Η Nissan έχει καταθέσει αίτημα σε τρεις μεγάλες τράπεζες, μεταξύ των οποίων η Mizuho Financial και η Αναπτυξιακή Τράπεζα της Ιαπωνίας, για μια πιστωτική γραμμή ύψους 500 δισ. γεν (4,2 δισ. ευρώ), προκειμένου να μετριάσει τις επιπτώσεις που δημιουργήθηκαν από το ξέσπασμα του κορωνοϊού.

Τον Φεβρουάριο η εταιρία ανακοίνωσε ζημιές 26 δισ. γιεν (218,5 εκατ. ευρώ), διανύοντας μια από τις δυσκολότερες περιόδους της ιστορίας της και να έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο ανάκαμψης, οι λεπτομέρειες του οποίου θα ανακοινωθούν τον επόμενο μήνα.

Η Nissan κάνει σημαντικές περικοπές, αφού ήδη έχει ανακοινώσει πως θα προχωρήσει σε απολύσεις, θα κλείσει δύο εργοστάσια της, θα μειώσει το 10% της γκάμας των μοντέλων της, ενώ θα μειώσει τόσο τον εξοπλισμό, όσο και τις εκδόσεις των μοντέλων της. Οι περισσότερες περικοπές θέσεων εργασίας θα γίνουν στα κεντρικά γραφεία της Nissan σε Ηνωμένες Πολιτείες και Ευρώπη, προσφέροντας προγράμματα εθελουσίας εξόδου σε υπαλλήλους της άνω των 52 ετών. Το πρόγραμμα περικοπών δαπανών της Nissan θα εξοικονομήσει τουλάχιστον 4 δισ. ευρώ μέχρι το 2023.

Η ιαπωνική εταιρία έχει ήδη ανακοινώσει πως θα απολύσει 12.500 υπαλλήλους της παγκοσμίως, πουλά θυγατρική της για 1 δισ. δολάρια, ενώ ίσως καταργήσει και την Datsun. Επίσης θα μειώσει τις μη ουσιώδεις δαπάνες, όπως τα περιττά ταξίδια, τα κίνητρα πωλήσεων και τις διαφημιστικές/προωθητικές εκδηλώσεις.

Επίσης έχει ανακοινώσει πως η Infiniti αποχωρεί από την ευρωπαϊκή αγορά λόγω των ισχνών πωλήσεων και έτσι έχει ξεκινήσει να διερευνά εάν υπάρχει ενδιαφέρον να πουλήσει τα εργοστάσια της σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ισπανία, ειδικά από την στιγμή που η ιαπωνική εταιρία βλέπει το μερίδιο αγορά της στην ευρωπαϊκή αγορά να μειώνεται και σήμερα να ανέρχεται στο 2,5%, όταν έναν χρόνο πριν βρισκόταν στο 3,1%.