Και παρότι η νέα γενιά του Civic θα παρουσιαστεί σε πέντε μέρες στη Φρανκφούρτη, η Honda ανακοίνωσε σήμερα την νέα έκδοση Mugen 2.2 του τωρινού Civic Type R. Το Honda Civic Type R MUGEN 2.2 φορά τον δίλιτρο ατμοσφαιρικό K20 κινητήρα που έχει υπερκυβιστεί από το Ευρωπαϊκό τμήμα της Mugen, έχοντας πλέον χωρητικότητα 2.156 cc και αποδίδει 260 άλογα με 240 Nm ροπής (10% περισσότερα από την “απλή” Mugen έκδοση που αποδίδει 240 άλογα και βγήκε μόλις σε 20 μονάδες).

Ο λόγος δημιουργίας του είναι να αποδώσουν φόρο τιμής στον K20 κινητήρα που σταμάτησε να παράγεται πέρυσι τον Αύγουστο, λόγω του ότι δεν πληροί πλέον τα στάνταρ του Euro 5.

Το αν θα το περάσει στη παραγωγή η Mugen ακόμη δεν το έχει αποφασίσει. Πάντως από τα 20 Honda Civic Type R MUGEN που είχε δημιουργήσει, τα 4 παραμένουν απούλητα και έτσι ίσως αυτά υπερκυβιστούν και πωληθούν ως Honda Civic Type R MUGEN 2.2. Επίσης οι υπόλοιποι 16 ιδιοκτήτες θα μπορούν να αναβαθμίσουν τα αυτοκίνητα τους, αν το επιθυμούν.

[Πηγή: Ηonda]

Δελτίο Τύπου

EVEN MORE MUGEN POWER FOR HONDA CIVIC TYPE R

One of the most exclusive and explosive hot hatches of recent years has been given an extra dose of MUGEN power.

The Honda Civic Type R MUGEN debuted in 2010 to near-universal acclaim, and a 20-strong limited edition production run of the hand-built, motorsport-derived machines went on sale to UK enthusiasts.

Now technicians at Northampton-based MUGEN Euro have worked their magic again, producing a unique version with even more power and torque.

The cylinder bore and stroke have been increased to create an overall capacity of 2,156cc, so the car has been christened the Honda Civic Type R MUGEN 2.2.

The result of the change is a boost in engine output from 240 to 260PS, and additional torque is available throughout the rev range. Peak torque is now 240Nm at 6,000rpm. Compared to a standard Honda Civic Type R, both power and torque are up 30 per cent.

When coupled to the host of motorsport-derived components created exclusively by MUGEN – including sports suspension, uprated brakes and a stunning performance bodykit – the MUGEN 2.2 represents the ultimate expression of the Honda Civic Type R philosophy.

It has been created as a fitting tribute to the highly successful Honda K20 2.0-litre petrol engine, which has ceased production in Japan. Homologated by MUGEN as an FIA Group N race series engine, the K20 has long been the powerplant of choice with tuners and motorsports competitors who want the very best in naturally aspirated performance.

Moreover, it has been at the very heart of everything MUGEN Euro has achieved since the company was formed in 2006. Its skilled engineers have built or tuned almost 400 examples for race and rally competitors around the world.

The Honda K20 engine has also powered the only two complete road cars produced by MUGEN; the Honda Civic MUGEN RR four-door saloon sold in Japan, plus the limited Honda Civic Type R MUGEN sold in the UK.

Hiro Toyoda, vice-president of MUGEN Euro, commented: “Environmental pressures mean naturally aspirated engines are rapidly being superseded by other engine architectures and technologies. We may never see the like of the K20 in a mainstream production car again, so felt it only fitting we mark the occasion with this special 2.2 version of the Honda Civic Type R”.

Plans for the 2.2 car have yet to be finalised. Of the 20 limited edition 2.0-litre cars launched in 2010, four remain unsold and it’s possible MUGEN Euro may offer them with the reworked engine. Existing owners could also be invited to return their cars for an upgrade. A decision on these two proposals is expected to be made shortly.

  • αθάνατο μοτέρ που λίγοι θα μπορέσουν να καταλάβουν την αξία του(ευτυχώς)!!
    κ ακόμα πιο λίγοι θα μπορέσουν να φτιάξουν ξανα κάτι τετοιο!!

  • Monder

    japan power

  • to ‘aplo’ type r civic stamatise epidi dn plirei to euro 5!!! diladi tora poy to yperkivisane kai exei kai parapano aloga mporei??????
    pantos parolafta to moter mamoyse kai ederne!!!! strofarisma sto 8eo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Κώστας

    τι να το κανεις ενα μοτερ που αποδιδει τα μεγιστα (ροπη και ιππους) στις 8000 στροφες?κατω απο τις 4000 ειναι ψοφιο,οποτε για να το πηγαινεις γρηγορα και να το ευχαριστηθεις πρεπει να του πινεις το αιμα με οτι συνεπαγεται αυτο (πολυ αυξημενη καταναλωση, καταπονηση κτλ)
    και στην πιστα επισης θα πρεπει να εισαι μια σχεση κατω για να μην κρεμαει το μοτερ,ασε που αν η πιστα ειναι τεχνικη με πολλες κλειστες θα σε περνανε και τα ποδηλατα…..

