Η Radical έχει βάλει ως στόχο να συντρίψει το ρεκόρ γύρου αυτοκινήτου δρόμου στο Nürburgring, το οποίο σήμερα το κατέχει η εταιρία με το Radical SR8LM να έχει σημειώσει χρόνο 6:48.

Αυτό δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρίας, ο οποίος είπε πως μόλις η Πράσινη Κόλαση ανοίξει μετά την αναγκαστική χειμερινή διακοπή, η Radical θα επιχειρήσει να σπάσει το ρεκόρ της, αλλά απέφυγε να δηλώσει τι χρόνο να περιμένουμε.

radical-rxc500-3709

Το RXC Turbo 500 παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το 2015, έχει μήκος 4,3 μέτρα, πλάτος 1,96 μέτρα και ύψος μόλις 1,1 μέτρο. Ζυγίζει 1.129 κιλά, χρησιμοποιεί σωληνωτό σασί και carbon αμάξωμα με την ανάρτηση να αποτελείται από διπλά ψαλίδια και στους τέσσερις τροχούς και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Διαθέτει επίσης πλευστούς δίσκους 330 χιλιοστών εμπρός και 310 χιλιοστών πίσω με εξαπίστονες δαγκάνες.

Στον χώρο του κινητήρα συναντάμε τον 3,5 λίτρων Ecoboost V6 με νέα turbos, μπεκ υψηλής απόδοσης και νέο σύστημα εισαγωγής με αποτέλεσμα να αποδίδει 530+ άλογα και 651 Nm ροπής. Συνδυάζεται δε με ένα 7-τάχυτο κιβώτιο της Quaife με paddles στο τιμόνι. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 2,6 δευτερόλεπτα και η τελική του είναι 298 χλμ/ώρα, τα 0-160 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 6,8 δευτερόλεπτα.

  • jonjon

    Ενα καθημερινό αγωνιστικό με πινακίδες!

    • Renesis1

      Είναι street legal, όπως το SR3 SL?

    • jonjon

      Κανονικότατα! Αλλά νομίζω αν το κάνεις βόλτα θα σου φεύγουν τα σφραγίσματα! 😉

  • βασικα πρεπει να γινει ενα αρθρο το τι θεωρουμε και το τι ειναι στην πραξη καθημερινο αυτοκινητο !!!!
    αυτο το πραμα δεν ειναι καθημερινο…..αντιθετα πχ ακομα και η περιορισμενης παραγωγης 918 ειναι !!!!