Προκειμένου να πλησιάσει τη McLaren και να κλείσει την ψαλίδα από τον ανταγωνισμό, οι μηχανικοί της Honda αποφάσισαν να αλλάξουν κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό το power unit, όπως έκανε και η Renault. Κινήσεις σαν κι αυτές εμπεριέχουν ρίσκο, και αυτό φάνηκε από τα προβλήματα που αντιμετώπισε η McLaren στο πρώτο τεστ.
Τα πράγματα στην Honda δεν κυλούν και τόσο ομαλά, αν κρίνουμε και από την αποχώρηση του Gilles Simon. Ίσως και να μην τον γνωρίζεις, αλλά ο Simon εργάστηκε ως σύμβουλος δίπλα τους Ιάπωνες μηχανικούς για το power unit της Formula 1, από το 2013, ενώ προηγουμένως ο 58χρονος είχε εργαστεί για τη Ferrari, στα επιτυχημένα χρόνια της κυριαρχίας των Ιταλών και του Michael Schumacher.
Η είδηση επιβεβαιώθηκε από τη Honda, ωστόσο η ιαπωνική εταιρεία δεν γνωστοποίησε τους λόγους αποχώρησης. Πιθανολογείται ότι οι ιδέες του Simon δεν έβρισκαν ανταπόκριση, συνεπώς ο guru δεν είχε θέση στην εταιρεία.