Τον Ιούνιο του 2019 η Ford ανακοίνωσε επίσημα ότι θα κλείσει το εργοστάσιο της στο Bridgend της Ουαλίας, κάτι που αναμένεται να γίνει μέσα στον επόμενο μήνα, με την εταιρία να επικαλείται τα προβλήματα που θα δημιουργήσει στη βιομηχανία το Brexit, αλλά και ως μέτρο της αναδιάρθρωσης των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της για αυτήν της την απόφαση.

Το εργοστάσιο παράγει κινητήρες της Ford και τοποθετούνται σε οχήματα που παράγονται στη Γερμανία, την Τουρκία, τις Ηνωμένες Πολιτείες κ.α. Ωστόσο, το εργοστάσιο στο Bridgend αποτελεί σημαντική πηγή κινητήρων για οχήματα που πωλούνται στη Βόρεια Αμερική και για τις Jaguar και Land Rover.

Από την γραμμή παραγωγής του εν λόγω εργοστασίου βγαίνει ο κομπρεσοράτος κινητήρας AJV8 της JLR, ο οποίος χρησιμοποιείται από την πλειοψηφία των μοντέλων της Range Rover και της Jaguar.

Σύμφωνα με αναφορές από την Αγγλία, η Jaguar Land Rover θα αναλάβει μόνη της την παραγωγή του προαναφερθέντα κινητήρα στο εργοστάσιο της στο Wolverhampton, μεταφέροντας εκεί κάποιο εργατικό δυναμικό.

Η λογική λέει ότι ο AJV8 κινητήρας της JLR θα παραμείνει στην παραγωγή για άλλα τρία έως πέντε χρόνια, κάτι που θα συμπέσει με την έναρξη της ισχύος των αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων, EU7 στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Μόλις συμβεί αυτό, η JLR θα υιοθετήσει το 4,4-λίτρων V8 κινητήρα της BMW,ως μέρος της μεταξύ τους συμφωνίας.