Το Groupe Renault ανακοίνωσε το 2020 πως κατέγραψε ζημιές ρεκόρ, ύψους 8,046 δισ. ευρώ, (141 εκατ. ευρώ ζημιές το 2019) λόγω των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν εξαιτίας του νέου κορωνοϊού. Τα αποτελέσματα είναι χειρότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών που ανέμεναν ζημιές ύψους 7,85 δισ. ευρώ.

Το μεγαλύτερο μέρος των απωλειών σημειώθηκε κατά το πρώτο εξάμηνο, όταν τα lockdown έβαλαν φρένο στην παγκόσμια διακίνηση των εμπορευμάτων.

Το 2021 αναμένεται να είναι μία δύσκολη χρονιά, καθώς δεν γνωρίζουμε πως θα εξελιχθεί η υγειονομική κρίση και πως θα καλυφθούν οι ελλείψεις στον ανεφοδιασμό των παραγωγικών μονάδων,

ανέφερε ο CEO της εταιρείας Luca de Meo.

Για το 2020, η Renault ανέλαβε χρεώσεις 4,97 δισ. ευρώ από την Nissan, που κατέχει μερίδιο 43%. Τα έσοδα για το έτος μειώθηκαν κατά 22%, στα 43,47 δισ. ευρώ από τα 55,54 δισ. ευρώ του 2019. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 21%, στις 2,95 εκατομμύρια μονάδες.

Παράλληλα η Renault θα προτείνει στη γενική συνέλευση τη μη πληρωμή μερίσματος για το 2020, ενώ αναμένει ότι η έλλειψη σε τσιπ που πλήττει τη βιομηχανία να κορυφωθεί μέσα στο 2ο τρίμηνο του έτους, με την Renault να επιβεβαιώνει τους στόχους της για τα επόμενα χρόνια, στο πλαίσιο του προσφάτως ανακοινωθέντος στρατηγικού σχεδίου, το οποίο περιλαμβάνει λειτουργικό περιθώριο κάνω του 3% μέχρι το 2023.