Το VW Group ανακοίνωσε πως κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους οι παραδόσεις αυτοκινήτων της αυξήθηκαν κατά 21,2% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020, μιας και παρέδωσε περισσότερα από 2,4 εκατ. αυτοκίνητα, με τα 133.300 από αυτά να ήταν ηλεκτροκίνητα (59.900 αμιγώς ηλεκτρικά (+78%) και 73.400 (+178%) plug-in υβριδικά).
Τα έσοδα ανήλθαν σε 62,4 δισ. ευρώ (55,1 δισ. ευρώ το 1ο τρίμηνο του 2020), με τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου να ξεπερνούν τα 4,81 δισ. ευρώ (0,9 δισ. ευρώ το 1ο τρίμηνο του 2020), με το περιθώριο κέρδους του ομίλου να αυξάνεται από το 1,6% στο 7,7%.
VOLKSWAGEN GROUP | 1ο τρίμηνο | ||
---|---|---|---|
2021 | 2020 | % Διαφορά | |
Volume Data in thousands | |||
Deliveries to customers (units) | 2,432 | 2,006 | + 21.2 |
Vehicle sales (units) | 2,334 | 1,937 | + 20.5 |
Production (units) | 2,319 | 1,997 | + 16.1 |
Employees (on March 31, 2021/Dec. 31, 2020) | 662.7 | 662.6 | + 0.0 |
Financial Data (IFRSs), € million | |||
Sales revenue | 62,376 | 55,054 | + 13.3 |
Operating result | 4,812 | 904 | x |
Operating return on sales (%) | 7.7 | 1.6 | |
Earnings before tax | 4,463 | 682 | x |
Return on sales before tax (%) | 7.2 | 1.2 | |
Earnings after tax | 3,414 | 517 | x |
Automotive Division | |||
Total research and development costs | 3,962 | 3,563 | + 11.2 |
R&D ratio (%) | 7.7 | 8.0 | |
Cash flows from operating activities | 8,890 | 1,546 | x |
Cash flows from investing activities attributable to operating activities | 4,186 | 4,064 | + 3.0 |
of which: capex | 1,924 | 2,087 | –7.8 |
capex/sales revenue (%) | 3.7 | 4.7 | |
Net cash flow | 4,705 | –2,518 | x |
Net liquidity at March 31 | 29,650 | 17,787 | + 66.7 |
Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν στα 4,5 δισ. ευρώ (0,7 δισ. ευρώ το 1ο τρίμηνο του 2020), ενώ τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 3,41 δισ. ευρώ (0,52 δισ. ευρώ το τρίμηνο του 2020). Η καθαρή ρευστότητα της εταιρίας αυξήθηκε κατά 66,7% από τα 17,79 δισ. ευρώ στα 29,6 δισ. ευρώ.
Για το δεύτερο τρίμηνο του έτους το VW Group προβλέπει πως τα κέρδη του “θα μειωθούν σημαντικά” λόγω της έλλειψης σε τσιπ, αλλά η εταιρία κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους θα κάνει τα πάντα για να αντισταθμίσει τη χαμένη παραγωγή. Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, η VW δεν κατασκεύασε περίπου 100.000 αυτοκίνητα λόγω της παγκόσμιας έλλειψης σε τσιπ, με τον γερμανικό κολοσσό να μιλά απευθείας με κατασκευαστές τσιπ, συμπεριλαμβανομένων των NXP Semiconductors, Infineon και Taiwan Semiconductor Manufacturing Co.
Το VW Group αναμένεται στο τέλος του έτους να παρουσιάσει λειτουργικό περιθώριο κέρδους 5,5 – 7%, αυξημένο από τη προηγούμενη πρόβλεψη του 5,0 – 6,5%, με τις συνολικές ετήσιες πωλήσεις και έσοδα να αναμένεται να είναι σημαντικά υψηλότερα από ό,τι το 2020.