Όπως είχε γίνει γνωστό από τα τέλη του περασμένου χρόνου, η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε σήμερα ότι τοποθετεί στην Bentayga έναν ακόμα κινητήρα, ο οποίος έρχεται να προστεθεί στον 6,0-λιτρο biturbo W12 βενζινοκινητήρα, απόδοσης 600 ίππων και 900 Nm, και στον 4,0-λίτρων V8 turbodiesel, απόδοσης 435 ίππων και 900 Nm.

Από τον Ιούλιο του 2018 θα προσφέρεται και με έναν 4,0-λιτρος V8 biturbo βενζινοκινητήρα, που συναντάμε στην Porsche Cayenne και στην Lamborghini Urus. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 550 άλογα και 770 Nm ροπής, όπως ακριβώς στα μοντέλα της Porsche.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, στέλνοντας σε νορμάλ συνθήκες το 60% της ροπής στον πίσω άξονα. H Bentayga με τον V8 επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,5 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 290 χλμ/ώρα, όταν η αντίστοιχη με τον W12 είναι ταχύτερη κατά 0,4 δευτ. στο σπριντ, έχοντας 11 χλμ/ώρα μεγαλύτερη τελική ταχύτητα.

Διαθέτει σύστημα start/stop και σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων, με την κατανάλωση σε μικτές συνθήκες να ανακοινώνεται στα 11,4 λίτρα/100 λίτρα, και την αυτονομία να φτάνει τα 750 χλμ.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν για πρώτη φορά κεραμικά φρένα, τα οποία είναι τα μεγαλύτερα που έχει τοποθετήσει ποτέ η Bentley σε αυτοκίνητο της, όντας παράλληλα τα μεγαλύτερα εμπρός φρένα σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Επίσης η Bentley ετοιμάζει και την plug-in υβριδική έκδοση της Bentley που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2018 -θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο- και θα φορά τον 2,9-λιτρο κομπρεσοράτο V6 κινητήρα βενζίνης που θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Πρόκειται για το παρόμοιο κινητήριο σύνολο που συναντάμε στην Panamera 4 E-hybrid απόδοσης 462 ίππων και 700 Nm ροπής.

  • Mika

    Kαλη κι η μικρη,αλλα η μεγαλη ειναι αλλο πραγμα, πως να το κανουμε…