Rennwagen Mercedes-AMG GT3 Genf 2015; Racecar Mercedes-AMG GT3 Geneva 2015

Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες της Mercedes-AMG GT3 που θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης την ερχόμενη εβδομάδα. Οι φωτογραφίες δείχνουν την AMG GT3 στη πίστα του Estoril στην Πορτογαλία, με το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο της γερμανικής εταιρίας, που βασίζεται στην AMG-GT να διαθέτει ένα άκρως επιθετικό bodykit με τεράστια πίσω αεροτομή και διαχύτη. Στο εσωτερικό υπάρχει αγωνιστικό τιμόνι, roll cage, bucket carbon κάθισμα οδηγού, μεγάλη ψηφιακή οθόνη και carbon κεντρική κονσόλα γεμάτη με διακόπτες.


Mercedes-AMG GT3 (4)

Το νέο αγωνιστικό θα φορά τον ίδιο V8 6,2-λίτρων κινητήρα που φορά και η SLS AMG GT3, το αυτοκίνητο δηλαδή που θα αντικαταστήσει η AMG GT GT3. Η επιλογή αυτή γίνεται για τον λόγο πως η Mercedes-AMG δεν μπορεί να έχει έτοιμο έως το 2016 έναν νέο κινητήρα που θα πληροί τους κανονισμούς της FIA για τα πρωταθλήματα GT3 του 2016. Έτσι επέλεξε την ασφαλή λύση, του V8 6,2-λίτρων. Το αγωνιστικό θα ξεκινήσει να τρέχει σε αγώνες το 2016.

Δελτίο Τύπου

Το εντυπωσιακό αγωνιστικό νέο μοντέλο της AMG σε παγκόσμια πρεμιέρα στη Γενεύη

Ολομέτωπη επίθεση: η νέα Mercedes-AMG GT3

Ο επιβλητικός ήχος του κινητήρα V8 της Mercedes-AMG θα ακουστεί στις αρχές Μαρτίου, με την έναρξη της σεζόν 2015 του μηχανοκίνητου αθλητισμού: η νέα Mercedes-AMG GT3, το νέο μοντέλο το οποίο η μάρκα των σπορ αυτοκινήτων και των υψηλών επιδόσεων της Mercedes-Benz προσθέτει στη γκάμα της, θα κάνει ντεμπούτο στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης. Κατασκευασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA για τα πρωταθλήματα GT3, το αγωνιστικό αυτό αυτοκίνητο θα συμμετέχει σε παγκοσμίως αναγνωρισμένους αγώνες.

Η προηγμένη αγωνιστική τεχνολογία της Mercedes-AMG GT3 σε συνδυασμό με την εντυπωσιακή της σχεδίαση, την προορίζουν για μία σειρά από βέβαιες νίκες! Η νέα GT3 βασίζεται στη Mercedes-AMG GT, η οποία λανσαρίστηκε πριν λίγες μόλις ημέρες στην αγορά. Μετά από μια εντατική περίοδο δοκιμών, η νέα αγωνιστική AMG θα παραδοθεί στις πρώτες ομάδες που θα την παραγγείλουν στα τέλη του 2015.

«Με τη νέα Mercedes-AMG GT3 εγκαινιάζουμε την είσοδό μας σε έναν σκληρά ανταγωνιστικό χώρο. Το υψηλό τεχνολογικό επίπεδο και οι δίκαιοι κανονισμοί αγώνων μας δίνουν τον κίνητρο να κατακτήσουμε με το νέο μας αγωνιστικό αυτοκίνητο την pole position. Μόνο τότε μπορείς να αποδείξεις αξιόπιστα τη φιλοδοξία σου για πρωτιά, όταν συναγωνίζεσαι και νικάς τους καλύτερους», δήλωσε ο Tobias Moers, Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-AMG GmbH.

Η αρχική έκδοση Mercedes-AMG GT, με το χαμηλό κέντρο βάρους της, την άριστη κατανομή βάρους και το φαρδύ μετατρόχιο, παρέχει ήδη την ιδανική βάση για το αγωνιστικό μοντέλο GT3. Ακρίβεια στο στρίψιμο, υψηλή εγκάρσια επιτάχυνση, μοναδική ευελιξία, υψηλό επίπεδο πρόσφυσης και μικρό ποσοστό αδράνειας κατά την απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, είναι λίγα από τα χαρακτηριστικά του βενιαμίν της οικογένειας Mercedes-AMG. Όλες αυτές οι ιδιότητες, δίνουν στον οδηγό το πλεονέκτημα που χρειάζεται για να κατακτήσει τις πρώτες θέσεις, σε οποιαδήποτε κούρσα και αν αγωνίζεται.

Ακόμα και ακίνητη, η νέα Mercedes-AMG GT3 εκφράζει την απόλυτη δύναμη. Το ματ χρώμα της σε designο selenite grey magno καλύπτει τις μυώδεις γραμμές της σα δεύτερο δέρμα. Το φαρδύ αμάξωμα, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, ο διαχύτης και η πίσω αεροτομή προσδίδουν μία επιθετική διάθεση στο αυτοκίνητο. Όλες οι τροποποιήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο αμάξωμα εξυπηρετούν τη μέγιστη απόδοση και την αεροδυναμική.

