Sergio-Marchionne-speaking


Αν μη τι άλλο μπορώ να αναγνωρίσω την επιμονή του ο Sergio Marchionne για να βρει μια μεγάλη εταιρία για να συγχωνευτεί με το FCA Group. Αυτό γιατί μετά το επίμονο όχι της GM, ο ισχυρός άνδρας του ιταλοαμερικάνικου κολοσσού δεν το βάζει κάτω και μαζί με τους συμβούλους του, εξετάζουν κάθε δυνατό υποψήφιο για συγχώνευση.

Σύμφωνα με το The Detroit News, στη λίστα με τις αρνητικές απαντήσεις προστέθηκαν αυτές της Toyota και της Ford, με τον επικεφαλής της πρώτης στην Αμερική, Jim Lentz, να δηλώνει:

Είναι κάτι που δεν θα μας ενδιέφερε. Με 10 εκατ. (οχήματα) έχουμε αρκετό μέγεθος για να κάνουμε ότι χρειαζόμαστε. Πραγματικά δεν θα ήταν καθόλου καλό για μας.

Όμως, όπως προείπα, δεν είναι μόνο οι Ιάπωνες που δεν ενδιαφέρονται για μια τέτοια κίνηση με τη Fiat Chrysler Automobiles, καθώς ο CFO της Ford, Bob Shanks, δήλωσε στο ίδιο αμερικάνικο μέσο:

Δεν ταιριάζουμε με την FCA. Δεν βλέπουμε κάποια ευκαιρία, όπως αυτή μας παρουσιάζεται.

Με τον Marchionne να βρίσκει όλο και περισσότερες πόρτες κλειστές, υπάρχει και “Plan B” που περιλαμβάνει εταιρίες όπως η PSA Peugeot-Citroen ενώ αν και αυτή η υπόθεση ναυαγήσει, δεν αποκλείεται να μειωθούν οι απαιτήσεις του Ιταλού και να ψάξει αλλού.

Τέλος, αν εξαντληθούν οι δυνατότητες, πηγές αναφέρουν ότι η Volkswagen παραμένει μία επιλογή – βέβαια ο Marchionne προβληματίζεται από το γεγονός ότι οι Γερμανοί συνηθίζουν να έχουν πλήρη έλεγχο στις εταιρίες που αγοράζουν ενώ να σημειώσουμε ότι και η οικογένεια Agnelli δεν έχει σκοπό να πουλήσει το μερίδιο της στην FCA. Άλλες επιλογές; Όποιος αναπνέει. Mazda,Honda, Suzuki, Hyundai, Peugeot. Κάθε περίπτωση έχει τα προβλήματα της αλλά ο Marchionne φαίνεται να είναι διατεθειμένος να προσπαθήσει τουλάχιστον να βρει λύση. Δεν αποκλείεται ούτε η Renault-Nissan αν και ο Ghosn έχει δηλώσει ότι ενώ είναι υπέρμαχος μίας ενδεχόμενης συνεργασίας, δεν θα ήθελε την συγχώνευση που προσπαθεί τόσο σκληρά να πετύχει ο Marchionne.