Η 348 σηματοδότησε την αυγή μιας νέας μεταβατικής εποχής για την Ferrari, που ξεκίνησε στις αρχές του ’90 και ολοκληρώθηκε μια δεκαετία αργότερα με την 360 Modena και κατά πολλούς χωρίζει τις κλασσικές από τις μοντέρνες Ferrari. Η κυριότερη αλλαγή που έφερε ήταν το monocoque πλαίσιο, από σωληνωτό που ήταν στα πρωθύστερα μοντέλα της Ferrari.

Το υποπλαίσιο ωστόσο παρέμεινε σωληνωτό. Σημαντική ήταν και η αλλαγή θέσης του κινητήρα και του κιβωτίου, μιας και στις προηγούμενες μικρές Ferrari, το μοτέρ ήταν εγκάρσια τοποθετημένο και το κιβώτιο ταχυτήτων στον διαμήκη άξονα. Στην 348tb, οι θέσεις αντιστράφηκαν και πλέον ο κινητήρας ήταν τοποθετημένος κατά τον διαμήκη άξονα και το κιβώτιο κατά τον εγκάρσιο.

Αυτός ήταν ένας 3,4-λίτρων ατμοσφαιρικός V8, ο οποίος απέδιδε 300 άλογα στις 7.200 σ.α.λ. και 324 Nm ροπής στις 4.200 σ.α.λ., με την κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός 5-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Στο παραπάνω video θα δεις μια Ferrari 348tb του 1990 να ανεβαίνει στο δυναμόμετρο για να δούμε πόσα από τα προαναφερθέντα άλογα είναι ακόμα “ζωντανά”. Το αποτέλεσμα αποκαλύπτει τη μηχανική κατάσταση του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων, και μπορούν να μας πουν πολλά πράγματα για τη πρωτύτερη χρήση και συντήρηση του αυτοκινήτου