Advertisement

1Εισαγωγή

Ας πάρουμε λίγο με την σειρά, τα 7 γεμάτα χρόνια που βρίσκεται στην αγορά, το ιταλικό αυτοκίνητο έχει καταφέρει να πουλήσει σχεδόν 360.000 μονάδες, με τα τελευταία χρόνια να ξεπερνάει οριακά τις 40.000 ετησίως.

Η Giulietta παρουσιάστηκε τον Δεκέμβριο του 2009 και υπέστη ένα εσωτερικό facelift στα τέλη του 2013. Από τα μέσα του 2015 κυκλοφορούσαν βαριά καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του μοντέλου, τα οποία υπεδείκνυαν ότι, μέχρι να αντικατασταθεί το μοντέλο, θα υποστεί ένα εκτεταμένο πλέον facelift, έτσι ώστε να κρατηθεί ζωντανό το όποιο ενδιαφέρον για το μοντέλο. Είχαν διαρρεύσει κιόλας κάποιες φωτογραφίες του εμπρός προφυλακτήρα, που έδειχναν έναν πολλά υποσχόμενο ανανεωμένο σύνολο.

Αντ’αυτού, η ιταλική εταιρία παρουσίασε πριν 11 μήνες το ανανεωμένο της hatchback, με αρκετά περιορισμένες αλλαγές, παρότι το δελτίο τύπου την αναφέρει λανθασμένα ως “νέα”. Με αυτή θα πορευτεί η Alfa Romeo μέχρι να αντικαταστήσει το μοντέλο, κάποια στιγμή πιθανότερα μέσα στο 2018, χωρίς ακόμα να είναι ακόμα σίγουρο αν θα μεταφέρει την κίνηση στον εμπρός ή πίσω άξονα.

Στα συν

  • Σχεδιασμός
  • Ροπή κινητήρας
  • Φρένα
  • Απολαυστική οδική συμπεριφορά

Στα μείον

  • Μέτριοι χώροι πίσω επιβατών
  • Άνεση ανάρτησης
  • Φινίρισμα ορισμένων πλαστικών
  • Χρόνια στην αγορά
Advertisement

2Το αυτοκίνητο

Όλα τα παραπάνω δεν αναιρούν στο ελάχιστο ότι η Giulietta παραμένει ακόμα και σήμερα ένα από τα πιο όμορφα και διαχρονικά μοντέλα του c-segment, με τις αλλαγές να μην επηρεάζουν αισθητά το τελικό αποτέλεσμα. Μιλώντας γι’αυτές, η εξωτερική εμφάνιση της Giulietta έχει αποκτήσει έναν πιο sport χαρακτήρα, ο οποίος εντοπίζεται από την νέα κυψελοειδής μάσκα με σατινέ περίγραμμα και τον ελαφρώς αλλαγμένο εμπρός προφυλακτήρα, επίσης κυψελοειδούς σχεδίασης με μαύρα ένθετα. Α, ξέχασα, πλέον φοράει και κόκκινο κραγιόν…Ιταλίδα γαρ.

Η εμφάνιση ολοκληρώνεται από τους σκουρόχρωμους προβολείς, τις νέες ζάντες αλουμινίου και τη νέας σχεδίασης απόληξη της εξάτμισης, ενώ τα γράμματα και η θέση του ονόματος “Giulietta” στο πίσω μέρος, μοιάζουν με εκείνα της Giulia. Εν ολίγοις, η Alfa Romeo θέλησε να δανειστεί λίγο από την αίγλη της Giulia, χωρίς να τα καταφέρνει αποτελεσματικά.

Κατά τ’άλλα όλα παραμένουν ως είχαν, με το αμάξωμα να έχει μήκος 4.351 χλστ., πλάτος 1.798 χλστ. και ύψος 1.465 χλστ. Τέλος, το μεταξόνιο της ανέρχεται στα 2,63 μέτρα, με το βάρος της να φτάνει τα 1.385 κιλά, και τον αεροδυναμικό του συντελεστή Cd: 0,31.

Advertisement

3Εσωτερικό

Ακόμα πιο δυσδιάκριτες είναι οι αλλαγές στην εσωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου, με τις μικρές λεπτομέρειες να προσπαθούν να δώσουν μια πιο σπορ αίσθηση. Οι διαφορές εντοπίζονται στο ένθετο του ταμπλό το οποίο είναι σε ματ μαύρο χρώμα, στα μαύρα ένθετα των θυρών και κεντρικού τούνελ, στο νέο (ασημένιο) λογότυπο στο τιμόνι, καθώς και στις νέες επενδύσεις.

Έτσι, το εσωτερικό της Giulietta διαθέτει την γνωστή από το παρελθόν ποιότητα, χωρίς ωστόσο να διορθώνεται στα σημεία που “πονούσε”, όπως το μεγάλο τιμόνι και κάποια σκληρά πλαστικά στη βάση της κονσόλας. Όλα τα επιμέρους τμήματα του ταμπλό είναι στιβαρά συναρμολογημένα, με τους διακόπτες να είναι κατά το πλείστον εργονομικά τοποθετημένοι. Συνολικά, το αποτέλεσμα είναι αρκετά καλό, όμως, με τον ανταγωνισμό να εξελίσσεται όλα αυτά τα χρόνια αρχίζει και δείχνει πλέον τα χρόνια της.

