Για πολλοστή φορά κάποιοι έκλεψαν ολοκαίνουργια F-150 Raptor μέσα από τις εγκαταστάσεις της Ford στο Dearborn-Detroit, αλλά αυτή τη φορά η αστυνομία κατάφερε να συλλάβει τους ληστές και να ανακτήσει όλα τα αυτοκίνητα, ενώ επιπλέον ανέκτησε και ένα Ford Mustang Shelby GT500 που είχε κλαπεί πριν από μερικές εβδομάδες.

Το περιστατικό συνέβη το βράδυ της περασμένης Τετάρτης, με την αστυνομία να συλλαμβάνει 3 άτομα και να εντοπίζει 4 κλεμμένα Raptor. Επιπλέον οι αστυνομικοί βρήκαν και κατάσχεσαν ένα κλεμμένο πυροβόλο όπλο και πολλά σετ κλειδιών.
