Η Nissan παρουσίασε το GT-R R35 στην έκθεση του Τόκιο στα τέλη του 2007, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν τον Ιούλιο του 2008. Μέσα σε αυτά τα 12 χρόνια που βρίσκεται στη παραγωγή, η ιαπωνική εταιρία έχει αναβαθμίσει το μοντέλο, αλλά το ερώτημα είναι γιατί η Nissan δεν έχει παρουσιάσει τη νέα γενιά του, την ώρα που ο ανταγωνισμός αυξάνεται συνεχώς.

1

Ο Hiroshi Tamura, o επικεφαλής του GT-R, σε συνέντευξή του υπερασπίζεται την απόφαση της Nissan να επεκτείνει τον κύκλο ζωής του GT-R R35. Ο ίδιος δηλώνει πως με την πάροδο των ετών το GT-R έχει δυναμώνει κατά πολύ, μιας και ξεκίνησε με 480 άλογα, ενώ πλέον η απόδοσή του φτάνει έως και τα 600 άλογα στην έκδοση Nismo. Ωστόσο μαζί με την ιπποδύναμη έχει αυξηθεί σημαντικά και η τιμή του, ενώ το εσωτερικό δείχνει πλέον την ηλικία του.

2

Σε παλαιότερη συνέντευξή του Tamura είχε πει πως παρότι ο ίδιος έχει κατά νου το πως θα είναι το επόμενο GT-R, περιμένει οδηγίες από τους ανώτερους του για το πως να κινηθεί. Έτσι η Nissan δεν έχει τίποτα έτοιμο προσώρας, με τις φήμες να θέλουν το επόμενο GT-R να κυκλοφορεί το 2027 και να είναι είτε υβριδικό είτε αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά όπως λέει ο Tamura, ένα πράγμα δεν θα αλλάξει ποτέ στο GT-R, “η συναισθηματική σύνδεση του αυτοκινήτου με τον οδηγό”.

3

Με την ιαπωνική εταιρία να διανύει μια από τις δυσκολότερες περιόδους της ιστορίας της και να έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο ανάκαμψης, οι λεπτομέρειες του οποίου θα ανακοινωθούν τον επόμενο μήνα, παραμένει άγνωστο το πότε θα δούμε τη νέα γενιά του GT-R, μιας και η Nissan κάνει σημαντικές περικοπές, αφού ήδη έχει ανακοινώσει πως θα προχωρήσει σε απολύσεις, θα κλείσει δύο εργοστάσια της, θα μειώσει το 10% της γκάμας των μοντέλων της, ενώ θα μειώσει τόσο τον εξοπλισμό, όσο και τις εκδόσεις των μοντέλων της. Οι περισσότερες περικοπές θέσεων εργασίας θα γίνουν στα κεντρικά γραφεία της Nissan σε Ηνωμένες Πολιτείες και Ευρώπη, προσφέροντας προγράμματα εθελουσίας εξόδου σε υπαλλήλους της άνω των 52 ετών. Το πρόγραμμα περικοπών δαπανών της Nissan θα εξοικονομήσει τουλάχιστον 4 δισ. ευρώ μέχρι το 2023.

4

Η ιαπωνική εταιρία έχει ήδη ανακοινώσει πως θα απολύσει 12.500 υπαλλήλους της παγκοσμίως, πουλά θυγατρική της για 1 δισ. δολάρια, ενώ ίσως καταργήσει και την Datsun. Επίσης θα μειώσει τις μη ουσιώδεις δαπάνες, όπως τα περιττά ταξίδια, τα κίνητρα πωλήσεων και τις διαφημιστικές/προωθητικές εκδηλώσεις.

5

Επίσης έχει ανακοινώσει πως η Infiniti αποχωρεί από την ευρωπαϊκή αγορά λόγω των ισχνών πωλήσεων και έτσι έχει ξεκινήσει να διερευνά εάν υπάρχει ενδιαφέρον να πουλήσει τα εργοστάσια της σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ισπανία, ειδικά από την στιγμή που η ιαπωνική εταιρία βλέπει το μερίδιο αγορά της στην ευρωπαϊκή αγορά να μειώνεται και σήμερα να ανέρχεται στο 2,5%, όταν έναν χρόνο πριν βρισκόταν στο 3,1%.