Όπως ανακοινώθηκε, η υβριδική εποχή των Indycar θα καθυστερήσει κατά έναν χρόνο λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Έτσι τα αγωνιστικά του Indycar θα αποκτήσουν υβριδικό κινητήρα από την σεζόν του 2023. Αυτός θα είναι ένας V6 twin-turbo 2,4-λίτρων που θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα, με την συνδυαστική του ιπποδύναμη να ξεπερνά 900 άλογα.
Επίσης θα υπάρχει ειδικό κουμπί που θα αυξάνει για μερικά δευτερόλεπτα την απόδοση του κινητήρα, προκειμένου να υπάρχουν περισσότερες προσπεράσεις. Παράλληλα, ο οδηγός θα έχει την δυνατότητα να εκκινήσει μόνος του τον κινητήρα μέσα από το cockpit, σε περίπτωση που για κάποιον λόγο ο κινητήρας σβήσει. Οι σημερινοί κινητήρες εκκινούν μόνο με εξωτερική μίζα και αποδίδουν μεταξύ 750-800 ίππων.
Honda και Chevrolet ανακοίνωσαν πως παραμένουν στο άθλημα ως προμηθευτές κινητήρων, μέχρι το τέλος της δεκαετίας, και δεσμεύονται να κατασκευάσουν τους νέους υβριδικούς κινητήρες, με τους διοργανωτές να ελπίζουν πως οι νέοι κινητήρες θα προσελκύσουν και άλλους κατασκευαστές να μπουν στο πρωτάθλημα.