Στο περιθώριο της ετήσιας γενικής συνέλευσης του VW Group, ο CEO της εταιρίας, Herbert Diess δήλωσε πως η Audi έχει ξεκινήσει τον αγώνα για να φτάσει την Tesla, ενώ αποκάλυψε πως το e-tron GT θα παρουσιαστεί στα τέλη του τρέχοντος έτους. Μέσα στο 2021 θα δούμε τα Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron, με αυτονομία μεγαλύτερη των 450 χιλιομέτρων ανά φόρτιση.

Ο Diess πρόσθεσε πως το Project Artemis έχει ξεκινήσει να εργάζεται πάνω σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο “επόμενης γενιάς”, το οποίο αναμένεται στην αγορά το 2024. Το VW Group έχει αναθέσει στην Audi το τμήμα λογισμικού, με την εταιρία με σήμα τους τέσσερις κύκλους να συγκεντρώνει μια ομάδα περίπου 200 μηχανικών του VW Group που απαρτίσουν το Project Artemis.

Η Audi έχει αναλάβει πλέον και τα ηνία του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης του VW Group, όπως και την διαχείρισή του τμήματος Car.Software που συγκεντρώνει τις δραστηριότητες ανάπτυξης λογισμικού του VW Group.

Διάβασε επίσης

Audi: Οι υπολογιστές και όχι τα άλογα είναι πλέον το σημαντικότερο

Στόχος της Volkswagen είναι έως το 2025, όλα τα αυτοκίνητα του Group να χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα λογισμικού, έτσι ώστε να μειωθεί δραστικά η πολυπλοκότητα. Με αυτήν την κίνηση, η VW θα επωφεληθεί και από τις οικονομίες κλίμακας ενώ παράλληλα θα ενισχυθεί η ανάπτυξη λογισμικού αυτοκινήτων κατά τουλάχιστον 60%.

Διάβασε ακόμη

VW: Στόχος να παράγουμε περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Tesla έως το 2023

Το Project Artemis, που θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία του Volkswagen Group, αλλά θα έχει επίσης την εξουσία να συνεργαστεί και με εξωτερικούς συνεργάτες, έχει ως στόχο να προσπεράσει στην Tesla, η οποία ηγείται σήμερα στον κλάδο του λογισμικού, με τον CEO της Audi, Markus Duesmann να δηλώνει πρόσφατα πως η Tesla είναι 2 χρόνια μπροστά από οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία, έχοντας σημαντικό τεχνολογικό προβάδισμα σε διάφορους τομείς.

Η τεχνική ανάπτυξη των αυτοκινήτων δεν οργανώνεται πλέον ανάλογα με το μέγεθος ενός οχήματος, αλλά από την ηλεκτρική και ηλεκτρονική αρχιτεκτονική του.

Η ανάπτυξη ενός νέου αυτοκινήτου με τόσες πολλές νέες δυνατότητες είναι τόσο απαιτητική που πιθανότατα δεν έχει προηγούμενο,

δήλωσε ο Duesmann, εξηγώντας ότι τα premium μοντέλα θα διαφοροποιούνται πλέον ανάλογα με την υπολογιστική τους ισχύ και από το πως θα επεξεργάζονται τα δεδομένα που θα συλλέγουν οι αισθητήρες τους.

Διάβασε επίσης

O CEO της Audi λέει πως η Tesla είναι 2 χρόνια μπροστά