Όσοι βρέθηκαν το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών ήταν πολύ τυχεροί, καθώς είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν drifters απ’ όλο τον κόσμο και να προσφέρουν ξεχωριστό θέαμα σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, πιέζοντας στο όριο τους κινητήρες και τα ελαστικά των αυτοκινήτων τους.

Μεταξύ αυτών, ο 38-χρονος Daigo Saito, που είμαι σίγουρος ότι τον θυμάσαι να οδηγεί μια Lamborghini Murcielago ή μια Ferrari 599 GTB ειδικά βελτιωμένες σε drift car για το πρωτάθλημα D1GP, αλλά και στα Battledrift videos.

Στη χώρα μας, ο superstar του παγκόσμιου Drift, Daigo Saito, κατέκτησε τη νίκη και τον τίτλο του King of Nations Pro Series 2018 (το οποίο πλέον μετονομάζεται σε Drift Kings International Series) οδηγώντας το νέο του Lexus SC430 των 1.200 ίππων.

Εκτός από τον Ιάπωνα και τους υπόλοιπους οδηγούς, υπήρχαν και αρκετές ελληνικές συμμετοχές, μια εξ αυτών του Χρήστου Χαντζαρά. Δυστυχώς, όμως, ένα μηχανικό πρόβλημα της BMW E36 του στέρησε από τον Έλληνα πρωταθλητή -και τους χιλιάδες θεατές- την πολυαναμενόμενη μάχη του με τον Ιάπωνα.

Το πρόβλημα στη BMW του Χαντζαρά παρουσιάστηκε νωρίς, από το Top16 κιόλας – στο οποίο είχε προκριθεί απ’ ευθείας με τον πρώτο χρόνο τις κατατακτήριες του Σαββάτου. Δεδομένου ότι ο κανονισμός απαγορεύει τις επιδιορθώσεις στο αυτοκίνητο μεταξύ πρώτου και δεύτερου γύρου, η προσπάθεια του Χαντζαρά να επαναλάβει την νίκη που πέτυχε πέρσι στον ίδιο αγώνα και να βρεθεί αντιμέτωπος με τον Saito, έλαβε πρόωρο τέλος.