Δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο να είσαι CEO της Lamborghini… Από την μία, έχεις τη νομοθεσία που σου “επιβάλλει” τη χρήση νέων τεχνολογιών για να μειώσεις τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση των μοντέλων σου και από την άλλη, έχεις να σκεφτείς την ιστορία της φίρμας, τον χαρακτήρα των μοντέλων της και τους πελάτες σου. Σε αυτή τη δεινή θέση βρίσκεται ο Stefano Domenicali που στο παρελθόν, έχει δηλώσει ότι στο μέλλον η Lamborghini θα πρέπει να χρησιμοποιήσει turbo ή υβριδικό κινητήρα.

Το μέλλον δεν έχει έρθει ακόμα όμως και ο Domenicali δεν πρόκειται να κάνει την αλλαγή νωρίτερα απ’ ότι είναι απολύτως απαραίτητο! Και το “απαραίτητο” έχει να κάνει με τις ικανότητες ενός ενδεχόμενου νέου κινητήρα και κατά πόσο αποτελεί αναβάθμιση.

Το να πάμε στα turbos είναι για να μειώσουμε τα CO2, όχι για να βελτιώσουμε την ποιότητα του αέρα. Μπορούμε να “καθαρίσουμε” τις εξατμίσεις μας με μετεπεξεργασία. Έτσι, μπορούμε να συνεχίσουμε για λίγο ακόμα. Πιστεύουμε ότι οι αγοραστές βλέπουν τον ήχο και την απόκριση ως ένα από τα χαρακτηριστικά που μας επιλέγουν, αλλά δεν είμαστε κολλημένοι στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Αν πρέπει να αλλάξουμε, θα το κάνουμε.

Να θυμίσω ότι η ιταλική εταιρία θα τοποθετήσει turbo κινητήρα στην Urus, έναν twin-turbo V8 4,0-λίτρων απόδοσης 650 ίππων, με τον Maurizio Reggiani, επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης να λέει πως η τεχνολογία των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων πρέπει ακόμη να ωριμάσει προκειμένου να εφαρμοστεί σε ένα supercar της Lamborghini.

  • Renesis1

    Lamborghini, το τελευταίο “κάστρο” της ατμοσφαιρικότητας ως προς τα supercars. Μακάρι να αργήσει να πέσει..

    • giorgos

      porsche ,αχμμ ,γκου χου γκου χου

    • Renesis1

      Η Porsche έχει ατμοσφαιρικά, αλλά έχει επίσης και πολλές εκδόσεις με turbo και για αυτό και δεν την ανέφερα. Η Lamborghini είναι η μόνη supercar εταιρεία, που όλα της τα μοντέλα είναι ατμοσφαιρικά και μόνο.

    • giorgos

      τα supercars της ειναι ατμοσφαιρικα , κατι turbo και turbo S δεν μας ενδιαφερουν :p :p ισχυει αυτο που λες ναι , εγω ξενερωσα λιγο οταν βγηκε η 488 gtb

  • gv

    αν δε μπορει να κανει αλλιως ας τους καταργησει τους ατμοσφαιρικους τι να κανουμε..
    το θεμα ειναι να μη καταργησει τους V12!
    εκει ειναι ολο το παιχνιδι!
    κρατα V12 και ας ειναι και 4λιτρος ή 5λιτρος!
    αλλα εγω θελω και τον V10 ρε γαμωτο και ας ειναι και τουρμπο γιατι ακουγεται καλυτερα απο V8 τουρμπο..

  • Anestis Genk

    Είναι γκασμάδες. Ας μαζευτουν να πιέσουν την ΕΕ να απαλλάξει τα αυτοκίνητα περιορισμένης παραγωγής από τους τόσο αυστηρούς ρύπους ή απλά ας μπει ένα πλαφόν στα μπεκ που να οριοθετούν το πόσο καύσιμο ψεκάζει και άρα καίει.

  • DimitrisBXL

    Καλα ας μην ειχε απο πισω της το Group και θα σας ελεγα εγω αν δεν ειχε κανει downsizing και turbo σε ολα τα μοντελα της.

  • V12 και πετα του διπλα και μπαταριες !!!!!!!!!!!! αφου ετσι μπορεις να μαγειρεψεις τα νουμερα τοσο ωραια και να δειξεις οτι κανεις παπαδες !!!! :-D