Για παράδειγμα, το Astra, το νέο Megane, το ανανεωμένο Auris δεν υστερούν πουθενά, ενώ αν συγκρίνεις την Giulietta με τα A3, A-Class, Σειρά 1 και V40, εκεί δείχνει ξεκάθαρα μια κατηγορία κάτω.

Στο κέντρο της κονσόλας βρίσκεται η μεγάλη οθόνη αφής του Uconnect διαμέτρου 6,5 ιντσών. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση σε όλες τις multimedia πηγές (mediaplayer, iPod, iPhone, smartphone) οι οποίες μπορούν να συνδεθούν μέσω μιας θύρας USB ή της υποδοχής Aux-in, χωρίς ωστόσο να υποστηρίζει συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto.

Από θέμα χώρων δεν έχει αλλάξει κάτι, και εισερχόμενος στη καμπίνα θα νιώσεις μια κλειστοφοβική ατμόσφαιρα, εξαιτίας των επενδύσεων και την μαύρης οροφής, χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό. Οι χώροι είναι υπεράνετοι για τέσσερις επιβάτες, αν και η ελαφριά κλίση της οροφή μαζί με την εξτρά πανοραμική οροφή περιορίζουν αρκετά τον διαθέσιμο αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.

Η θέση οδήγησης είναι τοποθετημένη αρκετά χαμηλά που ενισχύει το χαρακτήρα της Giulietta, ενώ το κάθισμα προσφέρει πολύ πλευρική στήριξη με τις επενδύσεις να μην κουράζουν μετά από πολύωρο ταξίδι, αλλά και να συγκρατούν σωστά το σώμα. Ο καθένας βρίσκει εύκολα την επιθυμητή θέση οδήγησης, με την κολόνα του τιμονιού να ρυθμίζεται τόσο σε ύψος όσο και σε βάθος.

Χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν, όμως λείπει μια θήκη που μπορείς να αφήσεις εύκολα το κινητό σου, αλλά παραμένει φάουλ το υποβραχιόνιο, που όταν είναι ανασηκωμένο εμποδίζει τις αλλαγές σχέσεων, ενώ όταν ακουμπάς το χέρι σου πρακτικά αχρηστεύει τις ποτηροθήκες.

Σε ότι αφορά στον χώρο αποσκευών, αυτός ανέρχεται στα 350 λίτρα (μέτρια τιμή), με κύριο χαρακτηριστικό του το τετράγωνο σχήμα του, το μεγάλο άνοιγμα, με ψηλό όμως κατώφλι, πράγμα που καθιστά δύσκολη την φόρτωση αντικειμένων.

Advertisement

4Κινητήρας

Κάτω από το καπό η Giulietta της δοκιμής διέθετε τον γνωστό 1.600άρη MultiJet II πετρελαιοκινητήρα, που έχουμε συναντήσει ουκ ολίγες φορές.

Είναι προϊόν της Fiat Powertrain Technologies και έχει χωρητικότητα 1.598 κ.εκ., όπου με τη βοήθεια του turbo μεταβλητής τεχνολογίας της Garrett και τεχνολογίας common rail, το τετρακύλινδρο 16βάλβιδο μοτέρ αποδίδει 120 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 320 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. με τη σχέση συμπίεση να φτάνει το 16,5:1.

Χρησιμοποιεί πιστόνια μειωμένης αντίστασης τριβής, τα οποία μαζί με τις μπιέλες είναι αρκετά ελαφρύτερα, ενώ το χαμηλό του βάρος εξασφαλίζεται με τον λεπτότερο στροφαλοφόρο άξονα, τα στενότερα ρουλεμάν, την ελαφρύτερη πολλαπλή εξαγωγής και τελικό καζανάκι της εξάτμισης, καθώς και του ελαφρύτερου ψυγείου νερού και βεντιλατέρ. Διαθέτει τρόμπα λαδιού δύο σταδίων με βαλβίδα ανακούφισης, φορτίζει με μικρότερες δυνάμεις τα ελατήρια των βαλβίδων, ενώ έχει και αντλία καυσίμου υψηλής απόδοσης. Πληροί τις προδιαγραφές του Euro 6, ενώ συνδυάζεται με στάνταρ σύστημα Start&Stop και δείκτη αλλαγής ιδανικής σχέσης στο κιβώτιο (GSI).

Πλέον, όμως, ο κινητήρας συνδυάζεται για πρώτη φορά με το αυτόματο κιβώτιο TCT, που είχαμε δοκιμάσει στην QV έκδοση. Αυτό είναι ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ξηρού τύπου, και πλέον διαθέτει αναβαθμισμένο λογισμικό σε σχέση με το παρελθόν, κάνοντας το πιο αποτελεσματικό.

Σίγουρα δεν είναι το πιο γρήγορο της αγοράς, αλλά συνδυάζεται αρκετά καλά με τον κινητήρα, και κουμπώνει ιδανικά με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα, καθώς το μικρό εύρος στροφών και η άφθονη ροπή απαιτούν συχνές και πολλές αλλαγές. Έτσι, σου κάνει μεν την ζωή σημαντικά πιο εύκολη και ξεκούραστη. Έχοντας, όμως, στο μυαλό σου την αμεσότητα του DSG γίνεται εμφανής η υστέρηση του, κυρίως όταν ανεβάζεις ρυθμό, καθώς στις απλές καθημερινές μετακινήσεις λειτουργεί απροβλημάτιστα. Τα paddles είναι μικρά και σταθερά πάνω στο τιμόνι, με τις εντολές να μεταφέρονται αρκετά γρήγορα.

