρινε κακοπληρωτή και απειλεί με μηνύσεις κατά των υπευθύνων.

Ποιος ξέρει αν σκοπεύει να γίνει κακοπληρωτής και ο Nico Rosberg, ο οποίος φημολογείται ότι χρεώθηκε με εξαψήφιο χρηματικό πρόστιμο από την ομάδα της Mercedes, για το ατύχημα που είχε με τον Lewis Hamilton στο Spa. Παρότι οι συζητήσεις έγιναν πίσω από κλειστές πόρτες, σύμφωνα με τον Βρετανικό τύπο τα χρήματα θα δωρηθούν σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.

Ίσως θα έπρεπε οι πλουσιότερες ομάδες να δημιουργήσουν ένα ταμείο για τους επίδοξους νέους οδηγούς της Formula 1, αφού οι χρεώσεις κυμαίνονται κοντά στις 300.000€ ανά αγώνα, σύμφωνα με τον “τιμοκατάλογο” της Caterham. Τι γίνεται όμως με τους νέους οδηγούς και ποιοι θα οδηγήσουν μέχρι το τέλος του φετινού πρωταθλήματος; Κανείς δεν ξέρει με σιγουριά,  αφού ακούγεται μέχρι και το όνομα του Charles Pic αντί του Romain Grosjean στις αυριανές δοκιμές.

Force India

Στην Monza αναμένεται να ξαναδούμε τον Dani Juncadella στο τιμόνι της Force India, τουλάχιστον για το πρώτο μισάωρο των πρώτων ελεύθερων δοκιμών. Ο Ισπανός, ο οποίος φημολογείται πως θα αντικαταστήσει τον Sergio Perez από το νέο έτος, αναγνωρίζει πως οι χορηγοί θα υπερισχύσουν του ταλέντου στην τελική μάχη για μια θέση στην ομάδα.

Σίγουρα παίζουν μεγάλο ρόλο (οι χορηγοί). Παραμένουν πάντα πρόθυμοι, αλλά μπορεί όλα να καταλήξουν στο κλασικό παιχνίδι “ποιος μπορεί να φέρει τα περισσότερα”, οπότε κανείς δεν ξέρει το αποτέλεσμα. Τα ποσά που ακούς από μερικούς πιλότους είναι γελοία.

Ο χορηγός μου (Astana) με στηρίζει εδώ και χρόνια με λογικά ποσά, οπότε δεν είναι θέμα σπατάλης εκατομμυρίων κάθε χρονιά. Είμαι στα DTM με τη Mercedes και είμαι ευτυχισμένος, άρα στην τελική θα πρέπει να συμφωνηθεί κάτι που να είναι σωστό για όλους.

Τον τελευταίο καιρό τα πράγματα γίνονται κωμικά στη Formula 1, όσον αφορά τους πιλότους που “ενοικιάζουν” θέσεις οδήγησης από τις μικρές ομάδες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Marussia με τον Max Chilton στο Spa, άλλα και η αντικατάσταση του Kamui Kobayashi στην Caterham. Παρότι ο Kobayashi έμεινε εκτός μονοθεσίου στον αγώνα του Βελγίου, φαίνεται πως ο Ιάπωνας θα οδηγήσει κανονικά στη Monza, αν και πιθανότητα θα παραχωρήσει το μονοθέσιό του στον Roberto Merhi στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, ώστε να μπορέσει ο Merhi να αποκτήσει το ειδικό δίπλωμα των πιλότων Formula 1. Οι φήμες θέλουν τον Ισπανό να αγωνίζεται στο GP Σιγκαπούρης, ενώ η πρόταση της Caterham στον Andre Lotterer απορρίφθηκε από τον ίδιο, ο οποίος προτιμάει πλήρες πακέτο οδήγησης… ή τίποτα:

Είχα τις αμφιβολίες μου, αλλά όταν η ομάδα επέμεινε δέχτηκα. Όταν ο Colin Kolles μου είπε την Τρίτη ότι ο Merhi θα έπαιρνε τη θέση μου για τα FP1 άλλαξα γνώμη και τους είπα ότι δεν θα συμμετάσχω. Είμαι νέος στη Formula 1 και πρέπει να οδηγάω.

Max Verstappen - Maldonado

Ο άλλος “νέος” της Formula 1, Max Verstappen, παραδέχτηκε το λάθος του το οποίο οδήγησε σε άδοξο τέλος της πρώτης του επαφής με μονοθέσιο F1. Ο 16-χρονος δήλωσε, μετά την επαφή Red Bull που οδηγούσε με την μπαριέρα στο Ρότερνταμ:

Δεν υπάρχουν δικαιολογίες, φταίω. Άργησα με τον συμπλέκτη στο σύστημα προστασίας απενεργοποίησης του κινητήρα. Τις δύο φορές όλα πήγαν υπέροχα, την τρίτη όμως έκανα λάθος. Είναι μια διαδικασία εκμάθησης. Στην τελική όμως αυτό είναι που ήθελα πάντα, να οδηγήσω ένα μονοθέσιο Formula 1.