Όπως ακριβώς στην έκδοση δρόμου, η GT3 αποτελείται από ένα πολύ ελαφρύ, ωστόσο ιδιαίτερα σταθερό πλαίσιο αλουμινίου, που προσφέρει εξαιρετική προστασία στον οδηγό. Ο οδηγός προστατεύεται επίσης από το ανθεκτικό κέλυφος του καθίσματος από ανθρακόνημα και τον ενσωματωμένο κλωβό από ατσάλι υψηλής αντοχής. Για την ελάττωση του συνολικού βάρους του οχήματος, το κάλυμμα του κινητήρα, οι πόρτες, το μπροστινό φτερό, η μπροστινή και η πίσω ποδιά, τα πλευρικά τοιχώματα, τα πλευρικά μαρσπιέ, ο διαχύτης, το καπό του χώρου φόρτωσης και η πίσω αεροτομή είναι όλα κατασκευασμένα από ιδιαίτερα ελαφρύ, ωστόσο ιδιαίτερα ανθεκτικό ανθρακόνημα.

Προηγμένη τεχνολογία από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό για τη μέγιστη απόδοση

Για τη δυναμική επιτάχυνση φροντίζει ο εξελιγμένος ατμοσφαιρικός, υψηλόστροφος κινητήρας V8 6.3 λίτρων της AMG που φορούσε η SLS AMG GT3. Η φιλική προς το χρήστη τεχνολογία, η απόλυτη αξιοπιστία, τα μακρά μεσοδιαστήματα συντηρήσεων, το χαμηλό κόστος χρήσης και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του ήταν ο λόγος που επιλέχθηκε για το νέο αγωνιστικό μοντέλο της Mercedes-AMG. Το εξατάχυτο, σειριακό αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων της GT3 είναι – όπως και στη βασική έκδοση GT – τοποθετημένο στον πίσω άξονα με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται η καλύτερη δυνατή κατανομή βάρους. Κοινό χαρακτηριστικό των δύο εκδόσεων είναι επίσης τα διπλά ψαλίδια στον μπροστινό άξονα. Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν πόσο κοντά βρίσκεται η αγωνιστική τεχνολογία με την τεχνολογία των αυτοκινήτων παραγωγής στην AMG.

World première in Geneva for spectacular AMG racing car

All-out attack : the new Mercedes-AMG GT3

Affalterbach. Mercedes-AMG will ring in the 2015 motorsport season at the beginning of March with the sonorous sound of the V8 engine: the new Mercedes-AMG GT3, with which the Mercedes-Benz sports car and high-performance brand is systematically expanding its motorsports presence, will be making its debut appearance at the Geneva Motor Show. Developed to comply with the FIA’s GT3 race rules, the racing car will compete in the world’s most hotly contested customer race series. Cutting-edge racing technology and spectacular design predestine the new challenger for victories. The new GT3 is based on the Mercedes-AMG GT, which is being launched in just a few days’ time. Following an intensive test phase, the new AMG racing car will be shipped to the first customer teams at the end of 2015.

The Mercedes-AMG GT3 will blaze new trails in customer sports with its intelligent vehicle concept. The excellent racetrack performance of the standard GT already provides the best possible basis for this. “We are entering a hard-fought and hotly contested competitive environment with the new Mercedes-AMG GT3. The high technological standard and fair race rules are spurring us on to push to take pole position with our new customer racing car. You can only give credible proof of your ambition to lead if you’re beating the very best in the game,” commented Tobias Moers, Chairman of the Board of Management of Mercedes-AMG GmbH.

The standard Mercedes-AMG GT already provides the ideal prerequisites for the GT3 racing model, with its low centre of gravity, perfect distribution of weight and wide track width. For this layout guarantees precise cornering properties, high lat-eral acceleration, first-class agility, a high level of traction and low inertia when hav-ing to change direction fast. On the different race circuits, all of these attributes give the driver the advantages necessary to achieve top placements.

Even at a standstill, the new Mercedes-AMG GT3 is the embodiment of undiluted power. Its matt paintwork in designo selenite grey magno covers the muscular contours like a second skin. The widened vehicle body, the large air intakes, the diffuser and the huge rear aerofoil all signalise a desire to attack. Every modification to the bodywork has been made for the purpose of maximising power output and aerodynamic performance.

As in the roadgoing version, the vehicle structure of the GT3 consists of a very lightweight yet extremely rigid aluminium spaceframe, offering outstanding protection for the driver. The driver is further protected by the resilient carbon-fibre seat pan and an integral roll-over cage made from high-tensile steel. In order to reduce the vehicle weight further still, the engine cover, doors, front wing, front and rear aprons, sidewalls, side skirts, diffuser, boot lid and rear aerofoil are all made from particularly lightweight yet high-strength carbon-fibre.

Cutting-edge motorsports technology for maximum performance Powerful acceleration is ensured by the seasoned and now further enhanced AMG 6.3-litre V8 engine taken from the SLS AMG GT3. User-friendly technology, excellent reliability, long maintenance intervals and the high-revving naturally aspirated engine with low running costs made it the engine of choice for the new AMG customer sports model. The six-speed sequential racing gearbox for the GT3 is – as is the case in the standard GT – mounted in a transaxle configuration on the rear axle, thereby facilitating optimum weight distribution. They also have double-wishbone suspension – made almost entirely from aluminium – in common. These solutions once again demonstrate how closely linked regular production technology and racing technology are at AMG.