2015-6-Heures-de-Silverstone-Adrenal-Media-ND5-4999

Η FIA ανακοίνωσε τους κανονισμούς για το World Endurance Championship του 2016 και αυτό που γίνεται άμεσα αντιληπτό, είναι μία προσπάθεια μείωσης της επίδοσης των υβριδικών, LMP1 αγωνιστικών.

Πρώτα απ’ όλα, όλα τα υβριδικά αγωνιστικά θα υποστούν μία μείωση της τάξης των 10 MJ στο καύσιμο που μπορούν να καταναλώνουν σε κάθε γύρο, που αντιστοιχεί σε μείωση της τάξης του 7% σε σχέση με το Equivalence of Technology της FIA. Επίσης, θα επιβληθεί μία μείωση 300 kW στην υβριδική ενέργεια που απελευθερώνεται σε Grade 2 πίστες – δηλαδή, στην περίπτωση του WEC, μόνο στο Le Mans. Επιπλέον, τα βενζινοκίνητα LMP1-H θα έχουν κατά 4.9 λίτρα μικρότερο ρεζερβουάρ καυσίμου ενώ τα πετρελαιοκίνητα –δηλαδή μόνο το Audi R18– η μείωση θα είναι 3.8 λίτρα. Τέλος, η FIA αποφάσισε να αυξήσει το ελάχιστο επιτρεπτό βάρος κατά 5 κιλά – αύξηση που αντιστοιχεί στο βάρος των νέων προσκέφαλων που γίνονται υποχρεωτικά το 2016.

Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι η FIA υποχρεώνει πλέον τους κατασκευαστές να έχουν ακόμα μεγαλύτερα “cutouts” στο πάνω μέρος των φτερών –πάνω από τους τροχούς- ώστε να μειωθεί περαιτέρω ο κίνδυνος “απογειώσεων”.