Παρόλο που ο Ολλανδός έχει δεχτεί σκληρή κριτική για το νεαρό της ηλικίας του, ο Daniel Ricciardo, σε συνέντευξή του στην Ιταλία δήλωσε:

Προσωπικά πιστεύω ότι είναι πολύ μικρός στα 17 του για Formula 1, αλλά αυτή είναι η προσωπική μου άποψη και μπορεί να έχω άδικο. Θα δούμε. Νομίζω πως ο Verstappen θα απαντήσει στην πίστα κατά την εμφάνισή του και στους μήνες που θα την ακολουθήσουν.

Τι έκανε όμως ο Αυστραλός στην Ιταλία και μάλιστα στη Brisighella; Έγινε ο 21ος οδηγός που έλαβε το Trofeo Bandini. Το όνομά του μπήκε δίπλα σε αυτά των Sebastian Vettel, Robert Kubica, Fernando Alonso, Lewis Hamilton, Michael Schumacher και πολλών άλλων, καθώς ο 25-χρονος εντυπωσίασε τους τελευταίους μήνες τους ανθρώπους του Trofeo Lorenzo Bandini. Ο Ricciardo, ο οποίος πέρασε 2 χρόνια στην Toro Rosso, της οποίας οι εγκαταστάσεις είναι πολύ κοντά στη Brisighella, έγινε θερμά αποδεκτός από τους Ιταλούς Tifosi και τους ευχαρίστησε για την υποστήριξή τους.

Bandini Trofeo - Ricciardo

Φαίνεται όμως πως ο Αυστραλός έφερε τόσο καλή τύχη στην παλιά του ομάδα, όση και στον Sebastian Vettel φέτος, καθώς δύο άνθρωποι, οι οποίοι δούλευαν πάνω στο νέο κτήριο των εγκαταστάσεων της Toro Rosso τραυματίστηκαν, όταν κατέρρευσε το πάτωμα κάτω από τα πόδια τους. Οι εργάτες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο της Τσεζένα και σύμφωνα με την Toro Rosso δεν έχουν κρίσιμα τραύματα.

Βραβείο, όμως, πήρε και ο Lewis Hamilton αυτές τις μέρες. Το περιοδικό GQ, για το οποίο ο Βρετανός είχε φωτογραφηθεί στο παρελθόν, απένειμε στον οδηγό της Mercedes το βραβείο του Σπόρτσμαν της Χρονιάς. Ο Hamilton ευχαρίστησε την ομάδα του και την οικογένειά του, ενώ υποσχέθηκε πως θα βάλει τα δυνατά του στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος, για τους οπαδούς του… την ομάδα του και την οικογένειά του.

Lewis Hamilton GQ

Μετά την επίσημη αποχώρηση του Stefano Domenicali από τη Ferrari, έρχεται και η επίσημη επιβεβαίωση από τη McLaren, ότι ο Martin Whitmarsh αποτελεί πλέον παρελθόν. Μετά από 24 χρόνια στη Βρετανική εταιρία και μην καταφέρνοντας ούτε ένα βάθρο πέρσι, τη χειρότερη χρονιά της McLaren τα τελευταία 30 χρόνια, ο 56-χρονος και η McLaren αποφάσισαν, σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο της ομάδας, να “διακόψουν τη συνεργασία τους.”

Αντιθέτως, συμφωνία για ακόμη περισσότερα χρόνια έκλεισε ο Bernie Ecclestone με τον χορηγό της Formula 1, UBS. Παρόλο που η κεφαλή του επενδυτικού ομίλου άλλαξε, καθώς ο Sergio Ermotti είναι πλέον υπεύθυνος, η συμφωνία με την Formula 1 ανανεώθηκε, παρότι τα χρήματα της χορηγίας μειώθηκαν από τα 54 εκατομ. στα 32 εκατομ. δολάρια. Αυτή η μείωση προήλθε από την ελάττωση των σημείων αναγραφής του ονόματος της επενδυτικής εταιρίας, καθώς και την λήξη χορηγίας για το Κινεζικό GP.

Hisense Lotus

Νέα συμφωνία και για τη Lotus, αφού στους αγώνες της Monza, του Abu Dhabi και της Αμερικής θα έχει την Hisense στα πλαϊνά του μονοθεσίου της. Η εταιρία κατασκευής ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών από την Κίνα, προσφάτως υπέγραψε συμφωνία και με τη Γερμανική ποδοσφαιρική ομάδα της Schalke, θέλοντας να επεκταθεί ακόμη περισσότερο στην Ευρωπαϊκή αγορά.

[Πηγές: GMM, Twitter, DailyMail (1), (2), YouTube (1), (2)AutoSport, NDTV, El Confidencial, BBC]

Δελτία Τύπου

Hisense Partners with F1 Lotus

August 28th,

Hisense is proud to announce that it will be joining forces with Lotus F1 for exciting F1 Grand Prix races in 2014. As a proud sponsor, Hisense will team up with Lotus F1 in Italy, United States, and Abu Dhabi Grand Prix races with the Hisense logo on the sidepod and air box of the Lotus’ E22 race car as part of a worldwide promotion.

