Δύο νέους κινητήρες, έναν V6 και έναν V8 παρουσίασε η Mercedes Benz οι οποίοι προσφέρουν μεγαλύτερη ροπή και λιγότερη κατανάλωση σε σχέση με τους προκατόχους τους. Ο ατμοσφαιρικός 3.5 λίτρων V6 έχει πλέον περιεχόμενη γωνία 60 μοίρες σε σχέση με τις 90 του προκατόχου του. Επίσης διαθέτει την τρίτη γενιά του συστήματος άμεσου ψεκασμού με ηλεκτρονικά μπεκ τεχνολογίας piezo, μπεκ πολλαπλών αναφλέξεων, και σύστημα start/stop. Όλα τα παραπάνω έχουν μειώσει την κατανάλωση του καυσίμου κατά 24%. Ο V6 αποδίδει 306 αλογα (272 ο απερχόμενος) με 37 κιλά ροπή (35 ο προηγούμενος) ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 177 γρ/χλμ. Ο κινητήρας θα τοποθετηθεί αρχικά στο νέο S350 ενώ αργότερα θα τοποθετηθεί και στην CL350.


Ο turbo V8 4.6 λίτρων αποδίδει 435 άλογα με 70 κιλά ροπή. Ο κινητήρας αυτό θα τοποθετηθεί αρχικά στην CL500 που θα είναι διαθέσιμη από Σεπτέμβριο ενώ και αυτός διαθέτει σύστημα start/stop την τρίτη γενιά του συστήματος άμεσου ψεκασμού με ηλεκτρονικά μπεκ τεχνολογίας piezo και μπεκ πολλαπλών αναφλέξεω. Καταναλώνει 22% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με τον 5.4 λίτρων V8 που αντικαθιστά και εκπέμπει 225 γρ/χλμ. Περισσότερες λεπτομέρειες και φωτογραφίες στην συνέχεια.

[Πηγή: Mercedes Benz]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)

  • PascaL 425 (Γιωργος)

    Να ρωτησω κατι παιδες??Εχω ακουσει οτι καθε κινητηρας της AMG φτιαχνετε απο εναν μονο μηχανικο.!Ξερετε αν ισχυει??Βεβαια οι παραπανω κινητηρες φτιαχνονται απο την Mercedes και οχι απο την AMG αλλα ταιριαζει με το θεμα η απορια μου.

    • Δεν νομίζω…. Το θεωρώ απίθανο.