Μέσα στη τριετία 2025 – 2027 η Nissan θα βγάλει στην αγορά τις ηλεκτρικές εκδόσεις των Juke, Qashqai και X-Trail, που θα πωλούνται παράλληλα με τις υπάρχουσες υβριδικές e-Power εκδόσεις.
Σύμφωνα με τον Guillaume Cartier, επικεφαλής της Nissan Ευρώπης, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε με τα υβριδικά e-Power και θα συνεχιστεί με τις ηλεκτρικές εκδόσεις των Qashqai, Juke και X-Trail που θα βασίζονται στις αμιγώς ηλεκτρικές πλατφόρμες της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi.
Τα ηλεκτρικά Qashqai και X-Trail θα βασίζονται στην CMF-EV των Nissan Ariya και Renault Megane E-Tech, με το ηλεκτρικό Juke να βασίζεται στη πλατφόρμα CMF BEV που θα χρησιμοποιήσει πρώτο το Renault 5. Τα ηλεκτρικά SUV θα επωφελούνται από τη νέα τεχνολογία μπαταριών που θα προσφέρει καλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και απόδοση, με χαμηλότερο κόστος.
Η Nissan θέλει έως το 2030 να προφέρει 19 νέα ηλεκτρικά μοντέλα και 27 υβριδικά. Στόχος της Nissan είναι τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά της μοντέλα να αντιπροσωπεύουν το 55% των ετήσιων πωλήσεων της έως το 2030 και εκτός από τα τρία SUV, ετοιμάζει την επόμενη γενιά του Leaf, και ένα μικρό ηλεκτρικό μοντέλο που θα λειτουργήσει ως ο διάδοχος του Micra. Η Nissan αναμένει το 98% του μείγματος πωλήσεών της στην Γηραιά Ήπειρο να είναι εξηλεκτρισμένο έως το 2026. Στις ΗΠΑ ο στόχος είναι 40% ηλεκτρικών έως το 2030 και στην Ιαπωνία 58%.
Σύμφωνα με το ενημερωμένο πλάνο της Nissan, το παγκόσμιο μείγμα πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας θα αυξηθεί από το 40% στο 44% έως το 2026. Παρά την τεράστια αύξηση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα στην Κίνα, η Nissan έχει μια κάπως συντηρητική πρόβλεψη για τις δραστηριότητές της στη χώρα όπου θέλει να έχει 35% ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2026, από το 40% που είχε ανακοινωθεί προηγουμένως. Ωστόσο, ένα αποκλειστικό ηλεκτρικό μόνο για την Κίνα θα κυκλοφορήσει από τη Nissan το 2024.
Η Nissan θα συνεχίσει να εξελίσσει τις τεχνολογίες της για μπαταρίες ιόντων λιθίου και να εισάγει τεχνολογία χωρίς κοβάλτιο για να μειώσει το κόστος κατά 65%, έως το οικονομικό έτος 2028.
Σκοπεύει να λανσάρει ηλεκτρικό μοντέλο με τις δικές της μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid-state) μέχρι το οικονομικό έτος 2028 και να ετοιμάσει ένα πιλοτικό εργοστάσιο στη Γιοκοχάμα από το οικονομικό έτος 2024. Μειώνοντας το χρόνο φόρτισης στο ένα τρίτο, οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα κάνουν τα ηλεκτρικά μοντέλα πιο αποτελεσματικά και πιο προσβάσιμα.
Επιπλέον, η Nissan αναμένει από τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης να μειώσει το κόστος των πακέτων μπαταριών στα 75 δολάρια ανά kWh έως το οικονομικό έτος 2028 και στοχεύει να το μειώσει περαιτέρω στα 65 δολάρια ανά kWh, για να επιτύχει ισοτιμία κόστους μεταξύ ηλεκτρικών και βενζινοκίνητων οχημάτων στο μέλλον.