P-20150327-00434_News

Η φετινή silly season δεν έχει μέχρι στιγμής για κεντρικό της πρόσωπο κάποιον πιλότο, αν και με τις εμφανίσεις του ο Kimi Raikkonen πάει να το αλλάξει αυτό, αλλά τον επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner. Διάφορες φήμες τον ήθελαν να αποχωρεί από την ομάδα της Formula 1 ή και να απομακρύνεται από τον Dietrich Mateschitz, εξαιτίας των άσχημων αποτελεσμάτων. Όμως, ο Βρετανός όχι απλά ασχολείται και εκφράζει την άποψη της ομάδας του για κάθε θέμα που απασχολεί την F1, αλλά μετά τη διάψευση των όσων ακούγονται, προχώρησε σε αποκάλυψη για την ανανέωση του συμβολαίου του.


Δεν είχα χάσει τον ύπνο μου, επειδή (όσα ακούστηκαν) δεν ήταν αληθή. Πρόσφατα υπέγραψα επέκταση του συμβολαίου μου με τη Red Bull, έχω μια εξαιρετική σχέση με τον Dietrich και ο στόχος μου είναι να φέρω την ομάδα πίσω στην κατάσταση που ήταν πριν από 18 μήνες.

Ήταν σκουπίδια. Το θέμα είναι να μην βάλεις πάρα πολλή ενέργεια σε πράγματα όπως αυτό, αλλά στον κόσμο που ζούμε, μερικές φορές άνθρωποι από αντίπαλες ομάδες λένε κάποια πράγματα, αυτά επιλέγονται και, στη συνέχεια, μια ιστορία βγαίνει στο διαδίκτυο και προχωράει από εκεί.

Αυτό είναι το πρόβλημα με τα social media. Πριν από δύο εβδομάδες έπαιρνα τη θέση του Bernie, αυτή την εβδομάδα έφευγα από την ομάδα, την επόμενη εβδομάδα κατά πάσα πιθανότητα θα είμαι αυτός που θα οδηγεί το αυτοκίνητο.

P-20150621-00567_News

Όσο για τους στόχους της ομάδας για την συνέχεια του πρωταθλήματος; Ο Horner σταματά να μιλάει για την Renault, τονίζοντας πως οι πίστες που ακολουθούν θα ταιριάξουν καλύτερα στην RB11, με τους μηχανικούς στο Milton Keynes να βελτιώνουν το σασί του μονοθεσίου, όπως ζήτησε και ο Daniel Ricciardo.

Νομίζω ότι αυτό που είναι σημαντικό για εμάς ως ομάδα, είναι να κάνουμε την καλύτερη δουλειά που μπορούμε, ελπίζοντας όταν έρθει το βήμα στην ιπποδύναμη, να είμαστε σε θέση να το αξιοποιήσουμε και να το χρησιμοποιήσουμε.

Γι ‘αυτό και επικεντρωνόμαστε, όπως έχουμε κάνει κάθε προηγούμενο έτος, στην εξέλιξη του αυτοκινήτου και στο να πάρουμε τα μέγιστα από αυτό, φέρνοντας αναβαθμίσεις σε κάθε Grand Prix και προσπαθώντας μέχρι το τέλος της σεζόν να έχουμε βρει σημαντικό χρόνο στο αυτοκίνητο.

Νομίζω ότι το έλλειμμα της ιπποδύναμης θα αποτελεί ακόμα ένα σημαντικό παράγοντα στο Silverstone, αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό όσο ήταν στην Αυστρία ή το Μόντρεαλ. Βέβαια, εξακολουθεί να είναι ένας παράγοντας, καθώς υπάρχουν μεγάλες ευθείες. Ακόμη και στο Μονακό η δύναμη είναι ένας παράγοντας. Αλλά θα έχει λιγότερη επιρροή (στο Silverstone) και όταν φτάσουμε στην Ουγγαρία σε μια-δυο εβδομάδες, θα είναι ακόμη μικρότερη.