Η Honda αποκάλυψε σήμερα την 11η γενιά του Accord, λίγες ημέρες πριν την έναρξη της έκθεσης του Λος Άντζελες στην οποία θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της. Η παραγωγή του δημοφιλούς ιαπωνικού sedan θα γίνεται στο εργοστάσιο της Honda στην πόλη Marysville της πολιτείας του Οχάιο, και θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ μετά τα μέσα του 2023.

Ξεκινώντας από τις διαστάσεις του, το νέο Accord έχει μήκος 4.971 χλστ., πλάτος 1.862 χλστ. και ύψος 1.450 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.830 χλστ., με το τελευταίο να είναι κατά 69 χλστ. μακρύτερο από τον προκάτοχό του. Ο χώρος αποσκευών ανακοινώνεται στα 473 λίτρα.

Το νέο μοντέλο της Honda αποκτά ένα ολοκαίνουργιο πρόσωπο με αναδιαμορφωμένη μάσκα, νέα φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρες. Οι προβολείς είναι λεπτοί και αποτελούν επέκταση της τραπεζοειδούς μάσκας, με το αυτοκίνητο να διαθέτει επίσης ένα στενό άνοιγμα στο κάτω μέρος της μάσκας.

Το νέο Accord διατηρήσει την κεκλιμένη γραμμή της οροφής του τρέχοντος αυτοκινήτου, καταλήγοντας σε μια ολοκαίνουργια σχεδίαση για το πίσω μέρος. Αυτό διαθέτει νέα φώτα που εκτείνονται προς τη κεντρική γραμμή του οχήματος, όπου βρίσκεται το σήμα της Honda.

Στο εσωτερικό, η Honda υπερηφανεύεται ότι το Accord θα αποκτήσει τη μεγαλύτερη οθόνη αφής που έχει τοποθετήσει ποτέ σε μοντέλο της. Αυτή θα έχει διαγώνιο 12,3 ίντσες (7 ίντσες στην βασική έκδοση) και θα βρίσκεται στην κορυφή του ταμπλό με τον ίδιο τρόπο όπως στο υπάρχον μοντέλο.

Μιλώντας για το infotainment, αυτό υποστηρίζει πλέον over-the-air ενημερώσεις, με την κορυφαία έκδοση εξοπλισμού (Touring) να διαθέτει ενσωματωμένες τις υπηρεσίες της Google. Έτσι, ο οδηγός έχει στη διάθεση του τους χάρτες της Google, το Google Assistant, και το Google Play για λήψη εφαρμογών, καθώς και μουσικής, podcast και ηχητικών βιβλίων. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10,2 ίντσες.

Μηχανικά, το νέο Accord διαθέτει τα ίδια κινητήρα σύνολα με το CR-V που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Πρόκειται για τον 1.500άρη turbo απόδοσης 192 ίππων με 260 Nm ροπής, που στέλνει την κίνηση στον εμπρός άξονα μέσω ενός CVT αυτόματου κιβωτίου. Επιπλέον, υπάρχει ένα νέο 2,0-λιτρο υβριδικό σύνολο, απόδοσης 204 ίππων με 335 Nm ροπής.