Ο Sebastian Vettel αποκάλυψε ότι προσπάθησε να αγοράσει τη Ferrari F2004 και να τη προσθέσει στη συλλογή του, αλλά παραδέχτηκε ότι ήταν “πάρα πολύ ακριβή”.

Όπως είδες χθες, λίγα λεπτά πριν το σβήσιμο των κόκκινων φώτων για το GP της Τοσκάνης, στα πλαίσια του εορτασμού των 1.000 GP της Ferrari, ο Mick Schumacher είχε τη σπάνια ευκαιρία να οδηγήσει το μονοθέσιο με το οποίο η ιταλική ομάδα έτρεξε στο πρωτάθλημα του 2004.

Ο Vettel βρέθηκε δίπλα στους μηχανικούς στην ευθεία εκκίνησης της πίστας του Mugello, οι οποίοι ετοίμαζαν -ίσως- το πιο “διαστημικό” μονοθέσιο της Scuderia Ferrari της τελευταίας 20ετίας, και σε συνέντευξη του με τον πρώην teammate του στη Red Bull Racing, Mark Webber, έκανε γνωστό ότι ήθελε να αγοράσει την F2004.

1

H συνομιλία τους είχε ως εξής:

Vettel: Αυτό είναι το αγαπημένο μου μονοθέσιο. Έτρεξες [εναντίον] αυτού του, σωστά;

Webber: Νομίζω ότι χτύπησα με τον Michael με αυτό το μονοθέσιο μια φορά στην Τουρκία, δεν ήταν πολύ χαρούμενος μαζί μου. Αλλά όταν βλέπω αυτό το μονοθέσιο, απλά σκέφτομαι την τρομερή απόδοση του και φυσικά τον Michael πάνω από όλα τα πράγματα. Ήταν εξαιρετικές στιγμές έτσι δεν είναι;

Vettel: Σκεφτόμουν, αν κοιτάξεις τα μονοθέσια μας σήμερα, αυτά είναι πολύ μεγαλύτερα. Προφανώς έχουμε πολύ περισσότερη δύναμη, αλλά αυτό το μονοθέσιο είναι 160-170 κιλά ελαφρύτερο από το δικό μας, τόσο μεγάλη διαφορά.

Webber: Προσέθεσες πρόσφατα ένα μονοθέσιο στη συλλογή σου. Έχεις μονοθέσια αυτής της γενιάς;

Vettel: Όχι, υπήρχε αυτό, όχι ακριβώς αυτό, αλλά μια F2004 της ίδιας χρονιά προς πώληση, αλλά ήταν πάρα πολύ ακριβή.

Webber: Έλα Seb!

Vettel: Ήταν! Είναι ένα απίστευτο μονοθέσιο. Θα το ακούσεις αργότερα.

Να θυμίσω ότι η F2004 έκανε περίπατο εκείνη στο πρωτάθλημα του 2004, χαρίζοντας στη Scuderia το έκτο σερί πρωτάθλημα στους κατασκευαστές και το έβδομο συνολικά στον Michael Schumacher. Και οι δυο τίτλοι κρίθηκαν πολύ νωρίς, με το κατασκευαστών να “κλειδώνει” στον 13ο αγώνα, στην Ουγγαρία και το οδηγών ένα grand prix μετά, στο Spa.

Πέρα από τις 15 νίκες και τα 8 ένα-δυο, σε σύνολο 18 αγώνων, το μονοθέσιο είχε εκπληκτική αξιοπιστία, αφού οι μόνες εγκαταλείψεις ήρθαν από ατυχήματα και όχι από μηχανικές βλάβες. Συγκεκριμένα, στο grand prix του Monte Carlo, ο Montoya έπεσε πάνω στο Schumacher που οδηγούσε τον αγώνα (υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας), ενώ στη Suzuka, οι Barrichello και Coulthard είχαν επαφή που έθεσε και τους δυο εκτός.

2

Οι 13 νίκες της F2004 ήρθαν από τα χέρια του Michael Schumacher, που έσπασε εκείνη τη χρονιά το ρεκόρ περισσότερων νικών μέσα σε ένα πρωτάθλημα, ενώ άλλες 2 νίκες πήρε ο Rubens Barrichello, σε Monza και Κίνα, δίπλα σε αυτές του Schumacher σε Μελβούρνη, Sepang, Bahrain, Imola, Catalunya, Nurburgring, Montreal, Indianapolis, Magny-Cours, Silverstone, Hockenheim, Hungaroring και Suzuka.

3

Άλλο ένα χαρακτηριστικό της κυριαρχίας της F2004 έναντι των άλλων μονοθεσίων, ήταν η διαφορά από τη δεύτερη BAR-Honda, που έφτασε τους 143 βαθμούς, δηλαδή περισσότερους από όσους είχε μαζέψει η BAR (119). Αν οι διαφορές σου φαίνονται μικρές σε σχέση με τα σημερινά πρωταθλήματα, να θυμίσω πως το σύστημα βαθμολόγησης ήταν διαφορετικό, καθώς ο νικητής έπαιρνε 10 βαθμούς και όχι 25.

4Διάβασε ακόμα

Ferrari F2004. Η διαστημική