Οι πετρελαιοκινητήρες έχουν αποτελέσει βασικό στοιχείο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας εδώ και δεκαετίες, αλλά από τη στιγμή που ήρθε στη δημοσιότητα το Dieselgate, δέχονται σφοδρή κριτική, κυρίως για τις εκπομπές NOx. Όλες οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πλέον ρίξει το βάρους τους στην ανάπτυξη ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το γερμανικό κράτος παραιτείται από την χρήση τους, παρότι γνωρίζει πως δεν έχουν μέλλον.

Όπως δήλωσε σε πρόσφατη τηλεοπτική συνέντευξή του ο Peter Altmaier, επικεφαλής προσωπικού της καγκελαρίου Angela Merkel:

Έχουμε ζωτικό ενδιαφέρον για τη διατήρηση της τεχνολογίας ντίζελ στους κινητήρες, επειδή εκπέμπουν πολύ λιγότερο CO2 από άλλες τεχνολογίες. Ωστόσο, πρέπει ταυτοχρόνως να διασφαλίσουμε την τήρηση όλων των κανόνων και την πλήρη εφαρμογή όλων των κανονισμών”.

  • Anestis Genk

    Τα αυτοκίνητα εκπέμπουν το 13% ? του CO2. Το 50% εκπέμπεται από την παραγωγή ενέργειας (ηλεκτρικά κανείς;) και την βιομηχανία (για να έχουμε ακόμη πιο πολλά σκουπίδια γύρω μας).
    Είναι πολύ υποκριτικό αυτό που γίνεται με τους οικολόγους του γλυκού νερού.
    Οι δε μοτοσυκλέτες και euro 0 να ήταν, δεν θα κάναν καμία διαφορά.

    Βέβαια στις πόλεις υπάρχει όντως πρόβλημα αλλά οι πόλεις είναι το “μάθαμε πως πληρωνόμαστε, πλακώσανε και οι πεινασμένοι.” παραφράζοντας την λαϊκή ρήση.