GP BRASILE F1/2014

Μετά από τα βέλη που εξαπέλυσε ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, εναντίον της Mercedes και του Toto Wolff, ήρθε η σειρά του άλλου σημαντικού παίκτη που πιέζει για μεγαλύτερες ελευθερίες στην εξέλιξη των power units, της Ferrari. Αυτή τη φορά, ο Marco Mattiacci δεν μάσησε τα λόγια του, στην προσπάθεια που γίνεται από τους υπόλοιπους κατασκευαστές να φτάσουν τη Mercedes. Έτσι, ο Ιταλός τόνισε πως οι δυο εταιρείες δεν μοιράζονται τις ίδιες αξίες, όπως η καινοτομία και ο ανταγωνισμός, τις οποίες χαρακτήρισε βασικές στη Formula 1.

Συνεχίζουμε τη συζήτηση, αλλά υπάρχει ένας παίκτης που αλλάζει συνεχώς ιδέες. Αλλά συνεχίζουμε να δουλεύουμε και δεν παραιτούμαστε από πολύ βασικές αρχές της F1, όπως η καινοτομία και ο ανταγωνισμός.

Πιθανότατα, κάποιος δεν συμμερίζεται αυτές τις αξίες της Formula 1. Πάντως, έχω να σας πω, ότι την ίδια στιγμή πρέπει να εκτιμούμε το γεγονός πως όλοι προσπαθούν να βρουν μια μέση λύση. Είναι σαφές ότι πρέπει να είναι αρκετά δίκαιη για όλους, ώστε να αλλάξει η κατάσταση (η αντιπαράθεση μεταξύ των δύο πλευρών).

Στη συνέχεια, ο Mattiacci τόνισε πως όλες οι ομάδες πρέπει να ακολουθήσουν μια κοινή τακτική για το καλό των ίδιων, αλλά και της Formula 1, και η αλήθεια είναι πως αυτή τη στιγμή κάθε ομάδα κοιτάζει αποκλειστικά από τη δική της οπτική πάνω στα σοβαρά θέματα που απασχολούν το σπορ, όπως η εξέλιξη, το θέαμα, η οικονομική κατάσταση και τα τρίτα μονοθέσια.

Νομίζω ότι πρέπει να έχουμε μια κοινή ατζέντα, μια σοβαρή κοινή ατζέντα, για τη βελτίωση του αθλήματος, των εσόδων, του θεάματος. Δεν νομίζω ότι είναι δύσκολο, νομίζω ότι είναι περίπλοκο. Ο καθένας θέλει μια καλύτερη λύση (για τον ίδιο), αλλά πρέπει να βρούμε έναν τρόπο για να συνεργαστούμε.

Βρίσκομαι εδώ πέντε μήνες, οπότε δεν είμαι αυτός που θα αλλάξει το παιχνίδι, αλλά, ως συνήθως, η Ferrari θα κάνει το παν για να είναι σίγουρη πως η Formula 1 θα συνεχίσει να είναι επιτυχημένη.

Όσο για τη βοήθεια προς τους μικρότερους, η Ferrari δεν είναι διατεθειμένη να αποχωριστεί κομμάτι από τα μπόνους της, τονίζοντας πως έχει απλώσει το χέρι της και η ίδια, όπως στη Marussia, η οποία φαίνεται πως δεν είχε πληρώσει ολόκληρο το ποσό για τους νέους και πιο ακριβούς turbo κινητήρες.

[Photo Copyrights: Studio Colombo/Ferrari]