Μετά την επισημοποίηση της συμμετοχής της Aston Martin στο πρωτάθλημα του DTM της νέας χρονιάς, η ITR, η οργάνωση που ελέγχει το πρωτάθλημα, ανακοίνωση το αγωνιστικό ημερολόγιο του 2019. Σε αυτό, θα πραγματοποιηθούν εννέα γύροι πρωταθλήματος των δύο αγώνων έκαστος, αντί των δέκα γύρων που έχουμε φέτος. Το νέο πρωτάθλημα, που σηματοδοτεί παράλληλα την εισαγωγή της Class One και πρακτικά, την διεθνοποίηση του θεσμού μέσω της συνεργασίας με το ιαπωνικό Super GT, θα κάνει πρεμιέρα στην πίστα του Hockenheim στις 3 Μαΐου 2019 και θα ρίξει αυλαία στην ίδια πίστα στις 6 Οκτωβρίου του ίδιου έτους. Το αγαπημένο των οδηγών και highlight του πρωταθλήματος Norisring, καθώς και το Lausitzring και το Nürburgring θα συμπληρώνουν τους αγώνες εντός Γερμανίας. Όσον αφορά τους αγώνες εκτός αυτής, το Brands Hatch (Αγγλία), Misano (Ιταλία) παραμένουν στο πρόγραμμα, παρά τις φήμες που ήθελαν το DTM να επιστρέφει στο Donington Park. Hungaroring (Ουγγαρία) και Spielberg (Αυστρία) αποχαιρετούν τη διοργάνωση και το Assen εντάσσεται στο αγωνιστικό ημερολόγιο στη θέση του Zandvoort (Ολλανδία) και το Zolder (Βέλγιο) επιστρέφει μετά από πολλά χρόνια στο DTM. Μάλιστα, στη βελγική πίστα είχε φιλοξενηθεί ο πρώτος αγώνας της ιστορίας του DTM& το 1984, τότε που το πρωτάθλημα ονομαζόταν ακόμη Deutsche Produktionswagen-Meisterschaft ή, αλλιώς, DRM.

Nicola Larini, Zolder 1993

Αναλυτικά το αγωνιστικό ημερολόγιο, μαζί με τα πρωταθλήματα που θα διοργανώνονται στα πλαίσια των αγώνων του DTM, έχει ως εξής:

  • 15-18 Απριλίου: Lausitzring, Τεστ δοκιμών
  • 3-5 Μαΐου: Ηockenheim (W Series, Formula 3, Porsche Carrera Cup Deutschland)
  • 17-19 Μαΐου: Zolder (W Series, Formula 3, Porsche GT3 CUP Challenge Benelux, Belcar Endurance Championship)
  • 7-9 Ιουνίου: Misano (W Series, Formula 3)
  • 5-7 Ιουλίου: Νorisring (W Series, Formula 3, Porsche Carrera Cup Deutschland)
  • 19-21 Ιουλίου: Αssen (W Series, Formula 3, Porsche GT3 Cup Challenge Benelux, Lotus Cup Europe)
  • 10-11 Αυγούστου: Brands Hatch (W Series, Formula 3, Lotus Cup Europe)
  • 23-25 Αυγούστου: Lausitzring (Formula 3)
  • 13-15 Σεπτεμβρίου: Nürburgring (Formula 3, Lotus Cup Europe, Porsche GT3 CUP Challenge Benelux)
  • 4-6 Οκτωβρίου: Hockenheim (Formula 3)

1Παγκόσμια πρεμιέρα για το πρωτάθλημα W Series

Ένα ακόμη βήμα έγινε προκειμένου οι γυναίκες να μπούνε στην Formula 1. Ο λόγος είναι η δημιουργία του πρωταθλήματος W Series, μιας σειράς αγώνων αποκλειστικά για γυναίκες οδηγούς που θα ξεκινήσει από το 2019, με το British Racing & Sports Car Club (BRSCC) να ορίζεται ως ο διοργανωτής του πρωταθλήματος.

Το W Series το στηρίζουν οικονομικά και όχι μόνο, ο David Coulthard και ο Adrian Newey, με τις γυναίκες πιλότους να οδηγούν μονοθέσια της Formula 3 από την Tatuus, με τη πρωταθλήτρια να κερδίσει 500.000 δολάρια για να κυνηγήσει το όνειρό της να φτάσει στη Formula 1, με το συνολικό χρηματικό έπαθλο να φτάνει στο 1,5 εκ. δολάρια.

Tα μονοθέσια θα κινούνται από τετρακύλινδρους 1,8 λίτρων turbo κινητήρες που πληρούν τους πρόσφατους κανονισμούς ασφαλείας της FIA.

Το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει τον Μάιο του 2019 από το Hockenheim και θα ακολουθήσουν αγώνες σε Zolder, Misano, Norisring, Assen και Brands Hatch των 30 λεπτών ο καθένας.

2Η ιδιωτική ομάδα της WRT συνεργάζεται με την Audi

Oι συζητήσεις μεταξύ WRT και Audi τελικά καρποφόρησαν και ανοίγει ο δρόμος για την επιστροφή των ιδιωτικών ομάδων στο DTM μετά το 2009. Οι ιδιωτικές ομάδες συμμετείχαν την τετραετία 2006-2009 και για να καλύψουν το κενό που άφησε η Opel to 2005. Βέβαια, αυτές οι ομάδες αγωνίζονταν με παλαιοτέρων προδιαγραφών αγωνιστικών- τουλάχιστον διετίας- και δεν είχαν πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό τους. Η ομάδα του Vincent Vosse γίνεται έτσι η πρώτη ιδιωτική ομάδα στη σύγχρονη εποχή του DTM που λάβει μέρος και στα σχέδια της ομάδος με έδρα το Baudour στο Βέλγιο είναι η συμμετοχή με δύο Audi RS5 DTM, προδιαγραφών Class One πια. To οποίο σημαίνει, ότι θα αγωνιστεί με τα νέα αυτοκίνητα των δίλιτρων, turbo κινητήρων, απόδοσης περίπου 600 ίππων και θα λάβει τον ίδιο εξοπλισμό με τις αντίστοιχες εργοστασιακές ομάδες.

Η W Racing Team, όπως είναι το πλήρες όνομά της, ιδρύθηκε το 2009 και στο διεθνές αγωνιστικό στερέωμα έχει σημειώσει πολλές νίκες και τίτλους με το Audi R8 LMS, όπως επιτυχίες στις 24 Ώρες του Spa, του Nürburgring, του Zolder και του Dubai.