Hamilton Russian GP

Ο Toto Wolff, για ακόμη μια φορά, αλλάζει τα λεγόμενά του ανάλογα με το συμφέρον της ομάδας του. Μετά τις συζητήσεις με τους υπολοίπους κατασκευαστές κινητήρων, ο Αυστριακός είχε δηλώσει ανοιχτός στο “ξεπάγωμα” των κινητήρων, μόνο για να αλλάξει ένα μήνα μετά τα λεγόμενά του κατηγορώντας την έλλειψη χρόνου. Φυσικά, ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Mercedes AMG έχει κάθε δικαίωμα να θέλει η ομάδα του να διατηρήσει το προβάδισμα των power unit που έχει, αλλά θα μπορούσε να το κάνει με λίγο πιο κομψό τρόπο.

Από την πλευρά του, ο Christian Horner της Red Bull θεωρεί πως είναι απαραίτητο να αλλάξουν οι κανόνες για τους κινητήρες για το καλό του αθλήματος, προκαλώντας μάλιστα τη Mercedes λέγοντας:

Υπήρχαν 5 μονοθέσια με κινητήρα Mercedes στης  πρώτες 5 θέσεις (στον αγώνα της Ρωσίας) και η τεχνολογία είναι ακόμη παρθένα. Νομίζω πως η Mercedes δεν θα έπρεπε να φοβάται τον ανταγωνισμό, κάνουν πολύ καλή δουλειά. Για το καλό της F1 πρέπει να δωθεί στις Ferrari, Honda και Renault η ευκαιρία να κλείσουν την ψαλίδα, αλλιώς θα παραμείνουμε σε μια στάσιμη κατάσταση.

Wolff - Russian GP

Σύμφωνα με τις τελευταίες δηλώσεις του Wolff, η Mercedes δεν σκοπεύει να αλλάξει τη στάση της και με την ομοφωνία να είναι αναγκαία, για την αλλαγή των κανονισμών, η κατάσταση δεν φαίνεται να αλλάζει για την επόμενη χρονιά. Ο Horner, ξεχνώντας την κυριαρχία της ομάδας του τα τελευταία 4 χρόνια, θεωρεί πως η αλλαγή είναι απαραίτητη και για το καλό των φιλάθλων.

Νομίζω πως το θέμα είναι μεγαλύτερο από τις ομάδες. Έχει να κάνει με το τι είναι σωστό για το άθλημα. Είναι εύκολο να κοιτάς το θέμα μονόπλευρα, αλλά αν δεις τι είναι σωστό για την F1, τότε αυτό είναι ο ανταγωνισμός. Πρέπει να φανούμε σωστοί και να πούμε να χαλαρώσουν λίγο οι κανόνες, αλλά να φανούμε υπεύθυνοι με τα κόστη, ώστε αυτά να μην επηρεάσουν τους πελάτες μας… να έχουμε όμως ανταγωνισμό. Τώρα αγωνιζόμαστε με τα χέρια δεμένα πίσω από την πλάτη.

Sebastian Vettel Loco

Μπορεί η Renault να είχε εξελίξει τον κινητήρα της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο παρελθόν, αλλά στη σύγχρονη turbo εποχή της Formula 1 δεν έχει κάνει και την καλύτερη δουλειά. Στον αγώνα του Austin ο Sebastian Vettel αναμένεται να χρησιμοποιήσει ολοκαίνουριο power unit. Βάσει των κανονισμών, ο Γερμανός θα ξεκινήσει από τα pit, καθώς αυτό θα είναι το έκτο power unit που θα τοποθετηθεί στο μονοθέσιό του. Η Red Bull, για να εξασφαλίσει πως η διάρκεια ζωής του συγκεκριμένου κινητήρα θα είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερη, σκέφτεται να αφήσει το μονοθέσιου του Vettel εκτός πίστας το Σάββατο. Ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής μπορεί να καταλαβαίνει τη λογική της ομάδας του, αλλά θεωρεί πως οι κανόνες είναι χαζοί.

Μάλλον απλά θα κοιτάω αντί για να πάρω μέρος στις κατατακτήριες. Εννοείται πως κανόνες είναι εντελώς χαζοί. Οι τηλεθεατές θα ανοίγουν τις τηλεοράσεις τους και θα βλέπουν έναν οδηγό να κάθεται και να μην κάνει τίποτα. Ίσως να έχετε κάτι να προτείνετε για να κάνω το Σάββατο το απόγευμα στο Austin.

Για ακόμη μια φορά αποδεικνύεται πως η FIA θα έπρεπε να σκέφτεται λίγο καλύτερα τους κανονισμούς πριν τους θέσει σε εφαρμογή. Πρέπει να αφεθεί ελεύθερη η εξέλιξη των κινητήρων ή θα έπρεπε η κυριαρχία της Mercedes να μεταφερθεί και στην επόμενη χρονιά;