Ο Robert Melville, ο επικεφαλής σχεδιασμού της McLaren Automotive, είναι υπεύθυνος για το αποτέλεσμα που βλέπεις. Όμορφο σίγουρα δεν το λες, παρότι αυτό είναι υποκειμενικό, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η McLaren Senna έχει μια ασυνήθιστη σχεδίαση, ως αποτέλεσμα του να γίνει το σώμα όσο το δυνατόν πιο κομψό, ώστε αυτό να ενισχύσει την απόδοση. Με λίγα λόγια αντιπροσωπεύει στο έπακρο την επιτομή της αρχής “form follow function”, σε μια προσπάθεια να έχει ταυτόχρονα μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση, αλλά και μέγιστη ψύξη των μηχανικών μερών.

Με τη Senna, η McLaren παρουσίασε το πρώτο μοντέλο της νέας γενιάς της Ultimate Series, και αποτίει φόρο τιμής στον Βραζιλιάνο θρύλο της F1, Ayrton Senna da Silva. Σύμφωνα με την βρετανική εταιρία, το νέο της μοντέλο είναι το πιο ακραίο, νόμιμο για κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους “αγωνιστικό” αυτοκίνητο που κατασκεύασε ποτέ, κάτι που σημαίνει ότι είναι πιο ειδικό από την P1 GTR.

Στο video της βρετανικής εταιρίας, μπορείς να δεις αναλυτικά όλες τις λεπτομέρειες του αυτοκινήτου, με τους σχεδιαστές της να περιγράφουν κάθε πτυχή του. Είναι εντυπωσιακά ικανό, όπως υποδεικνύουν και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Κάθε μέρος του αμαξώματος είναι κατασκευασμένο από carbon, με αποτέλεσμα το Senna να είναι το ελαφρύτερο McLaren, με το συνολικό βάρος να φτάνει μόλις τα 1.198 κιλά στεγνό (χωρίς υγρά). Μηχανικά, χρησιμοποιεί τον ίδιο biturbo 4.0-λιτρο V8 κινητήρα της 720S, αλλά στην συγκεκριμένη περίσταση αποδίδει 80 άλογα παραπάνω, φτάνοντας τα 800, με την ροπή να είναι 800 Nm (+30 Nm σε σχέση με την 720S).

Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις εδώ.