Από πλευράς επιδόσεων, δεν θα έλεγα ότι απογοητεύει, αλλά σαφώς δεν είναι ότι πιο ανταγωνιστικό. Πριν αναφέρω τις τιμές που είδαμε στο VBox, το ιταλικό εργοστάσιο ανακοινώνει ότι το παραπάνω σύνολο επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 10,2 δευτ. Η αντίστοιχη μέτρηση για το Fiat Tipo με τον ίδιο κινητήρα, αλλά με το χειροκίνητο κιβώτιο, ανακοινώνεται ότι ολοκληρώνεται σε 9,7 δευτ. Αυτό για μένα λέει πολλά και για το κιβώτιο, αλλά και για τον sport χαρακτήρα της Alfa Romeo. Όπως και να έχει, σύμφωνα με το όργανο μετρήσεως τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 10,23 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 195 χλμ.

Το βάρος του αυτοκινήτου ανακοινώνεται στα 1.320 κιλά στεγνό, με αυτό που έδειξε η ζυγαριά κατά την μέτρηση μας να ήταν 1.460 κιλά. Τέλος, η Alfa Romeo αναφέρει ότι η μέση κατανάλωση του είναι μόλις 3,9 λίτρα/100 χλμ., αλλά μετά από 810 χλμ. που γράψαμε είδαμε στον trip computer 6,3 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων φτάνουν τα 103 γρ/χλμ., κάτι που σημαίνει ότι καλείσαι να πληρώνεις ετήσια τέλη κυκλοφορίας ύψους €100,94.

Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM-2 TCT Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 10,23 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 3,88 δευτ.
60-100 χλμ/ώρα 5,87 δευτ.
80-130 χλμ/ώρα 11,78 δευτ.
Τελική ταχύτητα 195 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 38,16 μέτρα σε 2,96 δευτ.
Βάρος 1.460 κιλά
Advertisement

5Τιμή-Εξοπλισμός

Η Alfa Romeo Giulietta προσφέρεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, την απλή και την Super, με το αυτοκίνητο της δοκιμής να είναι στο δεύτερο και την τιμή της με τον πετρελαιοκινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο να ξεκινάει από τα €25.200. Υπάρχει, όμως, προωθητική ενέργεια €300 ή €700 ανάλογα τον διακανονισμό.

Ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος και περιλαμβάνει τα εξής: Tηλεχειρισμό κεντρικού κλειδώματος, εμπρός/πίσω φώτα LED, 6 αερόσακους, ESP/ASR/MSR/Hill Holder/E-Q2, Alfa DNA, εμπρός/πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, εξωτερικά πόμολα θυρών σε σατινέ χρώμα, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, σκουρόχρωμους προβολείς, πίσω αεροτομή, σύστημα U-Connect με οθόνη αφής 5’’, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος, πίνακα πολλαπλών ενδείξεων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, εξωτερικούς καθρέφτες βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος, πίσω αναδιπλούμενα καθίσματα, ένθετο ταμπλό σε μαύρο ματ χρώμα, ζάντες αλουμινίου 17’’, Cruise Control, προβολείς ομίχλης, εμπρός υποβραχιόνιο, επιχρωμιωμένο περίγραμμα παραθύρων. Αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό μπορείς να δεις εδώ.

Advertisement

6Στον δρόμο

Οδηγώντας την ανανεωμένη Alfa διαπιστώνεις ότι όσα χρόνια και αν περάσουν, διατηρεί την εκπληκτική συμπεριφορά, η οποία την κάνει πραγματικά αξιομνημόνευτη.

Στο τομέα της ανάρτησης χρησιμοποιεί MacPherson για τον εμπρός άξονα και πολλαπλών συνδέσμων Multilink για τον πίσω, με την ρύθμιση της να έχει σχεδιαστεί για να παρέχουν απόλυτη ισορροπία ακόμη και σε ακραίες συνθήκες. Άνετη και μαγικό χαλί δεν την λες, αλλά είναι καλύτερη από το προηγούμενο μοντέλο, με ίσως πιο sport ρυθμίσεις.

Το ιταλικό αυτοκίνητο παραμένει ένα από τα πιο οδηγοκεκτρικά μοντέλα της κατηγορίας, και επιδεικνύει σφοδρή επιθυμία να την πιέσεις στις στροφές. Σε αυτό βοηθάει και ο διακόπτης του συστήματος Alfa D.N.A., με τα 3 διαφορετικά set-up οδήγησης (Natural, Dynamic, All Weather). Στη λειτουργία Dynamic, το αυτοκίνητο αλλάζει χαρακτήρα, με την χαρτογράφηση του κινητήρα να γίνεται πιο επιθετική και να αποδίδει τα μέγιστα, ενώ θέτει το σύστημα ευστάθειας ESC στη sport επιλογή, που σε αφήνει να παίξεις, αλλά δυστυχώς δεν το απενεργοποιεί πλήρως. Ακόμα εμπλέκει το εμπρός ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2, που μαζί με το σύστημα προφόρτιστης (Pre-fill) των τετραπίστονων κόκκινων δαγκανών της Brembo, σε γεμίζουν αυτοπεποίθηση και όρεξη για πολύ επιθετική οδήγηση, όσο σου επιτρέπει ο πετρελαιοκινητήρας. Ο κινητήρας ενθουσιάζει, κυρίως με το τράβηγμα του στις μεσαίες στροφές καθώς μπορείς να τον λειτουργήσει άνετα μέχρι τις 3.500 σ.α.λ., ενώ χρειάζεται να φτάσει κοντά στις 1.700 σ.α.λ. για να νιώσεις το ξέσπασμα και τράβηγμα των diesel.

