Τα τελευταία τρία -σχεδόν- χρόνια είχαν κυκλοφορήσει πολλές φήμες και αναφορές, ότι το facelift του R8 θα αποκτήσει και έναν νέο entry-level V6 κινητήρα. Είχαν κυκλοφορήσει και πρωτότυπα για δοκιμές εξέλιξης που φορούσαν το συγκεκριμένο σύνολο, αλλά τελικά η Audi αποφάσισε οριστικά και αμετάκλητα ότι δεν θα προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση.

Η επιβεβαίωση έρχεται από τα χείλη του project manager του γερμανικού supercar, Bjorn Friedrich, o οποίος δήλωσε ότι το R8 θα κινείται αποκλειστικά με τον ατμοσφαιρικό 5,2-λίτρων V10 κινητήρα, τουλάχιστον για την υπάρχουσα γενιά.

Η τοποθέτηση του μικρότερου κινητήρα θα γινόταν προκειμένου το μοντέλο να μπορεί να πληροί τα αυστηρότερα όρια εκπομπών, ειδικά σε αγορές όπως της Κίνας. Αυτός θα είχε χωρητικότητα 2.9-λίτρων, και είναι ο ίδιος που υπάρχει στην Porsche Panamera καθώς και στα Audi RS4 και RS5, και στην περίπτωση του R8 η απόδοση του θα άγγιζε τα 500 άλογα με 680 Nm ροπής.