Πριν τέσσερις μήνες έγιναν τα αποκαλυπτήρια της νέας Alpine Alpine A110 για να γίνει η στατική της παρουσίαση στην έκθεση της Γενεύης. Όσοι, όμως, βρεθούν – από τις 29 Ιουνίου μέχρι τις 2 Ιουλίου – στο κτήμα του Λόρδου March, για το φετινό Goodwood Festival of Speed, θα έχουν την ευκαιρία να το δουν από κοντά, καθώς και να ανεβαίνει τη διαδρομή του διάσημου λόφου.

Οι πωλήσεις του γαλλικού sportscar αναμένεται να ξεκινήσουν προς τα τέλη του έτους, και αρχικά θα προσφέρεται η έκδοση Premiere Edition που θα βγει σε 1.955 μονάδες, οι οποίες έχουν όλες προ-πουληθεί και στη Γαλλία ξεκινούσε από τις 58.500 ευρώ.

Η Alpine βασίζεται πάνω σε μια αλουμινένια πλατφόρμα, έχει αλουμινένιο σώμα, με το βάρος του να αγγίζει τα 1.080 κιλά. Κίνηση παίρνει από έναν 1.800αρη turbo κινητήρα απόδοσης 252 ίππων με 320 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας είναι τοποθετημένος μπροστά από τον πίσω άξονα και συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Getrag, με το γρανάζωμά του να είναι ειδικά ρυθμισμένο για το A110. Έχει τρία προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sport, Track) που προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου, του συστήματος διεύθυνσης του ESC και του ήχου της εξάτμισης. Έχει μήκος 4.178 mm, πλάτος 1.798 mm, ύψος 1.252 mm και κατανομή βάρους 44% μπροστά και 56% πίσω.

Το αυτοκίνητο παραγωγής δεν διαφέρει ουσιαστικά από το πρωτότυπο Vision που είδαμε τον Φεβρουάριο του 2016. Έχει αξιοσημείωτη αεροδυναμική με επίπεδο πάτωμα και διαχύτη. Ο αεροδυναμικός του συντελεστής είναι 0,32 Cd, από τους μικρότερους στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων.

Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, με τις αλουμινένιες τετραπίστονες δαγκάνες να είναι της Brembo. Το πίσω σύστημα πέδησης διαθέτει ένα ενσωματωμένο ενεργοποιητή χειρόφρενου, για πρώτη φορά παγκοσμίως, εξοικονομώντας με αυτόν τον τρόπο 2,5 κιλά από το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Οι ελαφριές ζάντες αλουμινίου είναι διαστάσεων 18″ με ελαστικά 205/40 μπροστά και 235/40 πίσω, με το ρεζερβουάρ να είναι τοποθετημένο πίσω από τον μπροστά άξονα.

Το κάθε κάθισμα της Sabelt ζυγίζει 13,1 κιλά, με τις ράγες στήριξης να είναι έως και 50% ελαφρύτερες σε σύγκριση με αυτές που χρησιμοποιούν ορισμένοι από τους ανταγωνιστές του A110. Είναι επενδυμένα με δέρμα και σύμφωνα με την Alpine, προσφέρουν “εξαιρετική ποιότητα και άνεση”.

  • Mika

    Κουκλαρα!!!

  • manowar

    Αυτά είναι αυτοκίνητα με αξία ομορφιά όχι οι κουβάδες της τουοτα..

  • Φωτόνιον

    1080 κιλά και 252 άλογα. Αυτό το αυτοκίνητο πρέπει να είναι όνειρο να το οδηγείς. Συγκίνηση να βλέπεις να βγαίνουν ακόμα τέτοια ανόθευτα οχήματα.

  • Anestis Genk

    Αν δεν το προορίζουν για αγώνες έπρεπε να είναι χειροκούνα.

    Μπράβο για το detailing και την (μάλλον εξαιρετική, θα δείξει) ποιότητα κατασκευής.
    Η εμφάνιση καλή, αλλά το ρετρό σχήμα το θέτει για πάντα κάτω από την σκιά του Α110.
    Κάτι που δείχνει πως ίσως δεν είναι τόσο εύκολο να βγαίνουν συνεχώς νέα σχήματα που να είναι wow. Στην καλύτερη τα νέα σχήματα μοιάζουν με τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας, κάτι εντελώς fail για μένα.

  • enigma

    Ελπίζω να είναι και από κοντά τόσο όμορφο όσο η πρόγονος. Πραγματικά η παλιά ήταν πανέμορφη.