Η Kia θέλει να βγάλει στην αγορά 14 “πράσινα” μοντέλα μέχρι το 2021 και ανάμεσα σε αυτά βρίσκεται και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Niro. Το αυτοκίνητο αναμένεται στην αγορά το 2018 και θα φορά έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 120 ίππων και 295 Nm ροπής και μια μπαταρία τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, που θα δίνει στο αυτοκίνητο αυτονομία κοντά στα 320 χλμ, όπως θα συμβεί στο ηλεκτρικό Ioniq.

Το 2021 η κορεατική εταιρία θα παρουσιάσει και ένα αυτοκίνητο υδρογόνου που δεν θα βασίζεται σε κάποιο υπάρχον μοντέλο της γκάμα της. Ο σχεδιασμός του θα είναι “μοναδικός” και για την ώρα δεν έχει γίνει σαφές τι είδους τύπου αμαξώματος θα έχει, αλλά ίσως είναι crossover, σαν το νέο ix35 που ετοιμάζει η αδερφή Hyundai. Θα φορά την επόμενη γενιά κυψελών καυσίμου υδρογόνου οι οποίες θα είναι κατά 15% ελαφρύτερες, κατά 5% πιο αποτελεσματικές, κατά 10% πιο ισχυρές και κατά 15% μικρότερες σε όγκο από αυτές που υπάρχουν σήμερα στην αγορά, προσφέροντας αυτονομία 800 χλμ και τελική ταχύτητα 170 χλμ/ώρα. Η Kia ευελπιστεί να πουλά αρχικά 1.000 αυτοκίνητα υδρογόνου ετησίως, το οποίο θα πωλείται σε όλο τον κόσμο.

Στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας από τη Νότιο Κορέα είναι να μειώσει τη συνολική μέση κατανάλωση των μοντέλων της κατά 25% από τα επίπεδα του 2014 και για να το πετύχει αυτό θα αντικαταστήσει 7 από τις 10 οικογένειες κινητήρων της, θα μειώσει το βάρος των μελλοντικών της μοντέλων κατά 5%, με αυτά να προσφέρονται με πιο αποδοτικά κιβώτια ταχυτήτων.