Δύο εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας supercars αναμετρούνται στην ευθεία, τόσο από στάση, όσο και ρολαριστά, με το αποτέλεσμα να είναι διαφορετικό ανά περίπτωση.

Το Honda NSX φορά έναν twin-turbo V6 κινητήρα, 3,5 λίτρων, που αποδίδει -μαζί με τη βοήθεια των ηλεκτροκινητήρων- 580 άλογα και 645 Nm ροπής, με τη δύναμη αυτή να περνά στον δρόμο μέσα και από τους δύο άξονες.

Από την άλλη, η AMG GT R έχει κάτω από το καπό έναν twin-turbo V8 κινητήρα, 4,0 λίτρων, που αποδίδει έως 585 άλογα και 700 Nm ροπής.

  • να επενδυεις ενα σκασμο χρηματα για την εξελιξη τους….και το μονο που τους νοιαζει πλεον ολους ειναι ποσο γρηγορα θα κανει το 0-100 !!!!!
    παντως αναμεσα σε αυτα τα 2 το NSX για μενα….γιατι ποτε δεν μου αρεσε η συγκεκριμενη MERC!!! ειδικα απο τοτε που λεγαν οτι θα ειναι η πιο ομορφη που θα εχουμε δει ποτε !!!!!

  • Christos Dimou

    Οι διαφορές είναι ελάχιστες μεταξύ των δύο. Στο 0-100 μετράει κυρίως η τετρακίνηση του NSX.

    • Mrdesperado32

      και στο ρολλαριστο η τετρακινηση το παει πισω οπως και το βαρος…

  • Mrdesperado32

    το λεω και θα συνεχισω να το λεω…το χοντα ειναι ΑΜΑΞΑΡΑ.αντιπροσωπευει 100% αυτο που λεει το ονομα του….πολυ υποτιμημενο αυτοκινητο απο πολλους δημοσιογραφους.που αν ειχε αλλο σημα θα λεγανε τα καλυτερα βλεπε ι8 που με τιμη παραπλησια ειναι 2 σκαλια κατω σε τεχνολογια και επιδοσεις…βεβαια ετσι αντιμετωπιστηκε και ο προκατοχος.εληξε η παραγωγη και ξαφνικα πινουν νερο στο ονομα του…κλασσικη αντιμετωπιση σε ιαπωνικα αυτοκινητα που ξεφευγουν απ τον αντγωνισμο.