Μετά από 3 αγώνες στην Ευρώπη, η Formula 1 ταξίδεψε στην άλλη άκρη του Ατλαντικού και πιο συγκεκριμένα στο Μόντρεαλ του Καναδά. Το Circuit Gilles Villeneuve δεν απαιτεί τόσο καλή αεροδυναμική απόδοση από τα μονοθέσια, με αποτέλεσμα η υπόθεση νίκη για τη Red Bull να μην τόσο εύκολη. Για έναν καλό γύρο, θα πρέπει το μονοθέσιο να είναι πολύ σταθερό στο φρενάρισμα, να έχει καλά πατήματα στα kerbs, να έχουν πολλή πρόσφυση στις εξόδους των αργών στροφών και να φυσικά έναν καλό κινητήρα και KERS για τις ευθείες. Φυσικά, και η κάθετη δύναμη παίζει τον ρόλο της, αλλά αυτός δεν είναι τόσο μεγάλος.

Επειδή το άρθρο έχει άλλο τίτλο και εγώ αρχίζω να ξεφεύγω, ας αρχίσω να γράφω για το τι έγινε στις δύο περιόδους των ελεύθερων δοκιμαστικών. Η Ferrari έχει φέρει αναβαθμίσεις για την 150° Italia και το αποτέλεσμα έχει αρχίσει να φαίνεται, αν και, όπως έχω γράψει πολλές φορές, δεν πρέπει να στηρίζουμε πάρα πολλές ελπίδες και προγνωστικά στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Ο Fernando Alonso σημείωσε τον δεύτερο και πρώτο καλύτερο χρόνο στα πρώτα και δεύτερα δοκιμαστικά αντίστοιχα. Ο Ισπανός δείχνει να είναι πολύ δυνατός στην πίστα του Μόντρεαλ, και η Ferrari ελπίζει να έρθει η πρώτη νίκη για το 2011.

Φυσικά, ποτέ δεν πρέπει να υπολογίζουμε χωρίς τον Sebastian Vettel και τη Red Bull. Ο Γερμανός έχασε τον έλεγχο της RB7 στο FP1, με αποτέλεσμα να γραφτεί και το δικό του όνομα στη μακρά λίστα των Πρωταθλητών που έχουν “φιλήσει” τον τοίχο του. Στο FP2, ο 23χρονος έγραψε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο, μπροστά από τον Felipe Massa, ο οποίος ήταν 4ος στην πρωινή περίοδο.

Το ατύχημα του Vettel στο FP1:

http://www.youtube.com/watch?v=qtRbpvVQAl4

Μπορεί η McLaren να ήταν αρκετά μακριά από τους χρόνους της κορυφής, αλλά μάλλον κάτι κρύβουν, όπως κάνουν συνήθως. Ο Lewis Hamilton ήταν 4ος το απόγευμα, 9 δέκατα μακριά από τον καλύτερο χρόνο του Alonso. Λίγο πίσω του ο Jenson Button. Στην πρώτη περίοδο, οι θέσεις τους ήταν αντεστραμμένες.

Πολύ δυνατή δείχνει και η W02 της Mercedes. Τα ασημί μονοθέσια δεν έγραψαν καλούς χρόνους το απόγευμα, ωστόσο, το πρωί, ο Nico Rosberg έβαψε ασημί την κορυφή, με τον Michael Schumacher να σημειώνει τον 3ο ταχύτερο χρόνο, 1 σχεδόν δευτερόλεπτο μακριά από τον 25χρονο.

Εκτός ρυθμού φαίνεται να είναι ο Mark Webber, αφού ο Αυστραλός ήταν ξεκάθαρα αρκετά μακριά από τον Vettel. Με τους χρόνους της δεν μπορεί να είναι ευχαριστημένοι η Renault, σε αντίθεση με την Force India, η οποία παραδοσιακά έχει καλή απόδοση στην πίστα του Καναδά.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρω, ότι ο Pedro de la Rosa θα αντικαταστήσει τον Sergio Perez, ο οποίος ένιωσε κάποια αδιαθεσία στα πρώτα δοκιμαστικά. Βέβαια, αυτό συνδέεται με το ατύχημα του Μεξικανού στις κατατακτήριες του Μονακό.

Το FP3 θα ξεκινήσει στις 17:00 ώρα Ελλάδος. Οι κατατακτήριες είναι προγραμματισμένες για τις 20:00 και θα μεταδοθούν ζωντανά από το Conn-X TV. Ο αγώνα ξεκινά και αυτός στις 20:00 και θα μεταδοθεί ζωντανά από το Conn-X TV και από τον ALPHA. Φυσικά, θα έχεις τη δυνατότητα να παρακολουθήσεις μαζί μας τόσο τις κατατακτήριες όσο και τον αγώνα, μέσω του Live Chat στο AutoBlog.gr.

FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2011

Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
1 8 Nico Rosberg Mercedes 1:15.591 32
2 5 Fernando Alonso Ferrari 1:16.139 0.548 27
3 7 Michael Schumacher Mercedes 1:16.549 0.958 30
4 6 Felipe Massa Ferrari 1:16.658 1.067 26
5 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:16.676 1.085 20
6 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:16.842 1.251 19
7 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:16.990 1.399 28
8 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:17.294 1.703 26
9 9 Nick Heidfeld Renault 1:17.445 1.854 28
10 14 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:17.549 1.958 20
11 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:17.662 2.071 27
12 2 Mark Webber RBR-Renault 1:17.820 2.229 30
13 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:18.458 2.867 31
14 10 Vitaly Petrov Renault 1:18.506 2.915 15
15 18 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:18.648 3.057 35
16 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:18.852 3.261 8
17 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:18.932 3.341 20
18 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:19.274 3.683 29
19 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:19.422 3.831 30
20 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:19.577 3.986 26
21 25 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 1:19.838 4.247 31
22 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:19.960 4.369 23
23 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:20.520 4.929 21
24 22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:20.839 5.248 27

FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2011

Pos No Driver Time of Day Speed
1 10 Vitaly Petrov 11:22:56 329.1
2 9 Nick Heidfeld 10:46:12 329.0
3 12 Pastor Maldonado 11:10:26 327.6
4 15 Paul di Resta 11:06:18 326.2
5 14 Nico Hulkenberg 11:08:16 325.8
6 11 Rubens Barrichello 10:46:39 324.5
7 19 Jaime Alguersuari 11:08:49 324.1
8 18 Daniel Ricciardo 11:23:21 323.6
9 17 Sergio Perez 11:22:26 320.7
10 21 Jarno Trulli 11:06:21 320.5
11 1 Sebastian Vettel 10:55:17 320.1
12 20 Heikki Kovalainen 11:05:10 320.0
13 6 Felipe Massa 11:05:26 319.7
14 24 Timo Glock 11:28:06 319.6
15 2 Mark Webber 10:54:50 319.4
16 5 Fernando Alonso 11:09:30 319.4
17 25 Jerome d’Ambrosio 11:09:48 319.2
18 22 Narain Karthikeyan 11:19:37 317.7
19 7 Michael Schumacher 11:24:32 317.6
20 23 Vitantonio Liuzzi 10:29:57 317.4
21 8 Nico Rosberg 10:40:32 317.4
22 16 Kamui Kobayashi 11:16:42 317.1
23 3 Lewis Hamilton 11:29:27 315.5
24 4 Jenson Button 11:30:13 314.6

FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2011

Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
1 5 Fernando Alonso Ferrari 1:15.107
2 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:15.476 0.369
3 6 Felipe Massa Ferrari 1:15.601 0.494
4 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:15.977 0.870
5 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:15.989 0.882
6 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:16.089 0.982
7 2 Mark Webber RBR-Renault 1:16.102 0.995
8 10 Vitaly Petrov Renault 1:16.324 1.217
9 9 Nick Heidfeld Renault 1:16.422 1.315
10 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:16.687 1.580
11 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:16.905 1.798
12 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:16.941 1.834
13 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:17.051 1.944
14 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:17.684 2.577
15 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:17.757 2.650
16 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:18.470 3.363
17 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:18.482 3.375
18 17 Pedro de la Rosa Sauber-Ferrari 1:18.536 3.429
19 8 Nico Rosberg Mercedes 1:18.601 3.494
20 7 Michael Schumacher Mercedes 1:19.209 4.102
21 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:19.810 4.703
22 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:20.284 5.177
23 22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:20.311 5.204
24 25 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 1:20.922 5.815

FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2011

Pos No Driver Time of Day Speed
1 14 Adrian Sutil 14:08:46 329.7
2 10 Vitaly Petrov 14:34:22 328.7
3 9 Nick Heidfeld 14:09:45 328.5
4 11 Rubens Barrichello 15:20:20 328.5
5 12 Pastor Maldonado 14:26:48 328.1
6 15 Paul di Resta 14:20:31 326.4
7 17 Pedro de la Rosa 15:23:02 324.6
8 18 Sebastien Buemi 15:23:09 324.1
9 19 Jaime Alguersuari 14:05:24 323.5
10 7 Michael Schumacher 15:21:44 323.1
11 5 Fernando Alonso 15:21:26 321.1
12 6 Felipe Massa 14:32:43 320.8
13 21 Jarno Trulli 14:05:50 320.5
14 1 Sebastian Vettel 14:09:08 320.5
15 2 Mark Webber 14:28:47 320.5
16 4 Jenson Button 15:29:55 320.0
17 24 Timo Glock 15:19:31 319.3
18 20 Heikki Kovalainen 15:29:44 319.2
19 3 Lewis Hamilton 15:31:48 318.7
20 22 Narain Karthikeyan 14:29:55 317.9
21 23 Vitantonio Liuzzi 14:34:35 317.7
22 8 Nico Rosberg 15:10:26 317.1
23 16 Kamui Kobayashi 14:07:37 316.3
24 25 Jerome d’Ambrosio 14:09:21 314.5

 

[Photo copyright: FOTO ERCOLE COLOMBO]

  • Γιωργο να και το βιντεο απο το ατυχημα του Vettel

  • srss

    ρε μπας και πεφτουν επιτηδες πανω στον τοιχο για να βγουν πρωταθλητες?? :p σε αλλες πιστες γιατι δεν στουκερνουν??
     

  • f1 maniac 2560r

    δε πειραζει γουρι γουρι!!!!!!!!!!!αλλο ενα ονομα πρωταθλητη γραφτηκε στο τοιχο!!!!!!

  • Δείτε στο 2’08 πως πέφτει ο άνθρωπος της πίστας που έρχεται τρέχοντας απο το βάθος ευθεία μπροστά…. Χαχαχαχα

    • adele

      αααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!

  • Demetris

    Δεν ξέρω αν κάνω λάθος, αλλά φαίνεται πως έστριβε και πάταγε φρένο ταυτόχρονα, καθώς σημάδευε τον τοίχο με άμεσο αποτέλεσμα να κλειδώσουν οι τροχοί και το αμάξι να πηγαίνει ευθεία.