Αν κοιτάξουμε τα επιτεύγματα των γερμανικών εταιρειών όσον αφορά τους κινητήρες, δεκάδες εξ αυτών θα ξεχωρίσουμε. Μπορούμε να αφιερώσουμε πολλά άρθρα γι’ αυτούς, ενώ έχουν γίνει συζητήσεις επί συζητήσεων για τα γερμανικά μοτέρ, ιδιαίτερα αυτά που τοποθετούνται σε αυτοκίνητα επιδόσεων.

Υπάρχει, όμως, και η άλλη πλευρά του νομίσματος: αντί να ξεχωρίσουμε τους καλύτερους κινητήρες, γιατί να μην κάνουμε το ίδιο για τους χειρότερους; Έχεις αναρωτηθεί ποτέ ποια μπορεί να είναι τα πέντε χειρότερα γερμανικά μοτέρ; Το παρακάτω video θέλει να σε βοηθήσει να σκεφτείς, παρουσιάζοντας τις δικές του προτάσεις.

Τα παραπάνω ισχύουν και για τους ιαπωνικούς κινητήρες, έτσι μπορείς να δεις και τους πέντε χειρότερους ιαπωνικούς κινητήρες.

[Thanks for the tip, Δημήτρη!]

  • Giannisk

    Στα Ιαπωνικά λείπει το μοτέρ της τελευταίας Celica (μην με ρωτάτε κωδικούς) που όσους ήξερα το πήραν στα χέρια. Στα Γερμανικά λείπει το μοτέρ του Golf V gt (αυτό με τα 170 άλογα) που επίσης δεν φημίζεται για την αξιοπιστία του. Αυτά από εμένα.

    • DΛMIΣN

      Εννοείς αυτο με το turbo & compressor;

    • Giannisk

      Ναι, αυτό εννοώ. Άκουσα πολλά προβλήματα για αυτό και άντεξε μόλις μία γενιά.

    • Demetris Katsaris

      Οι κωδικοι που αναφέρεσαι για τις Celica είναι οι 1ΖΖ-FE & 2ZZ-GE.
      Όντως έχουν θέματα υπερθέρμανσης και με μέταλλα μηχανης τα οποία μπορούν να αντιμετωπιστούν εύκολα με oil-cooler και σωστά λιπαντικά.
      Πέρα από αυτό όμως η 2ΖΖ είναι πολύ καλή 1.8 ατμόσφαιρα. Ειδικά μετά από τις 6.5Κ στροφές όπου ενεργοποιεί το Lift.
      https://youtu.be/s4BQbP_MACE

    • TheGlanzakias .

      Μια σειρά μέταλλα κάθε 150.000χλμ ήθελε το 2zz και μια ενισχυμένη τρομπα λαδιού.. Με ξύλο πρωι βράδυ δεν έσπασε ποτέ.. Τα 1zz όντως είχαν προβληματάκια ιδικα μέχρι το 2002

    • Demetris Katsaris

      Τυγχάνει να έχω λίγη πείρα με αυτό αδελφέ glanzakia. https://uploads.disquscdn.com/images/5fc4092faffc60a1d84be59dcd72be17bb43c5820e16e5c9c0ddf83d06f2af74.jpg
      Πιστόνια , εκκεντρα, Ecu, διπλά συγκολλημενο πλαίσιο, διαφορικό κλπ κλπ, όλα από μαμά Trd. Αριθμό 450 από τα 1200.
      Με 210 ιπποδύναμη από εργοστάσιο τον προτιμώ από b18 (όχι σε θέμα δύναμης , αλλά σε θόρυβο)

    • Radical88

      Για αυτο τις δινουν για ενα κομματι ψωμι στο cargr

    • Anestis Genk

      Δεν είχε τρύπες στα έμβολα για την λίπανση των ελατηρίων με αποτέλεσμα αυτά να μαζεύουν καρβουνίλα και να κολλάνε και να μην σφραγίζουν σωστά. Έτσι περνούσε λάδι στον θάλαμο καύσης και από εκεί πήγαινε στον καταλύτη που τον κατέστρεφε κυριολεκτικά.
      Τα πολύ μικρά κομματάκια μετάλλου του καταλύτη τα ρουφούσε η μηχανή και κολούσε.

    • Giannisk

      Από όλα όσα είπες ήξερα μόνον ότι κολλούσε η μηχανή. Σε ευχαριστώ για τις τεχνικές λεπτομέρειες.

    • TheGlanzakias .

      Αυτό το πρόβλημα το είχαν τα 1zz και συγκεκριμένα τα mr2 μεταξύ 2000-2002.. Τα 2zz δεν είχαν τέτοια προβλήματα, το μοναδικό ήταν η τρομπα λαδιού στα πρώτα celica …

    • Anestis Genk

      Ακριβώς, αλλά έφτανε για να βγει η βρώμα πως τα ΖΖ σπάνε + Τα αγόραζαν ανήσυχοι/σιδεροφάγοι.

  • Smartass

    Ατυχές προπαγανδιστικό άρθρο.
    Τόσο προπαγανδιστικό που ενώ αναφέρετε στους χειρότερους γερμανικούς και Ιαπωνικούς κινητήρες στην κεντρική σελίδα της ιστοσελίδας του autoblog έχει μοστραριστεί ως κράχτης του άρθρου το βίντεο με τους χειρότερους Ιαπωνικούς κινητήρες.