Στο Natural το κιβώτιο αλλάζει πιο νωρίς, κρατώντας όσο το δυνατόν χαμηλότερες τις στροφές, εξοικονομώντας έτσι καύσιμο, ενώ τα συστήματα ασφάλειας είναι ρυθμισμένα σε απλή λειτουργία και το ηλεκτρονικό διαφορικό απενεργοποιημένο. Τέλος, στο All Weather ο κινητήρας λειτουργεί ακόμα πιο ομαλά, ενώ τα συστήματα και το ESC είναι στη λειτουργία traction, που σε βοηθούν σε δύσκολες καιρικές συνθήκες με χαμηλή πρόσφυση.

Οι 17άρες ζάντες “ντύνονται” με ελαστικά διαστάσεων 225/45, με την πρόσφυση τους να είναι είναι εξαιρετικά μεγάλη, ειδικά όταν ζεσταθούν. Τότε θα νιώσεις ακόμα το ακλόνητο αμάξωμα να μπαίνει στις στροφές σχεδόν με όσα έρχεσαι, εμπνέοντας απίστευτη σιγουριά, σε σημείο που υπερεκτιμάς τις δυνατότητες σου, χωρίς να εμφανίζει καθόλου κλίσεις. Το τιμόνι, αν και ηλεκτρικό, έχει πολύ καλή απόκριση, αν και στην επιλογή Dynamic νομίζω ότι γίνεται ανούσια και τεχνητά βαρύ.

Το κιβώτιο σε ήρεμες μετακινήσεις λειτουργεί ομαλά και απροβλημάτιστα, κάτι που συμβάλλει στις ξεκούραστες αστικές μετακινήσεις. Εκεί, η Giulietta δεν είναι το πιο άνετο hatchback, και θα περάσουν αρκετές από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος στην καμπίνα, αλλά δεν θα κουράσει, ενώ στον ανοιχτό δρόμο είναι σταθερή, βοηθώντας σε να διατηρείς πολύ υψηλές ταχύτητες.

Τέλος, για την πέδηση χρησιμοποιεί δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, με την αποτελεσματικότητα του συστήματος να είναι πολύ καλή, όπως επίσης και η αίσθηση του πεντάλ.

Advertisement

7Συμπέρασμα

Ναι, αυτή είναι η καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη Giulietta που έχει βγει από το εργοστάσιο της εταιρίας στο Cassino. Η facelifted Alfa Romeo Giulietta είναι απολαυστική στην οδήγηση, και δεν υστερεί κάπου σημαντικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή, ενώ το αυτόματο κιβώτιο δεν είναι άριστο, αλλά ούτε εκνευριστικό. Η ευρυχωρία της καμπίνας δεν είναι για σεμινάριο, ούτε η άνεση των αναρτήσεων. Αντιθέτως, η ποιότητα κύλισης και ο sport προσανατολισμός της δύσκολα συναντάτε από κάποιο άλλο μοντέλο.

Advertisement
  • UltraB

    Πανέμορφο αυτοκίνητο και με αρκετά οδηγοκεντρικό χαρακτήρα!
    Επίσης μεγάλο θετικό η τρομερή ροπή του κινητήρα που δε συναντάς αλλού στα ίδια κυβικά / άλογα.

    Βέβαια τα πλαστικά του, τουλάχιστον στο pre facelift, είναι αρκετά μέτρια για ένα τέτοιο αμάξι και με τέτοια τιμή. // Αν και προσωπικά, κάπως το προσπερνάω με τέτοια εμφάνιση, κινητήρα και οδική συμπεριφορά.

    @autoblog Που στέκεται σε οδηγική συμπ. σε σχέση με Golf, BMW 1xx, Audi A1/A3 κλπ;

    • Σαν κάτοχος της G, με 60.000 χλμ, με Golf/Audi δεν υπάρχει σύγκριση. Είναι πολύ μακριά. Η BMW τη πλησιάζει σημαντικά.

    • UltraB

      Λίγο αναλυτικότερα; Αν κατάλαβα σωστά, δεν φτάνουν την Alfa, σωστά;
      Από ποιότητα υλικών μέσα, έξω, πως τα πάει σε σχέση με τα άλλα;

      Έχω μπει σε pre facelift και μέσα ήταν κάπως ελλιπής και με ξεπερασμένο εσωτερικό (που διορθώθηκε αρκετά με το facelift) αλλά οδηγικά ήταν άψογη!

    • freedoom1013

      Το αφρώδες πλαστικό στο ταμπλό είναι εξαιρετικό, το φιλέτο αλουμινίου (στις sport εκδόσεις) στην ταπετσαρία επίσης. Το καπάκι της obd θύρας, αριστερά από το τιμόνι, είναι άθλιο, όπως επίσης και το υλικό του ντουλαπακίου του συνοδηγού. Μια χαρά είναι τα υλικά σε γενικές γραμμές, η συναρμογή χάνει λίγο σε prefacelift μοντέλα (το δικό μου είναι του 2011)

      Για μένα, κι όχι επειδή την οδηγώ, το πιο όμορφο hatchback στην αγορά. :-P
      Ξέρω, ξέρω, δεν είμαι αντικειμενικός! :-D

    • Yiannis Kontopoulos

      Το μόνο που άλαξε ήταν το multimedia στο 1ο facelift

    • DJ_D

      Renault και Opel έχουν κινητήρες με ίδια ροπή και περισσότερα άλογα.
      ___________________________________________________________________
      Αυτό το μήνυμα θα αυτοκαταστραφεί σε μερικές ώρες.

