Τον Ιούλιο του 2017, η Honda παρουσίασε στις Η.Π.Α. την δέκατη γενιά του Accord, με την κυκλοφορία του να ξεκινά λίγους μήνες αργότερα το ίδιο έτος. Η ιαπωνική εταιρία, όμως, προσφέρει διαφορετική γκάμα σε κάθε διαφορετική γεωγραφική περιοχή, γι’αυτό και το sedan μοντέλο δεν θα το δούμε ποτέ στην Ευρώπη.

Από την άλλη, η Honda έκανε γνωστό ότι από χθες, 21 Φεβρουαρίου, το νέο Accord είναι διαθέσιμο και στην αγορά της Ιαπωνίας, συμπληρώνοντας τη γκάμα των sedan μοντέλων. Το Accord είχε κάνει το ντεμπούτο του στην Ιαπωνία στα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου, όταν η Honda το παρουσίασε στην έκθεση του Τόκιο. Ταυτόχρονα με την κυκλοφορία του μοντέλου, η Honda έκανε διαθέσιμα μερικά aftermarket αξεσουάρ για το μεσαίο sedan της. Σε αυτά περιλαμβάνεται η νέα μάσκα, πιο sport προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές, αεροτομή, ζάντες αλουμινίου 18 και 19 ιντσών, κλπ.

Μηχανικά, σύμφωνα με την εταιρία η 10η γενιά του Accord είναι η πιο fun-to-drive και η πιο έντονη σχεδιαστικά γενιά που έχει βγάλει ποτέ, παρότι δεν διαθέτει V6 κινητήρα στις επιλογές. Στην Ιαπωνία το Accord προσφέρεται αποκλειστικά με ένα υβριδικό σύνολο, το οποίο φέρει το λογότυπο e:HEV. Ο 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος i-VTEC λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, έχει 40% θερμική απόδοση και αποδίδει 145 άλογα στις 6.200 σ.α.λ., ενώ η ροπή του ανέρχεται σε 175 Nm.

Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, με την συνδυαστική απόδοσης του συνόλου να ανακοινώνεται στα 184 άλογα μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ., και 315 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρός άξονα μέσω ενός eCVT κιβωτίου, και η μέση κατανάλωση σε κύκλο WLTP ανακοινώνεται στα 4,4 λίτρα/100 χλμ. Τέλος, η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου, με την εταιρία όμως να μην ανακοινώνει την χωρητικότητα της. Αυτή, όμως, δεν επηρεάζει τον χώρο αποσκευών, καθώς ο τελευταίος ανέρχεται σε 573 λίτρα.

Το νέο Accord χρησιμοποιεί μια νέα πλατφόρμα που κάνει εκτενή χρήση αλουμινίου, κάτι που μεταφράζεται σε μειωμένο βάρος από 50 κιλά. Είναι κατά 10 χλστ. κοντύτερο από τη προηγούμενη γενιά, με το μεταξόνιο να αυξάνεται όμως κατά 55 χλστ.. Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 10 χλστ., με το ύψος να μειώνεται κατά 15 χλστ., με τους πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν 51 χλστ. περισσότερο διαθέσιμο χώρο για τα πόδια τους. Στο εσωτερικό συναντάμε τριάκτινο τιμόνι, μαλακά πλαστικά, χρωμιομένα διακοσμητικά και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8″.

Ακόμα, στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, με το αυτοκίνητο να διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, Sport, Eco και Normal. Η τιμή του Accord e:HEV ξεκινά στην Ιαπωνία από τα 4.650.000 yen (€38.400), με την Honda να εκτιμά ότι θα πουλά 600 αυτοκίνητα μηνιαίως, όταν το Toyota Camry Hybrid πουλά περίπου 1.000 αυτοκίνητα κάθε μήνα.