    • thymios tsilimparis

      Προσπαθώ να καταλάβω πώς το να βάλεις εικόνα το στιγμιότυπο ενός εκ των 2 βίντεο του άρθρου μπορεί να θεωρηθεί ως προπαγάνδα. Δεν μπήκε ένα GT-R να πετάει φλόγες…

    • Giorgio

      είναι αυτό που λένε “από τη μύγα ξύγκι”. ο πολλής ελεύθερος χρόνος κάνει κακό σε κάποιους

  • εγω παντως απο αυτα τα μοτερ που αναφερει…ειτε γερμανικο..ειτε ιαπωνικο..θα ημουν χαρουμενος ανθρωπος αν ειχα ενα στα χερια μου !!!

  • Christos F4

    Δεν εχω ξανά ακούσει πιο ηλίθια φωνή σε βίντεο

  • Ο Μπαφοντίνας

    Χειρότετο μοτέρ απο αυτό που έχει βάλει η bmw στην 3άρα Ε90 2005-2008 παίζει να μην έχει κατασκευαστεί ποτέ!
    Στο facelift του 09 το ψιλοδιόρθωσε κάπως και ναι ας μην κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας αν μιλάγαμε για Ιταλικό αυτοκίνητο θα έπαιζε πρώτο θέμα καζούρας σε όλον τον ”ειδικό τύπο”.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Εγω θα συμφωνησω μαζι σου,αλλα ειμαστε και καποιοι που ουτε κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας, ουτε μασαμε τα λογια μας.
      Αν σε ενδιαφερει εχω γραψει παρακατω.

  • Mika

    Τρια απο τα 5 χειροτερα γερμανικα ειναι BMW??? Ωχ ωχ ωχ!!!!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Κανενα ωχ,ωχ,ωχ.
      Ας μιλησουμε με γεγονοτα τουλαχιστον,για οσους απασχολουν τα θεματα που αφορουν την αυτοκινηση,λοιποι αρκεστητε στα συμπλεγματα της μιζεριας σσς.
      N42
      ‘Κοψιμο’ θραυση κουφιων εκεντροφορων,αποτελεσμα ανατιναξη.
      N45.
      Εντατηρας καδενας,υπηρξε ανακληση,υπηρξαν σπανιες περιπτωσεις,που εχαναν το χρονισμο, αποτελεσμα ανατιναξη.
      Ν46
      Απλα,μαυρη σελιδα.
      Πολαπλασιαστες,αστοχια του μοτερ valvetronic που δυνιτικα μπορει να αποφερει την καταστροφη κινητηρα.δυστηχως και εδω εχουμε φαινομενα θραυση εκκεντροφορων.αποτελεσμα γνωστα.
      Ο συγκεκριμενος απλα δεν μπορει να δεχθει βελτιωση ουτε ατμοσφαιρικα ουτε με υπερτροφοδοτηση.
      Σε χ3 και e90 υπαρχουν εφαρμογες με αεριο ,λειτουργουν.
      Ν63
      Πολλαπλες αστοχιες,τονιζω παγκοσμια πρωτη εφαρμογη της διαταξης hot v ,αφορα την τοποθετηση των υπερτροφωδωτων στηεσωτεριμο της διαταξης v. της
      Υψηλη καταναλωση λαδιου, αιτια ελατηρια κινητηρα.
      Μπεκ που ‘κατουσαν και γεμιζαν τον χωρο καυσης με καυσιμο,καταστροφικο.
      Ρεταρισμα κυριως μπουζι. Αστοχια υπερτροφοδωτων,λογω της ιδαιτερης θεσης τους,ειχαν την ‘κακη’συνηθεια να ψηνουν της γραμμες τροφοδοσιας με λαδι,αφηνοντας τους χωρις λαδι.
      Υπηρξε και παραπλευρο προβλημα που αφορουσε της ξεγουμισμενες μπαταριες,μαι γιατι αυτο;
      Γιατι λογω της διαταξης των υπερτροφοδωτων υπηρχαν τεραστια θερμικα φορτια,κατοπιν σταθμευσης το συστημα ψυξης λειτουργουσε,αλλα ‘αδειαζε’και την μπαταρια.
      Ειδικα στους n63 τα προβληματα ξεπεραστηκαν και συνεχιζουν με τεχνικες βελτιωσεις να αποτελουν την βαση του σημερα.
      Για οσους δειψαν την υπομονη βα διαβασουν το κατοθι μαμροσκελες να τονισω οτι τα σφαλματα και οι τεχνικες δυσκολιες αφορουν κινητηρες οικογενειας n το γιατι αν θελει κανεις μπορω να το αιτιολογησω.
      Ευχαριστω.

    • Radical88

      Σωστος , αν και αυτοι οι κινητηρες και ειδικα ο N63 ηταν state of the art.
      Ειχαν πολλες καινοτομιες και πατεντες που δεν ξερεις αν πετυχουν στο δρομο.Ειναι ρισκο περα απο την πεπατημενη και για αυτο η BMW εχει δωσει κινητηρες διαμαντια οπως ο S54.
      Φυσικα πιστευω να εξελιξουν στο μελλον τον N63 γιατι σαν ιδεα ηταν κορυφαια .