    • loeb

      Εντελως ακυρο αυτο που λες με την καταπονιση του μοτερ. Οπως καταπονειται ενα ατμοσφαιρικο στις υψηλες αλλο τοσο καταπονειται και το τουρμπο. Οι ιδιες συνθηκες επικρατουν στο εσωτερικο του θαλαμου. Οσο αφορα σε ενα δρομο επαρχιακο με στροφες και με μια σχεση κατω αν εχεις τα ιδια αλογα σε αναλογου επιπεδου αυτοκινητο τι σε κανει να πιστευεις οτι δεν παιζει ρολο ο οδηγος αλλα το αυτοκινητο.  Οποτε σε οποιον αρεσει η ατμοσφαιρα αγοραζει ατμοσφαιρα για τον ιδιο λογο που αρεσει σε καποιον το τουρμπο. Αν σου αρεσει το αμαξι εμφανισιακα και ζητας καπου κοντα σε εκεινα τα αλογα οι διαφορες ειναι μικρες! Το μονο που θα πρεπει να σκεφτεις ειναι η καταναλωση που στις μερες μας ομολογω οτι δεν ειναι και λιγο πραγμα. Αλλα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν νομιζω  αυτος που θα το παρει δεδομενο οτι θα εχει δωσει τοσα πολλα λεφτα να σκεφτεται το εναμιση ευρω που θα δινει παραπανω στα 100χιλιομετρα για βενζινη.

    • pariah

      Το turbo δεν θέλει στροφάρισμα σε υψηλές στροφές…Μάλιστα δεν υπάρχει και λόγος να γίνεται καθώς το peak έχει γίνει πιο πριν…..Επίσης δες πόσο κάνει το honda με τα 260Ps και τι παίρνεις σε αυτά τα λεφτά…

    • loeb

      Μα ακριβως εκεινη την στιγμη που γινεται το peak γινεται και η φθορα του κινητηρα δεν ειπα κατι διαφορετικο. Τα λεφτα δεν πανε μονο στο γκαζι πανε και σε αλλα πραγματα που προσφαιρει το συγκεκριμενο αμαξι. Εξαλλου απο ανεκαθεν τα Honda ειχαν τσιμπημενη τιμη στην Ελλαδα. 

    • pariah

      Δεν είναι μόνο Ελλάδα η ακριβή και όχι τσιμπημένη τιμή όμως…Όσο για το peak άλλο να γίνει στις 8000rpm και άλλο στις 3500 με ένα πλατό ως τις 5500rpm και πολύ σου λέω….Όσο για το άλλα που προσφέρει είχε βγει και παλιά παρόμοια έκδοση και δεν είχε και πολλά εξτρα που να δικαιολογούν την απίστευτη τιμή του…

    • loeb

      Τα Tourbo εχουν μεγαλυτερη καταπονηση απο τα ατμορφαιρικα γιατι το peak τους ειναι σε χαμηλες στροφες και πολλες φορες θες δεν θες φτανεις σε αυτο ενω στα ατμοσφαιρικα το ελεγχεις οταν δεν θελεις να πας γρηγορα. Για παραδειγμα ενα μοτερ 1600 ατμοσφαιρα σε βγαζει πολλα περισσοτερα χιλιομετρα απο ενα μικροτερο μοτερ Τουρμπο με τα ιδια αλογα τις περισσοτερες φορες. 

    • pariah

      Αν ξέρεις να το δουλεύεις τότε μόνο η τουρμπίνα σε νοιάζει που θέλει rebuild….Αν θες να κάνεις πολλά χιλιόμετρα πας σε πολλά κυβικά ατμόσφαιρα….

    • loeb

      Συμφωνω αλλα σημερα τα πιο πολλα πιτσιρικια δεν εχουν ιδεα το πως να συμπεριφερονται στα εν λογω αυτοκινητα. Εγω παντως που εχω μια ιδεα θα ηθελα το επομενο αμαξι μου να ειναι Tourbo. Βεβαια εχω καλομαθει με την ατμοσφαιρα καθως τα δυο αυτοκινητα που εχω ειναι φορτωμενα το ενα με κοντα στα 500.000 χιλ και το αλλο στα 200.000 Μαλλον το ενα θα αναγκαστω να το αφησω πριν αφησει την τελευταια του πνοη ποιος ξερει ποτε.

    • κάποιοι σοφοί της αυτοκίνησης λένε ότι τπτ δεν μπορει να αντικαταστήσει τα κυβικά κ την ατμόσφαιρα!

    • Sokratis13

      there is no replacement for displacement… etsi lene.

    • το γνωρίζω boy, απλά ήθελα να το γράψω ελληνιστί…

    • pariah

      Aυτοί που το λένε όμως στο μυαλό δεν έχουν λίγα κυβικά…όταν τα 3000cc είναι τα αυτοκίνητα πόλης τους…

  • Vegas

    Japan Rules. <3

  • Giannagr

    pantos to r32 pou exo den to allaza oute me 10 honda se piotita kai trabigma bgeno gia prosperasi kai den kitao ti exo 3-4-5 aplos patas to gazi kai mpouf ante gia…….

    • αν δε σε νοιάζει να παίζεις με το λεβιέ κ να αλλάζεις ταχύτητες, πάρε αυτόματο!

    • cfu

      aytomato xaneis oli tin esthisei
      alla afou sou aresi ti na po,opos les apla patas gazi fofero kourazese polh otan odigeis den mporeis allo,ante apo edo oloi me ta aytomata ksenerotoi

      kai gia to thema kai gamo ta amaksia to Type R skizei

  • Navaro

    Αφηστε τα αυτα,παρουσιαστηκε το νεο honda civic στη φρανκφουρτη,απογοητευση απο τις πρωτες φωτο που ειδα.