Sold-out οι νέες κεντρομήχανες Porsche 911 RSR

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Νοέμβριο, στην έκθεση του Los Angeles η Porsche παρουσίασε την νέα αγωνιστική 911 RSR, που για πρώτη φορά στην ιστορία της δεν έχει τον κινητήρα στο πίσω μέρος, αλλά στο κέντρο. Η αλλαγή έγινε για να συμμετέχει στη κατηγορία LM-GTE το 2017, με τον επικεφαλής του Porsche Motorsport τμήματος, Dr. Frank-Steffen Walliser, να είχε δηλώσει σε παλιότερη συνέντευξη του ότι η ζήτηση από τις ιδιωτικές ομάδες για το συγκεκριμένο αγωνιστικό είναι πολύ μεγαλύτερη απ’ότι περίμενε η εταιρία.

Σήμερα, το ίδιο στέλεχος επιβεβαίωσε ότι και οι έξι αγωνιστικές 911 που θα κατασκευάσουν για το 2018 έχουν πουληθεί σε ιδιωτικές ομάδες, με τον Walliser να τονίζει:

Η ζήτηση είναι απίστευτη. Δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο.

Παραμένει άγνωστο σε ποιες ομάδες πήγαν τα αυτοκίνητα, αλλά πιστεύεται ότι η Proton Competition πήρε τα τέσσερα αυτοκίνητα για να συμμετάσχει στο WEC, με το κόστος κάθε αυτοκινήτου να υπολογίζεται περίπου στο €1 εκατ.

Να θυμίσω ότι εξαιτίας της τοποθέτησης του ατμοσφαιρικού 4.0-λίτρων εξακύλινδρου boxer κινητήρα με άμεσο ψεκασμό, μπροστά από τον πίσω άξονα, υπήρχαν φήμες ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει και στο αυτοκίνητο δρόμου, με την Porsche να έχει δηλώσει ότι δεν υπάρχουν σχέδια για κεντρομήχανη 911.

Εξαιτίας της νέας θέσης του κινητήρα, η 911 RSR διαθέτει μεγαλύτερο διαχύτη, με τη νέα διάταξη να παρέχει πιο ισορροπημένο χειρισμό. Το αγωνιστικό ζυγίζει 1.243 κιλά και σχεδόν κάθε μέρος του όπως η ανάρτηση, το σώμα και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, αναπτύχθηκε από το μηδέν. Ο κινητήρας παράγει 510 άλογα και συνδυάζεται με ένα 6άρι σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων με περίβλημα από μαγνήσιο και paddles στο τιμόνι, με την κίνηση να περνά από τους πίσω τροχούς μέσω ενός κλειδωμένου διαφορικού.

Εκτός από τον διαχύτη που είναι τεράστιος, αντίστοιχων διαστάσεων είναι και η αεροτομή, η οποία είναι εμπνευσμένη από εκείνη της 919 Hybrid και αυξάνει κατά πολύ την κάθετη δύναμη. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από carbon και διαθέτει ταχυσυνδέσμους έτσι ώστε να μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα και γρήγορα. Τα τεράστια φρένα του έχουν εξαπίστονες δαγκάνες, με τις μονομπούλωνες ζάντες να φορούν πίσω ελαστικά διαστάσεων 31 εκατοστών. Στο εσωτερικό υπάρχει roll cage, ένα bucket κάθισμα τοποθετημένο σταθερά στο πάτωμα, αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας, με τα πεντάλ να ρυθμίζονται ανάλογα με το ύψος του κάθε οδηγού.

Η νέα 911 RSR εφοδιάζεται με το σύστημα Collision Avoid που χρησιμοποιεί ένα ραντάρ και προειδοποιήσει τους οδηγούς πως πλησιάζουν ταχύτερα αυτοκίνητα, όπως τα μονοθέσια της κατηγορίας LMP1, μιας και πολλές φορές στους αγώνες αντοχής έχουν παρατηρηθεί τέτοια ατυχήματα, ειδικά κατά τη διάρκεια της νύχτας. Το σύστημα, που παρόμοιο χρησιμοποιούν και άλλες ομάδες, προειδοποιεί τους οδηγούς πριν αλλάξουν αγωνιστική γραμμή.

ΠηγήSportscar365

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Manthey βελτιώνει την Porsche 911 GT3 Touring

Η Manthey έχει ετοιμάσει ένα βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 Touring. Αυτό αποτελείται από νέο μπροστινό spoiler που παρέχει περισσότερη κάθετη δύναμη...

Εκπληκτική restomod δημιουργία της Theon στην 911 (964) Targa

Μπορεί να έχουμε συνδέσει τις restomoded Porsche 911 (ειδικά της 964 σειράς) με την Singer, φαίνεται όμως ότι η αγορά ανακατασκευασμένων παλιών Porsche παρουσιάζει...