    • UltraB

      Ισχύει αυτό που λες. Αλλά εγώ λέω στα ίδια άλογα.
      Ακόμα και ο παλιός JTDM με τα 105 άλογα, ίδια ροπή είχε. Προσωπικά δε γνωρίζω άλλο κινητήρα με 105-120 άλογα και τέτοια ροπή. Λογικά θα υπάρχουν αλλά είναι μετρημένοι στα δάκτυλα.

    • Mika

      Oπως επισης κινητηρες με λιγοτερα αλογα και ροπη πετυχαινουν αναλογες επιδοσεις κι οικονομια, ειδικα αν συνοδευονται κι απο DSG…

    • UltraB

      Σίγουρα, δεν αντιλέγω. Αλλά από τι στιγμή που δεν είναι κάτι αρνητικό η πολύ ροπή, why not? 😉

      Καλές οι επιδόσεις αλλά όταν είναι φορτωμένο, η μεγαλύτερη ροπή δεν θα του δίνει περισσότερη άνεση (καλύτερο τράβηγμα) από ένα αντίστοιχο 1600 / 120 με 260-280nm ροπής; Εκεί κυρίως φαίνεται η διαφορά.

    • Mika

      Αρνητικο σιγουρα δεν ειναι, το θεμα ειναι πως χρησιμευει στην πραξη, ειτε σαν αισθηση, ειτε σαν νουμερα…Σε πολλες μετρησεις λοιπον σε πραγματικες συνθηκες,1600αρηδες με 110 αλογα και 25 κιλα ροπης εχουν ιδιες,παρομοιες η καλυτερες επιδοσεις απο αυτην. Εχει να κανει με πολλα, με το βαρος, την κλιμακωση κιβωτιου,την αεροδυναμικη, κλπ.Οποτε γι αυτο λεω, μη τα παιρνεις τα νουμερα τοις μετρητοις, δες πως ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα.
      ;-)

  • Sensei Konstantinos

    Παρόλα τα χρόνια που είναι στην αγορά ακόμη ειναι για μένα η ομορφότερη επιλογή και απο τις καλυτερες στην κατηγορία !! Ελπίζω η επόμενη Τζουλιέτα να ειναι πισωκίνητη όπως λενε

  • Μάνος Μαμαλάκης

    H Alfa Giulietta παρότι είναι ήδη αρκετά χρόνια στην αγορά, παραμένει ένα διαχρονικό πανέμορφο αυτοκίνητο, και από τις καλύτερες προτάσεις στα μικρομεσαία, σίγουρα απ’ όλα πιστεύω είναι το πιο απολαυστικό σπορτίφ αυτοκίνητο σε αίσθηση και οδική συμπεριφορά. Ότι χρειάζεται αντικατάσταση, χρειάζεται, αλλά και τώρα παίζει καλή μπάλα στην κατηγορία, με όπλα της τη σχεδίαση και το σπορ χαρακτήρα. Μπράβο και πάλι για τη δοκιμή!

  • Θα συμφωνήσω στα περισσότερα απ όσα λέτε στη δοκιμή. Μετά από 60.000 χλμ με το προ f/l μοντέλο, το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι η μη ύπαρξη εισόδου usb και line in.
    Απολαυστική οδήγηση εκτός πόλης με το DNA στη θέση D. Δεν της λείπει δύναμη (άσχετα με τα 105 ΗΡ) και η ροπή πραγματικά σκοτώνει. Μόνο σε ταξίδι σε ΕΟ και πάνω από τα 170 χλμ/ω θα καταλάβεις την έλλειψη δύναμης.
    Η κατανάλωση σε αυτά τα χλμ είναι στα 6,5 λ/100 αλλά μπορεί να πέσει μέχρι και 5,5 σε ταξίδι πολύ ήρεμο και χαλαρό (σύμφωνα με τα όρια και μόνο)
    Αν το άλλαζα; Πάλι το ίδιο θα αγόραζα, στο χρώμα της δοκιμής και βενζίνα……

  • Bon Viveur

    έχω κάνει 3.500 χλμ στην Ιταλία με Giulietta 2.0λτ πετρέλαιο.
    Απο εμφάνιση είναι μέτρια και η μούρη μπροστά είναι άθλια για Αλφα Ρομεο και ωραία εμφάνιση και μέτρια μάσκα αν ήταν άλλη μάρκα (όπως και το μίτο),
    ο 2λιτρος γάζωνε και δεν έκαιγε τίποτα,
    χώροι πίσω για στρομφάκια, ειδικά αν κάτσει κάποιος μπροστά σαν κι εμένα.
    Τα πλαστικά και οδική συμπεριφορά κατώτερα απο την 159 που είχα 2 ετών εμπειρία. Το εσωτερικό ήταν ωραίο εμφανισιακά.
    Αυτά…

    • Yiannis Kontopoulos

      Προφανώς θα λες την 159 TBi γιατί η απλή 1,8 ή 1,9 δεν!!!! Πολύ βαρύ για alfa και το ένοιωθες αυτό. Ο 2λιτρος με τα 170 είναι ότι καλύτερο αυτή τη στιγμή.

