Η ομάδα που βρίσκεται στην καλύτερη φόρμα αυτό τον καιρό είναι η McLaren. Η βρετανική ομάδα στα στα τελευταία δύο Grand Prix σε Γερμανία και Ουγγαρία έχει ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρο. Ο ρυθμός της MP4-26 έχει βελτιωθεί, τόσο στον αγώνα όσο και στον έναν γύρο, καθώς στην Ουγγαρία οι Lewis Hamilton και Jenson Button δεν ήταν πολύ μακριά από τον Sebastian Vettel στις κατατακτήριες.


Αν νομίζεις πως στο Woking δεν πιέζουν πολύ, λόγω της παραπάνω παραγράφου, κάνεις λάθος. Ο Jonathan Neale, διευθύνων σύμβουλος της McLaren, δηλώνει πως όλοι στο εργοστάσιο πιέζουν πάρα πολύ, με στόχο τις συνεχείς αναβαθμίσεις για την MP4-26, έτσι ώστε να την κάνουν ακόμα ταχύτερη και να μπορέσουν να κάνουν μια από τις μεγαλύτερες ανατροπές στην ιστορία της Formula 1.

Δε μας αφορά αν έχουμε το πάνω χέρι. Νομίζω ότι σημειώσαμε δύο καλές νίκες. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να είμαστε σε θέση να κάνουμε το 1-2 με τον Lewis και τον Jenson στην Ουγγαρία, έτσι υπάρχει κάποια απογοήτευση. Άρα, δε νομίζω ότι είμαστε σε άνετη και κυρίαρχη θέση, σίγουρα δεν σκεφτόμαστε αυτό και πιέζουμε πάρα πολύ σκληρά για να βελτιώσουμε την MP4-26. Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι εκεί που υστερούμε.

Η πίσω πτέρυγα της MP4-26 έχει πολύ μεγάλο άνω πτερύγιο, με αποτέλεσμα το DRS να είναι λιγότερο αποδοτικό σε σχέση με αυτό των RB7 και 150° Italia. Αυτό δίνει περισσότερη κάθετη δύναμη στον αγώνα, αλλά στις κατατακτήριες, όπου η χρήση του είναι ελεύθερη, το βρετανικό μονοθέσιο χάνει χρόνο. Στο Spa, οι Βρετανοί θα έχουν μια νέα πίσω πτέρυγα, η οποία θα έχει ένα πιο αποδοτικό σύστημα. Ίσως να είναι αυτή που είδαμε στο Silverstone. Ο Neale εξηγεί:

Αυτό που έχουμε προσπαθήσει να κάνουμε είναι να προσθέσουμε επιδόσεις στο μονοθέσιο με διάφορους τρόπους, αλλά κυρίως με την προσθήκη κάθετης δύναμης. Ένας από τους τρόπους που μπορείς να έχεις καλύτερο DRS είναι να θυσιάσεις λίγο από τον καλύτερο σχεδιασμό της πίσω πτέρυγας. Για να γίνει η καλύτερη δυνατή πίσω πτέρυγα, δεν μπορείς να κάνεις μια πτέρυγα μόνο για το DRS, διότι δεν είναι πιο αποτελεσματική από μια συμβατική πίσω πτέρυγα. Αλλά όταν κυνηγάς την κάθετη δύναμη και προσπαθείς να φτάσεις τους υπόλοιπους, έχεις την επιλογή να το κάνεις. Θέλεις να πάρεις κάθετη δύναμη και αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου, ή να έχεις ένα καλύτερο DRS;

Ο Βρετανός έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι η McLaren δε θα παρατήσει την MP4-26 και πως θα συνεχίσει να παλεύει για τον φετινό τίτλο. Τώρα, αναφέρεται και πάλι στο συγκεκριμένο θέμα, λέγοντας:

Αν είσαι μία από τις κορυφαίες ομάδες και είσαι πρώτος, δεύτερος ή τρίτος, είναι γενναίο να βάλεις κάτω τα εργαλεία στη μέση της σεζόν και να πεις, “αυτό θα κάνω”. Το εργατικό δυναμικό μας, οι οδηγοί μας, οι χορηγοί μας και οι οπαδοί μας περιμένουν από εμάς να παλέψουμε μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Είμαστε εδώ για να αγωνιστούμε όλη τη σεζόν.

Κάποια στιγμή, ήμασταν αντιμέτωποι με το τι θα κάνουμε. Θα συνεχίσουμε την ανάπτυξη του μονοθεσίου, ή θα στραφούμε στη νέα σεζόν. Αυτή τη στιγμή, νομίζω ότι νομίζω ότι έχουμε τη σωστή ισορροπία, και θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την MP4-26. Υπάρχει μια σειρά από αναβαθμίσεις που είναι προγραμματισμένη για τους δύο επόμενους αγώνες και ένα πακέτο για τη Σιγκαπούρη, επίσης.

