Η Volkswagen προειδοποιεί πως υψηλό ενεργειακό κόστος στην Ευρώπη θα πλήξει την βιομηχανία μπαταριών

Σχετικά άρθρα

Ο CEO της Volkswagen, Thomas Schafer δήλωσε πως οι επενδύσεις σε γερμανικά και βιομηχανικά προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως εργοστάσια παραγωγής μπαταριών, δεν θα είναι εφικτές, εάν οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής της Ε.Ε δεν καταφέρουν να συγκρατήσουν τις αυξανόμενες τιμές ενέργειας μακροπρόθεσμα.

Η Ευρώπη δεν είναι ανταγωνιστική ως προς το κόστος σε πολλούς τομείς, ειδικά όταν πρόκειται για το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας και του φυσικού αερίου.

Εάν δεν καταφέρουμε να περιορίσουμε τις ενεργειακές τιμές σε Ευρώπη και Γερμανία με έναν γρήγορο και αξιόπιστο τρόπο, οι επενδύσεις σε υψηλής ενέργειας παραγωγές ή στα νέα εργοστάσια μπαταριών στη Γερμανία και σε ολόκληρη την Ε.Ε θα καταστούν ουσιαστικά μη βιώσιμες.

έγραψε στο LinkedIn ο διευθύνων σύμβουλος της VW, προσθέτοντας:

Το περίγραμμα για τη συνεργασία στον τομέα της βιομηχανικής πολιτικής που χαράχθηκε από τους υπουργούς Οικονομίας της Γαλλίας και της Γερμανίας την περασμένη εβδομάδα “υστερεί σε κρίσιμους τομείς και δεν ανταποκρίνεται στις προβλεπόμενες προτεραιότητες.

Η ενεργειακή κρίση στην Ευρώπη αναζητά ακόμη και σήμερα βιώσιμες λύσεις, καθώς οι “τσουχτερές” τιμές ρεύματος και πρώτων υλών επιβαρύνουν σημαντικά μια σειρά κλάδων της βιομηχανίας. Κι ανάμεσα σ’ αυτές συγκαταλέγεται και ο τομέας των αυτοκινήτων.

Έτσι εντείνεται η η πίεση για το πώς η Γηραιά Ήπειρος θα πρέπει να “απαντήσει” στη νομοθεσία για τη μείωση του πληθωρισμού των ΗΠΑ του προέδρου Τζο Μπάιντεν που στοχεύει στην ενίσχυση της εσωτερικής παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων και στη μείωση της εξάρτησης από την Κίνα για εξαρτήματα και υλικά μπαταριών. Αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης είπαν ότι το πρόγραμμα επιδοτήσεων παραβιάζει τους κανόνες του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ) και κάνει διακρίσεις σε βάρος εταιρειών εκτός ΗΠΑ.

Γεγονός είναι ότι, σε μια διεθνή σύγκριση, η Γερμανία και η Ε.Ε χάνουν γρήγορα την ελκυστικότητα και την ανταγωνιστικότητά τους. Οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Κίνα, η Νοτιοανατολική Ασία και περιοχές όπως η Βόρεια Αφρική πατούν γκάζι,

Η Ε.Ε χρειάζεται επειγόντως νέα μέσα για να αποτρέψει την υφέρπουσα αποβιομηχάνιση και να διατηρήσει την Ευρώπη ελκυστική ως τόπο για μελλοντικές τεχνολογίες και θέσεις εργασίας.

Δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο. Η Ε.Ε χρειάζεται επειγόντως νέα μέσα για να αποτρέψει την υφέρπουσα αποβιομηχάνιση και να διατηρήσει την ελκυστικότητα της Ευρώπης ως τόπο για μελλοντικές τεχνολογίες και θέσεις εργασίας,

πρόσθεσε ο Schafer.

Τα προγράμματα της Ε.Ε δεν επικεντρώνονται αρκετά στη “βραχυπρόθεσμη αύξηση, κλιμάκωση και εκβιομηχάνηση της παραγωγής”, είπε ο Schafer, επικρίνοντας αυτό που αποκάλεσε “ξεπερασμένους και γραφειοκρατικούς κανόνες κρατικών ενισχύσεων”.

Η Volkswagen σχεδιάζει να έχει έξι εργοστάσια παραγωγής μπαταριών σε όλη την Ευρώπη έως το 2030 μέσω της PowerCo, την εταιρία που ίδρυσε τον Ιούνιο του 2022 και θα έχει την ευθύνη για τις παγκόσμιες δραστηριότητες σχετικά με τις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Διάβασε ακόμη

Το VW Group ετοιμάζει 6 εργοστάσια μπαταριών και 18.000 σημεία ταχυφόρτισης στην Ευρώπη

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Volkswagen ID.Code Concept

Η Volkswagen στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το ID.Code Concept, ένα νέο πρωτότυπο SUV που μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουν...

Διέρρευσε η sedan έκδοση του VW Passat, μόνο για την Κίνα

Η ένατη γενιά του VW Passat έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι στην Ευρώπη, αποκλειστικά διαθέσιμη ως estate. Ωστόσο, η κινεζική αγορά έχει διαφορετικές προτιμήσεις,...