Όπως και με την τετρακύλινδρη Mercedes-AMG C63, η γερμανική εταιρία είχε μεγάλες φιλοδοξίες και για την αμιγώς ηλεκτρική G-Class, που παρουσιάστηκε πριν ένα χρόνο.
Η Mercedes πίστευε αφελώς ότι οι πελάτες της θα στραφούν στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του θρυλικού μοντέλου της, υποθέτοντας ότι η ισχύς του Gelandewagen και τα gimmicks που το προικίζει θα αντιστάθμιζαν τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης.

Ωστόσο, η πραγματικότητα χτύπησε δυνατά την Mercedes, καθώς -σύμφωνα με τη γερμανική οικονομική εφημερίδα Handelsblatt– υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρίας παραδέχτηκαν ότι η ηλεκτρική G-Class είναι μια εμπορική αποτυχία. Ένα εξ αυτών, το οποίο εύλογα θέλει να παραμείνει ανώνυμο, δήλωσε:
Το αυτοκίνητο (σ.σ. η G580) κάθεται σαν τον μόλυβδο στις αντιπροσωπείες. Είναι μια πλήρης αποτυχία.

Ενώ, ένα άλλο στέλεχος, πρόσθεσε:
Είναι ένα εξειδικευμένο μοντέλο. Ο όγκος πωλήσεων είναι πολύ χαμηλός.

Μέχρι τα τέλη Απριλίου του 2025 και σχεδόν ένα χρόνο μετά την εμπορική διάθεση του μοντέλου, η γερμανική εταιρία έχει πουλήσει μόλις 1.450 μονάδες. Αντίθετα, οι πωλήσεις της G-Class με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ έχουν φτάσει σχεδόν τα 9.700 αυτοκίνητα, ήτοι σχεδόν επτά φορές περισσότερα από την αντίστοιχη ηλεκτρική της έκδοση.
Η Handelsblatt αναφέρει επίσης ότι η χαμηλή ζήτηση της ηλεκτρικής G-Class αναγκάζει τη Mercedes να επανεξετάσει τα σχέδιά της για το λεγόμενο “baby G-Class” μοντέλο της, που αναμένεται αργότερα αυτή τη δεκαετία. Αυτό μπορεί να μην είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί, αλλά να προσφέρεται και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