Ο 48χρονος μίλησε και για τους επόμενους αγώνες. Προβλέπει ότι θα είναι δύσκολοι αγώνες, καθώς και οι 3 κορυφαίες ομάδες έχουν μονοθέσια που μπορούν να κερδίσουν ανά πάσα στιγμή.

Οι επόμενοι αγώνες θα είναι δύσκολοι. Νομίζω ότι η Red Bull, η Ferrari και η McLaren μπορούν να κερδίσουν αγώνες, και πρέπει να κρατήσουμε τη συγκέντρωσή μας και τη δυναμική μας, διότι περνάμε από δύο αγώνες με χαμηλή αεροδυναμική πίεση πριν να δούμε διαφορετικά χαρακτηριστικά στη Σιγκαπούρη.

Μπορεί ο Neale να μην κάνει καμία αναφορά, όμως κάτι που αναμένεται να βοηθήσει τη McLaren είναι η καλύτερη κατανόηση της εύκαμπτης εμπρός πτέρυγας και γενικά της MP4-26. Επίσης, βοήθεια στον τομέα των ελαστικών περιμένει και από τον πρώην αρχιμηχανικό της Bridgestone και νυν σύμβουλό της, Hiroshi Imai, ο οποίος, λογικά, έχει ήδη βοηθήσει τους Βρετανούς στο ξεκλείδωμα της απόδοσης των Pirelli.

[Πηγή: PVM | Photo Copyright: HOCH ZWEI]

  • Kaulamans

    αμα δεν το παρει ο φετελ το πρωταθλημα θα σκισω την αφησα της ρεντμπουλ που πιανει ολο το αριστερο τοιχο του δωματιου μου.
    αυτα ειναι βλακειες…αναβαθμισεις???οχι ρε οπως το φερες στην αρχη της χρονιας ετσι να το αφησεις :Ρ…..
    ειδες ευκαμπτη αεροτομη την βαλατε….κοπιες….αν η ρεντπουλ δεν κανει κατι συντομα και ο φεττελ να σταματησει να μαλακιζεται τον βλεπω απο τα τρια το μακρυτερο να ρχεται

    • φιλοσ ο 8εοσ μια φορα κοιμη8ηκε το 2004!!!!και πηραμε το euro!!!!  δεν πιστευω να ξαναγινει!!!!
      οποτε μια χαρα 8α ειναι το δωματιο σου με τα χρωματα των ταυρων!!!!!  :-)

  • Mika

    Nomizw pws gia fetos o Theo Xydias einai safe me tis afises tou..
    LOL…
    Ante, na piezoume synexeia einai to swsto, omws mhn amelhsoume kai ton epomenh xronia kai pathoume pali ta idia..H Ferrari, hdh arxise nwris…

  • parsik

    φιλε Mika εχεις απολυτο δικιο. Αν και ο Neale ειπε οτι ναι μεν πιεζουμε για φετος, αλλα κοιταμε και για του χρονου, φοβαμαι μηπως παρασυρθουμε. Γιατι ναι μεν το Spa kai η Monza μας βολευουν αλλα ερχονται και πιο ”δυσκολες” πιστες. (αν και μετα την ουγγαρια δειξαμε οτι μπορουμε) Δεν ξερω αν η RB κανει συντηρηση, παντως το θεωρω παρα πολυ δυσκολο να γινει ανατροπη (ειδικα στους οδηγους), οποτε φιλε Τheo μαλλον δεν θα χρειαστει να κανεις αλλαγη στο δωματιο σου…. Οπως και να χει ομως παντα θα το λεω………………. Go mclaren go

  • parsik

    φιλε Mika εχεις απολυτο δικιο. Αν και ο Neale ειπε οτι ναι μεν πιεζουμε για φετος, αλλα κοιταμε και για του χρονου, φοβαμαι μηπως παρασυρθουμε. Γιατι ναι μεν το Spa kai η Monza μας βολευουν αλλα ερχονται και πιο ”δυσκολες” πιστες. (αν και μετα την ουγγαρια δειξαμε οτι μπορουμε) Δεν ξερω αν η RB κανει συντηρηση, παντως το θεωρω παρα πολυ δυσκολο να γινει ανατροπη (ειδικα στους οδηγους), οποτε φιλε Τheo μαλλον δεν θα χρειαστει να κανεις αλλαγη στο δωματιο σου…. Οπως και να χει ομως παντα θα το λεω………………. Go mclaren go