    • Bon Viveur

      αυτή που οδηγούσα ήταν 3,2 αλλά και την 2.2 που είχα οδηγήσει δεν είχαν καμία σχέση οδηγικά με την Τζουλιέτα. Αλλά ειδικά τα πλαστικά είναι 2 επίπεδα επάνω της 159. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι είναι λίγο λογικό γιατί είναι άλλη κατηγορία η 159…
      Ο 2λτ είναι γάζωνε απίθανα και δεν έκαιγε και πολλά αν πήγαινες χαλαρά.

  • Autoblog…To αυτοκίνητο της δοκιμής όπως ήταν, τι τιμή είχε ακριβώς? Συγχαρητήρια για το άρθρο…όπως πάντα τέλειο…ευχαριστώ εκ των προτέρων?

    • Chris

      Πάντως τα brembo και αυτές οι ζάντες αποκλείεται να είναι στάνταρντ!

    • Με τίποτα για αυτό ρωτάω!Το άτιμο πάντως είναι πανέμορφο έτσι!

    • Chris

      Ναι ειδικά αυτές οι ζάντες από 8C είναι φοβερές

    • mj

      Επειδή έτσι ήταν στην έκθεση του ελληνικου και είχα ρωτήσει, κάπου 32 χιλιάρικα

    • freedoom1013

      Όχι δεν είναι. Πλέον έχουν αλλάξει τα ονόματα των εκδόσεων, η συγκεκριμένη περιλαμβάνει ζάντες, ματ χρώμα, brembo και κάποια ακόμα.

    • Mika

      Οροφη, parktronic,φουλ δερμα, Navi, θα πλησιαζει το 30αρι ανετα.

  • Christos F4

    αγαπητε κ. αγαπητε ειστε αντιφατικος
    στα μειον οι χωροι πισω επιβατων, οι οποιοι ομως ειναι υπερανετοι
    στα μειον οτι ειναι χρονια στην αγορα, αλλα η πιο ολοκληρωμενη τζουλιετα που εχει αξιομνημονευτη συμπεριφορα και πανεμορφη παρα το οτι παρουσιαστηκε πριν απο 9 χρονια

    ????

    • καμία αντίφαση δεν βλέπω εγώ…ότι είναι 9 χρόνια στην αγορά δεν αναιρεί ότι είναι η καλύτερη από τις προηγούμενες που έχουμε οδηγήσει.
      όσο για τους χώρους…είναι καλοί για 4 επιβάτες…αλλά όχι οι καλυτεροι στην κατηγορία!

    • Christos F4

      ναι και εγω λεω πως γινεται να μπαινει στα μειον πχ τα 9 χρονια ενω ειναι κιολας η καλυτερη που εχετε οδηγησει. και οι χωροι αν ειναι απλα καλοι για 4 επιβατες δε θα επρεπε να μπει ουτε στα μειον ουτε στα συν, απλα ουδετερο. αυτο δεν καταλαβα

    • Christos F4

      ναι και εγω λεω πως γινεται να μπαινει στα μειον πχ τα 9 χρονια ενω ειναι κιολας η καλυτερη που εχετε οδηγησει. και οι χωροι αν ειναι απλα καλοι για 4 επιβατες δε θα επρεπε να μπει ουτε στα μειον ουτε στα συν, απλα ουδετερο. αυτο δεν καταλαβα

    • manowar

      ποιος ειμαι ο πστης ο πυθιας ειμαι..ελα να σου πω τωρα δεν του φερνει;;ναι η οχι? την αληθεια τετοιο αγχος μονο αυτος το χει να πεσει ουτε αρνητικη καρφιτσα κατω μην πεσει καμια πωληση.. δεν του μοιαζει του γνωστου μας αγαπημενου ελα γιωργο πες μου οτι πεφτω μεσα για τον συνονοματο σου και αυτη τη φορα.εεεε??εεεε???..😍χαχαχαχα μη μου πεις αν θες αλλα ξερω οτι το σκεφτεσαι χαχαχαχα

    • Christos F4

      γιατι ρε στελιο το λες αυτο? απο αυτα που εχεις δει απο μενα με εχεις για ατομο με παρωπιδες? με τον τροπο συγγραφης απορρησα δεν εναντιωθηκα στη γνωμη του συντακτη.

    • manowar

      (Του φερνει)εγραψα δεν εκραξα απλα το ιδιο στυλ ..οχι κατι παραπανω

    • manowar

      (Του φερνει)εγραψα δεν εκραξα απλα το ιδιο στυλ ..οχι κατι παραπανω

    • Christos F4

      ok then

    • Christos F4

      ok then

    • manowar

      Σαρεσει η 75?? για μενα ειναι χαρχουτα..

    • Christos F4

      δεν την εχω οδηγησει, δεν μπορω να εκφερω γνωμη

    • Christos F4

      γιατι ρε στελιο το λες αυτο? απο αυτα που εχεις δει απο μενα με εχεις για ατομο με παρωπιδες? με τον τροπο συγγραφης απορρησα δεν εναντιωθηκα στη γνωμη του συντακτη.

