Δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο να είσαι CEO της Lamborghini… Από την μία, έχεις τη νομοθεσία που σου “επιβάλλει” τη χρήση νέων τεχνολογιών για να μειώσεις τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση των μοντέλων σου και από την άλλη, έχεις να σκεφτείς την ιστορία της φίρμας, τον χαρακτήρα των μοντέλων της και τους πελάτες σου. Σε αυτή τη δεινή θέση βρίσκεται ο Stefano Domenicali που στο παρελθόν, έχει δηλώσει ότι στο μέλλον η Lamborghini θα πρέπει να χρησιμοποιήσει turbo ή υβριδικό κινητήρα.

Το μέλλον δεν έχει έρθει ακόμα όμως και ο Domenicali δεν πρόκειται να κάνει την αλλαγή νωρίτερα απ’ ότι είναι απολύτως απαραίτητο! Και το “απαραίτητο” έχει να κάνει με τις ικανότητες ενός ενδεχόμενου νέου κινητήρα και κατά πόσο αποτελεί αναβάθμιση.

Το να πάμε στα turbos είναι για να μειώσουμε τα CO2, όχι για να βελτιώσουμε την ποιότητα του αέρα. Μπορούμε να “καθαρίσουμε” τις εξατμίσεις μας με μετεπεξεργασία. Έτσι, μπορούμε να συνεχίσουμε για λίγο ακόμα. Πιστεύουμε ότι οι αγοραστές βλέπουν τον ήχο και την απόκριση ως ένα από τα χαρακτηριστικά που μας επιλέγουν, αλλά δεν είμαστε κολλημένοι στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Αν πρέπει να αλλάξουμε, θα το κάνουμε.

Να θυμίσω ότι η ιταλική εταιρία θα τοποθετήσει turbo κινητήρα στην Urus, έναν twin-turbo V8 4,0-λίτρων απόδοσης 650 ίππων, με τον Maurizio Reggiani, επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης να λέει πως η τεχνολογία των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων πρέπει ακόμη να ωριμάσει προκειμένου να εφαρμοστεί σε ένα supercar της Lamborghini.