Η Scuderia Cameron Glickenhaus του James Glickenhaus έχει φέρει στη Γενεύη το SCG 003S. Το κραυγαλέο, αν και αμφισβητήσιμης αισθητικής, SCG 003S φιλοδοξεί να πάει τον πήχη στο Nordschleife του Nurburgring, στο 6:30, χρόνος που είναι, 22 δευτερόλεπτα γρηγορότερο από αυτό που σημείωσε η Huracan Performante, 27 δευτερόλεπτα από αυτόν που σημείωσε η Porsche 918 Spyder και 19 δευτερόλεπτα αργότερος από το απόλυτο και στοιχειωμένο ρεκόρ που ανήκει στον αδικοχαμένο Stefan Belof από 1983.

Η εταιρεία είναι αρκετά προσανατολισμένη στους αγώνες με το σασί να τηρεί προδιαγραφές επιπέδου FIA και οι λίγοι και εκλεκτοί πελάτες της με πολύ λίγες μετατροπές να μπορούν να μετατρέψουν το SCG003 Stradale σε SCG003 Competizione και να συμμετέχουν στο ενιαίο που θα διοργανωθεί. Αν και ο πήχης των hypercars είναι αρκετά ψηλά και αναμένεται να ανέβει ακόμη παραπάνω, η SCG διαφημίζει το δημιούργημά της ως το ταχύτερο αυτοκίνητο δρόμου στις στροφές, ικανό να πιάσει τα 2G πλευρικής επιτάχυνσης και την downforce να φτάνει τα 700 κιλά στα 250 χλμ/ώρα. Το βάρος του είναι κάτω από 1.200 κιλά, τα φρένα είναι ειδική κατασκευή carbon-ceramic της σειράς CCM-R από την Brembo, και οι επιδόσεις είναι στα αναμενόμενα 350 χλμ/ώρα τελικής και 0-100 σε κάτω από 3 δευτερόλεπτα.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο κινητήρας που είναι δικής τους κατασκευής 4,4 λίτρων V8 twin turbo και η ανακοινώσιμη ισχύς είναι 800 ίπποι και 850 Nm ροπής, με το πιο ιντριγκαδόρικο στοιχείο του να είναι η reverse flow κυλινδροκεφαλή. Αν και δεν μπορώ να επιβεβαιώσω πως υλοποιείται εν προκειμένω, η τεχνολογία reverse flow σημαίνει πως εισαγωγή και εξαγωγή είναι από την ίδια μεριά, εν αντιθέσει με την crossflow, που είναι και η κλασσική διάταξη με την πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής να βρίσκονται εκατέρωθεν της κυλινδροκεφαλής.

Το εσωτερικό είναι πλήρως λειτουργικό και με όλες τις σύγχρονες ανέσεις για τους δύο τυχερούς επιβάτες και το αυτοκίνητο μπορεί να ανυψωθεί σε ταχύτητες μέχρι 50 χλμ/ώρα για να περάσει πάνω από τα εμπόδια που απαντώνται στο αστικό περιβάλλον. Ενδιαφέρουν παρουσιάζουν οι πόρτες που ανοίγουν με τρόπο παρόμοιο με των αγωνιστικών της LMP1 και επιτρέπουν την σχετικά εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό, γι’αυτό άλλωστε έχουν σχεδιαστεί ώστε στα pit stops οι οδηγοί να αλλάζουν γρήγορα.

Οι πόρτες έχουν και λειτουργία ταχείας απασφάλισης, που επιτρέπουν την αφαίρεση της πόρτας για να μπορείς να βγεις γρήγορα, ή να σε βγάλουν, σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, ένα χαρακτηριστικό επίσης δανεισμένο από τον χώρο των αγώνων αντοχής.

Για τιμή δεν γνωρίζω να σου πω κάτι μόνο το ότι αυτή θα κινηθεί σε 7-ψήφια νούμερα και πως μάλλον οι πιθανοί ιδιοκτήτες δεν νοιάζονται και τόσο γι’αυτήν.

  • Renesis1

    Το μπροστινό μέρος θυμίζει πάρα πολύ αγωνιστικό LeMans..

  • LefterisKa.Ch

    κουκλι το λες!

  • gv

    δεν είναι και τόσο όμορφο αλλά ήθελαν να φτιάξουν ένα αγωνιστικό με πινακίδες κυκλοφορίας οπότε το form follows function ήταν επιβεβλημένο..

  • Anestis Genk

    Εγώ ποντάρω όλα τα λεφτά μου στην Βαλκυρία, αλλά πολύ πιθανόν απλά να γίνει σκονορουφήχτρα και να μην μάθουμε ποτέ τπτ.
    Το ότι το ρεκόρ το κρατάει ο Στεφανάκος ακόμα σημαίνει πως χρειάζεται και οδηγός που να πηγαίνει χωρίς αντιμεθαύριο.

  • Mika

    Eντυπωσιακο, συνεχιζουν να το βελτιωνουν!!!
    Εχει και shark fin, μη ξεχνιομαστε!!!
    Καθαροαιμο αγωνιστικο δρομου!! Βγαλμενο απο αγωνες αντοχης!