  • Chris

    Ωραία δοκιμή, όμορφη η Giulietta παρά τα χρόνια της. Εδώ και ένα χρόνο ευχαριστιέμαι την QV, έχει κάποιες ιδιαιτερότητες δε λέω, όπως το απαράδεκτο blue and me σύστημα (ευτυχώς το έχουν αλλάξει) και ότι δεν απενεργοποιείται το esp, αλλά κατα τάλλα έχει φοβερή οδική συμπεριφορά και προσφέρει μεγάλη ευχαρίστηση στον οδηγό.

    Το τιμόνι πάντως δεν νομίζω ότι είναι ηλεκτρικό:

    http://www.alfaromeo.co.za/technology/dual-pinion-active-steering

    • Yiannis Kontopoulos

      Κι όμως είναι, αν και έχει τέλεια αίσθηση…

  • bulgary

    Συμπέρασμα: πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά οι Ιταλοί πρέπει να το αντικαταστήσουν!

  • sijune50

    Εμφανιση,οδηγικη συμπεριφορα,κινητηρας στα συν,τιμη,χωροι,ποιοτητα και εξοπλισμος εσωτερικου,αναρτηση λιγο σκληρη στα μειον.

    Θα την αγοραζα μονο μεταχειρισμενη,αλλωστε οι AR διαχρονικα δεν κρατανε καλη μεταπωλιτικη αξια.Καιρος να βιαστουν για το νεο μοντελο,το αργοτερο ως το 2020 πρεπει να βγει.

    • ισχύει απόλυτα αυτό που αναφέρεις για τα μεταχειρισμένα…αλλά αν θεωρήσουμε ως απαρχή της νέας “ζωής” της Alfa Romeo την 4C, αυτή όχι μόνο φαίνεται ότι κρατάει την τιμή της, αλλά όσοι την αγόρασαν ίσως τους βγει ως επένδυση…
      οκ είναι ειδικό μοντέλο με “περιορισμένη” ετήσια παραγωγή στις 3.500 μονάδες (αν θυμαμαι καλα).
      θα δείξει τι θα γίνει με τις τιμές των μεταχειρισμένων Giulia σε λίγα χρόνια!

    • Mika

      Θα διακινδυνευες να κανεις προβλεψη για τη Giulia?

  • SAMURAI-66

    Μπορει να εχει χρονια παρουσιας στην πλατη της μοιαζει ομως τοσο γλυκια και μοναδικη σαν εμφανιση που σε ξεγελαει,στο χρωμα αυτο μαλιστα ειναι σκετη απολαυση!

  • MPAMPIS

    ότι πιο όμορφο κυκλοφορεί στην κατηγορια εδώ και χρονια και για πολλά ακόμα !οδηγική συμπεριφορά και επιδόσεις κορυφαίες !τώρα για τους χορούς και τις ποτηροθήκες που λέτε ,οποιος θέλει ας πάρει golf , van η αγροτικο !

  • ad276

    ειναι το πιο ομορφο μικρομεσαιο ever,δεν νομιζω οτι εχει παρουσιαστει ωραιοτερο μικρομεσαιο.Βαζει τα γιαλια και σε αλλες κατηγοριες.Περα την ομορφια εχει βγει και αξιοπιστο αυτοκινητο περαν καποιες “μικρες” αστοχιες.Η συγκεκριμενη εκδοση δεν ειναι η καλυτερη η οικονομικοτερη αλλα ειναι απο τα κορυφαια μοντελα.

  • Sofian

    Γενικα πολυ ομορφο αλλα δεν μου κολαει 100% στα ματια μου η μασκα…δεν ξερω ακριβως αλλα δεν μου κολαει απολυτα!! Κινητηρας αρκετα καλος θα προτιμουσα χειροκινητο 6αρι γιατι και πιο ελαφρη θα ηταν και πιο Old scool και θα ειχε καλυτερες επιδοσεις μιας και θα ηταν ελαφρυτερο!!

    Well done για δοκιμη παντως!!

  • mj

    Να πω λίγα λόγια μιας και κάτοχος από το Σεπτέμβριο.

    Σε τι διαφωνώ με το autoblog:

    Το κάθισμα ούτε καμιά τέλεια στήριξη έχει ούτε ξεκούραστο ειναι
    Oι χώροι πίσω για μενα μετά από ένα seg b και 147 που υπάρχει στην οικογένεια είναι τεράστιοι.

    Γενικά το αμάξι είναι τέλειο για ταξίδι. Δεν καταλαβαίνεις τα χιλιόμετρα και είναι εντυπωσιακά σταθερό. Ένας άλλο κόσμος σε σχέση με 147
    Με 140 είσαι στις 2500 χλ στροφές.

    Στην πόλη δεν την παλεύει με τίποτα και λόγω όγκου και λόγω ντάπα ντούπα
    Δε τη θεωρώ πάρα πολύ οικονομική για diesel. 5.4λ/100 με νόμιμα όρια.
    Πιστεύω γάλλοι και honda τα πάνε καλύτερα.

    Πχιότητα εσωτερικού μέτρια πράγματα αλλά πολύ ωραίο περιβάλλον.
    Η Super έχει ένα πολύ ωραιο σαγρέ φιλέτο μπροστά και υπάρχει τεράστια ομοιογένεια σε όλο το ταμπλό. Ξεκουράζεται το μάτι.

    Τα λάστιχα τα βρίσκω τραγικά ανεπαρκή σε φρενάρισμα. Ανάβει το abs για πλάκα αλλά δεν έχω και τετραπίστονες.

