Τον Οκτώβριο του 2018 ο Ken Block παρουσίασε το νέο του -τότε- αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο πρωταγωνίστησε στο Gymkhana 10, αλλά και στο Climbkhana 2, ήτοι στον πιο επικίνδυνο δρόμο της Κίνας. Ο λόγος για το Hoonitruck ή αν προτιμάς ένα άκρως βελτιωμένο Ford F-150 του 1977, και πλέον ο Αμερικάνος αποφάσισε να το βγάλει προς πώληση.

To Hoonitruck βασίζεται πάνω σε ένα τροποποιημένο σωληνωτό πλαίσιο και κίνηση παίρνει από τον αλουμινένιο twin-turbo 3,5-λίτρων V6 κινητήρα που συναντάμε στο αγωνιστικό Ford GT, απόδοσης 914 ίππων. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω συστήματος τετρακίνησης παρόμοιο με αυτό που έχουν τα rally αγωνιστικά, υπάρχει εξατάχυτο κιβώτιο της Sadev, με την εξάτμιση του κινητήρα να βρίσκεται στα φτερά.

Πέραν της ιπποδύναμής του, ο κινητήρας του Hoonitruck ξεχωρίζει για ένα ακόμα μοναδικό στον κόσμο χαρακτηριστικό του: το μεγαλύτερο μεταλλικό εξάρτημα από τρισδιάστατο εκτυπωτή που φτιάχτηκε ποτέ στο σύνολο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το συγκεκριμένο εγχείρημα αποτελεί προϊόν συνεργασίας και προσπαθειών της Ford σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι μηχανικοί της Ford Performance στις ΗΠΑ πραγματοποίησαν προσομοιώσεις απόδοσης του κινητήρα και συνεργάστηκαν με μία ομάδα τεχνικών στο τμήμα έρευνας της Ford από την Ευρώπη, οι οποίοι ανέλαβαν τη δομική ανάλυση για τη σχεδίαση του εξαρτήματος.

Σε συνεργασία με το ινστιτούτο προσθετικής ψηφιακής κατασκευής (Digital Additive Production) RWTH του Aachen, η ομάδα κατασκεύασε ένα περίπλοκο αυλό εισαγωγής από αλουμίνιο που παρέχει αέρα από τους υπερσυμπιεστές στους κυλίνδρους του κινητήρα.

Το αυτοκίνητο φέρει την υπογραφή του Αμερικάνου και η τιμή πώλησης του έχει οριστεί στα 1,1 εκατομμύρια δολάρια, ενώ μαζί με το αυτοκίνητο ο νέος ιδιοκτήτης θα πάρει και μια πληθώρα από ανταλλακτικά.