Δύο εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας supercars αναμετρούνται στην ευθεία, τόσο από στάση, όσο και ρολαριστά, με το αποτέλεσμα να είναι διαφορετικό ανά περίπτωση.

Το Honda NSX φορά έναν twin-turbo V6 κινητήρα, 3,5 λίτρων, που αποδίδει -μαζί με τη βοήθεια των ηλεκτροκινητήρων- 580 άλογα και 645 Nm ροπής, με τη δύναμη αυτή να περνά στον δρόμο μέσα και από τους δύο άξονες.

Από την άλλη, η AMG GT R έχει κάτω από το καπό έναν twin-turbo V8 κινητήρα, 4,0 λίτρων, που αποδίδει έως 585 άλογα και 700 Nm ροπής.