    Πιστεύω και λόγω χαρακτήρα του diesel το αμάξι παει γάντι με το αυτόματο.
    Το χειροκίνητο μου γρατσουνάει όταν ειναι κρύο.

    Οδηγικά εκτός πόλης, πάρτης την ψυχή. Είναι α π ο λ α υ σ τ ι κ ό

    Ωραίο αμάξι πάντως αλλά αρκετά οικογενειακό σε σχέση με 147 που ήταν πιο αλητεία.

    • Pantelis

      Σχετικά με το κιβώτιο το έχεις ψάξει;Έχω το ίδιο θεμα

    • Pantelis

      Σχετικά με το κιβώτιο το έχεις ψάξει;Έχω το ίδιο θεμα

    • Columbia University my Dream

      Kαλησπέρα φίλε μου επειδή είσαι κάτοχος θέλω να σε ρωτήσω κάποια πράγματα γιατί με ενδιαφέρει να αγοράσω το εν λόγω αυτοκίνητο.

      1. Είμαι νέος οδηγός μόλις πριν κάποιες ημέρες πήρα το δίπλωμα. Θεωρείς ότι μπορώ να την κουμαντάρω; Επιπλέον πιστεύεις ότι πρέπει να πάρω αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο;

      2. Ποια θεωρείς ότι είναι η καταλληλότερη έκδοση για έναν νέο οδηγό (ξεκαθαρίζω δεν με εντυπωσιάζει η ταχύτητα πρώτο κριτήριο για εμένα είναι η ομορφιά.

      1.4 TB 120hp Εμένα ας πούμε αυτή η έκδοση με καλύπτει αλλά στο car configurator δεν μου επιτρέπει να βάλω το χρώμα (red competizione) που θέλω και το δερμάτινο σαλόνι συνοδεύεται μόνο έκδοση super. Ξέρεις αν είναι υποχρεωτικό για να βάλω το χρώμα που θέλω και το δερμάτινο σαλόνι θα πρέπει να πάω στην έκδοση super.

      Y.Γ Έχω τρελαθεί με το κόκκινο competizione είναι μεν πανάκριβο αλλά δεν παίζεται σαν χρώμα. Τι λες αξίζει να την κάνω την τρέλα.

      Σ’ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    • mj

      1) Είναι σχετικά μεγάλο αμάξι έχε υπόψη σου. Όχι εύκολο για νέο οδηγό.
      Κυρίως για το παρκάρισμα. Αν κινείσαι αποκλειστικά εντός Αθηνών ή μεγάλη πόλη, ξανασκέψου το.
      Το χειροκίνητο είναι πολύ απλό απαξ και το μάθεις αλλά για έναν νέο οδηγό σίγουρα είναι απλούστερο το αυτόματο.

      2)Όποια έκδοση και να πάρεις θα σε καλύψει και με το παραπάνω. Γνώμη μου, ότι τα 120 άλογα είτε βενζίνη, είτε πετρέλαιο είναι αρκετά λόγω ροπής.
      Επέλεξα ντίζελ με τα 120 και θα ξαναεπέλεγα. Είναι απλά εθιστικό και το πως σε σπρώχνει αυτή η μηχανή.

      Θα σου έλεγα ότι δεν αξίζει το competizione διότι σε επισκευή θα είναι πολύ δύσκολο και θα είσαι συνεχώς με το άγχος μη στο χέσουν, μη στο χαράξουν, χιλια δυο.
      Επίσης κάνει δύο χιλιάρικα. Καλύτερα βυσσινί και τα ρέστα σε xenon + ηλιοροφή.
      Επίσης δερμάτινο σαλόνι και Ελλάδα δεν είναι ότι καλύτερο.

      ΥΓ: Εγώ στη θέση σου, θα έπαιρνα MITO QV
      Ίδια λεφτά, πιο εύκολο στη χρήση λόγω μεγέθους, πιο γουστόζικο.
      Η Giulietta είναι πολύ πιο στιβαρό αυτοκίνητο όμως.
      Στο δρόμο, σε πλαίσιο, σε όλα.

  • thodoris91

    Τα πολλά χρόνια στην αγορά προσωπικά δε θα με ενοχλούσαν απο τη στιγμή που εξωτερικά δείχνει το ίδιο όμορφη και φρέσκια με την εποχή που παρουσιάστηκε (το εσωτερικό της βέβαια ποτέ δε μου αρεσε), ενω και οι όποιες παιδικές ασθένειες θα έχουν λυθεί…Επίσης θεωρώ ότι τον υποψήφιο αγοραστή μιας alfa δε θα τον απασχολήσουν ιδιαίτερα οι χωροι, η πρακτικότητα και η άνεση της ανάρτησης, ενώ τέλος προσωπικά δύσκολα θα αγόραζα πετρελειοκινητη ar!

  • sotirisb

    Θεϊκό το MOPAR φίλτρο λαδιού!

  • από πίσω το περνάς και για νέο άστρα ή λεόν. όλα ίδια μου φαίνονται πια. γέρασα.

  • από πίσω το περνάς και για νέο άστρα ή λεόν. όλα ίδια μου φαίνονται πια. γέρασα.

  • Spider

    Σε αυτό το χρώμα ειδικά και με αυτές τις ζάντες είναι πανέμορφη. Δυστυχώς σε Alfa Romeo οι πετρελαιοκινητήρες (αν και είναι εξαιρετικοί) δεν μου κάθονται καλά. Σε golf ναι σε Alfa Romeo όμως όχι…