The world-leading provider of flat-panel TVs, household appliances, and mobile communications, headquartered in Qingdao, China, joins Lotus F1’s portfolio of partners for three of the most popular races in 2014. The Hisense logo will be featured on the Lotus E22’s sidepod during the Italian Grand Prix at Monza from September 5th to September 7th and the United States Grand Prix at Austin, Texas from October 31st to November 2nd. Hisense’s logo will also be featured on the air box of the E22 race car during the Abu Dhabi Grand Prix from November 21st to November 23rd.

Matthew Carter, Lotus F1 Team CEO stated, “We are thrilled that Hisense has chosen Lotus F1 Team in its continued global development. Originally from China, it is showing continuous strength in its expansion worldwide as a challenger brand, something which we can relate to closely as we continue to challenge on the track. Hisense has shown it recognizes the value of sports marketing on several occasions and to have the E22 identified as a key association is a true compliment.”

Dr. Lin Lan, Vice President of Hisense, is also looking forward to the partnership. He said, “Teaming up with Lotus F1 in Italy, USA, and Abu Dhabi Grand Prix races are certainly very exciting. As we grow our brand globally, we aim to use proven partnerships that can deliver. Formula 1, and in particular, Lotus F1 Team, has huge potential and we are looking forward in working together over the coming months.”

Hisense’s sponsorship with Lotus F1 team is a significant sports marketing event after its recent partnership with Champions League bound German football club, FC Schalke 04. As Hisense expands its brand awareness, sports marketing has played a very important role in improving Hisense’s brand worldwide. This sponsorship with Lotus F1 will also give great support for Hisense to promote its brand in Europe, USA, Middle East and global markets.

 

 

 

Daniel Awarded prestigious Trofeo Baldini

September 1, 2014

Daniel Ricciardo joined an exclusive club of F1 greats at the weekend when he journeyed to the tiny village of Brisighella in Italy, close to the great Imola circuit, where he became the 21st recipient of the Trofeo Bandini.
 Named after the legendary Ferrari F1 driver, Lorenzo Bandini, whose childhood home was Brisighella, the prize is awarded each year to the racing driver who has most impressed the judging panel over the previous 12 months.With three grand prix wins in his first season with Infiniti Red Bull Racing and as the only driver to break Mercedes’ grip on the top step of the podium this season, Dan’s superb performances were enough to convince the judges that his name should be the next to feature on the trophy beside such stellar names as Sebastian Vettel, Mark Webber, Robert Kubica, Fernando Alonso, Jacques Villeneuve, David Coulthard and Michael Schumacher.“I was quite overwhelmed with the reception I received at the event. The Italians really love their motorsport,” said Dan of the event. “To be awarded with the Lorenzo Bandini trophy was an honour and to join the many great drivers on that list makes me proud.”

The ceremony itself was a suitably grand occasion. On Sunday at around 3pm Daniel was driven from his hotel to the main square where he was greeted by hordes of F1 fans and also by a band of drummers and trumpeters dressed in full medieval costume as well as knights in full chain mail and armour!

Before accepting the award Daniel took time out to greet fans and sign autographs. And there were plenty of autographs to sign as well. Dan’s well know to the F1 fans of the Emilia-Romagna region thanks to his two years at Toro Rosso, whose headquarters are just 10 minutes down the road from Brisighella in Faenza. Daniel’s Italian heritage also came into play and though a fair proportion of the fans who thronged the main square of the village were dressed in Ferrari red, they greeted Australian-Italian Dan like a long, lost son.

There was an even greater sense of ‘homecoming’ when later Dan was introduced to Ridolfo Basilio the mayor of Ficarra, the tiny commune in Sicily from which Dan’s grandparents and his dad Joe emigrated. Basilio presented him with a medal of the town and a parcel of cakes baked especially for the Belgian GP winner. Dan also later hooked up with members of the ‘Fan Club Ricciardo’ from the Sicilian town who had travelled overnight by coach to meet their hero. Naturally, Dan was introduced to a host of long-lost relatives!

Daniel received the prestigious trophy from Brisighella’s mayor David Missiroli, with 80-year-old Gabriella Bandini, sister of the legendary Italian racer in attendance. The presentation was followed by a fireworks display and then Daniel and the other dignitaries, including former Ferrari and current Mercedes designer Aldo Costa and Giancarlo Minardi, former owner of the team that became Toro Rosso, where whisked off to the village’s Parco Ugonia, where some 270 guests enjoy a fantastic dinner beside the beautifully lit fountain and featuring local specialities and wine.

Accident At Our Building Site

August 28, 2014

This morning, at the site where construction of a new building is underway, to become part of the team factory here in Faenza, an accident took place. Two of the construction workers were injured while working on the second floor, as they fell when the ceiling collapsed. After receiving immediate attention at the site, both men were taken by ambulance to the Cesena Hospital, where neither men is in a serious condition. We wish them both a full and speedy recovery.