Η Rolls-Royce παρουσιάζει σήμερα τη δεύτερη γενιά της Ghost του 2021, η οποία έχει εξελικτική σχεδίαση και βασίζεται στην αλουμινένια spaceframe “Architecture of Luxury” πλατφόρμα της Cullinan και της Phantom, που επιτρέπει στο μοντέλο να έχει χάσει αρκετά κιλά και να ζυγίζει πλέον 2.490 κιλά.

Η νέα Ghost είναι τετρακίνητη και φορά τον 6,75-λίτρων V12 twin-turbo κινητήρα απόδοσης 571 ίππων με 850 Nm ροπής που συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο κινητήρας αποδίδει την μέγιστη ροπή του μόλις από τις 1.600 σ.α.λ και είναι τοποθετημένος πίσω από τον μπροστινό άξονα, κάτι που κάνει την Ghost να έχει τέλεια κατανομή βάρους 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες.

Το κιβώτιο ταχυτήτων αντλεί δεδομένα από το σύστημα GPS έτσι ώστε να επιλέγει πάντα την καλύτερη σχέση, με τη νέα Ghost να φέρει και σύστημα τετραδιεύθυνσης, ανάρτηση “μαγικό χαλί” που αποσβένει σχεδόν πλήρως τις ανωμαλίες του δρόμου. Χρειάστηκαν περισσότερα από 3 χρόνια προκειμένου να εξελιχθεί η συγκεκριμένη ενεργή ανάρτηση. Ονομάζεται Planar και χρησιμοποιεί κάμερα και τα δεδομένα του GPS προκειμένου να προβλέψει τις ανωμαλίες και τις στροφές του δρόμου. Το σύστημα Planar διαχειρίζεται επίσης το σύστημα τετρακίνησης, το σύστημα διεύθυνσης, τον σύστημα ελέγχου ευστάθειας και το σύστημα πέδησης.

Οι πόρτες της νέας Ghost κλείνουν μόνες τους, ενώ διαθέτουν και λειτουργία υποβοήθησης κατά το άνοιγμα, με το μήκος της νέας βρετανικής λιμουζίνας να έχει αυξηθεί κατά 8,9 εκατοστά, φτάνοντας πλέον τα 5,546 μέτρα. Το πλάτος αυξήθηκε κατά 3 εκατοστά στα 1,978 μέτρα, το μεταξόνιο ανέρχεται στα 3,3 μέτρα και στο εσωτερικό τα πάντα έχουν σχεδιαστεί κατάλληλα ώστε να προσφέρουν την απόλυτη ησυχία.

Γι’αυτό φέρει 100 κιλά ηχοαπορροφητικών υλικών, ώστε να εξασφαλίζεται η απόλυτη ηρεμία στην καμπίνα. Για να διασφαλιστεί ότι δεν θα εισέρχονται ανεπιθύμητοι θόρυβοι στην καμπίνα από τον V12 κινητήρα 6,75 λίτρων -αν υπάρχουν καθόλου- η ακουστική ομάδα της βρετανικής εταιρίας εγκατέστησε διπλό “καθρέφτη” ανάμεσα στο χώρο του κινητήρα και στ εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Ακόμα, οι κοιλότητες στην οροφή, ο χώρος αποσκευών, το πάτωμα και οι πόρτες γέμισαν με περισσότερα από 100 κιλά υλικών που απορροφούν τον ήχο, ενώ φυσικά υπάρχουν και διπλά κρύσταλλα παντού. Επιπλέον, θα υπάρχουν ειδικά ελαστικά επενδεδυμένα με ελαφρύ ακουστικό μονωτικό αφρό, ενώ πάνω απ ‘όλα, οι βάσεις από αλουμίνιο συμβάλλουν σε ένα πιο ήσυχο περιβάλλον.

Ωστόσο, δεν είναι ανεπιθύμητος όλοι οι θόρυβος. Μετά από δοκιμές, η ακουστική ομάδα της Rolls-Royce ανακάλυψε ότι η απόλυτη ησυχία δημιουργεί ένα πολύ αφύσικο συναίσθημα, και έτσι αποφάσισε να δημιουργήσει ένα “ψίθυρο”, που η εταιρία τον περιγράφει ως ένα απαλό τόνο που οι πελάτες θα βιώνουν ως μία, λεπτή νότα.

Υπάρχει φωτιζόμενη φάσα με 152 LED, ψηφιακός πίνακας οργάνων, προηγμένο head-up display μεγάλη οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με το αυτοκίνητο να διαθέτει LED/λέιζερ φωτιστικά σώματα και από πλευράς συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού συναντάμε μεταξύ άλλων σύστημα αναγνώρισης πεζών και ζώων τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα, σύστημα καμερών 360 μοιρών, ενεργό cruise control, σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης, σύστημα προειδοποίησης κυκλοφορίας, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, Wi-Fi hotspot και σύστημα αυτόματης στάθμευσης.