Η επόμενη γενιά του VW Golf θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο και θα ξεκινήσει εμπορική πορεία στα τέλη του 2012, στις αρχές του 2013, και το κύριο γνώρισμα του θα είναι ότι θα ζυγίζει λιγότερο σε σχέση με την τωρινή γενιά. Ο επικεφαλής ανάπτυξης της Volkswagen, Ulrich Hackenberg, σε πρόσφατη συνέντευξη του, δήλωσε ότι το νέο Golf VIΙ θα ζυγίζει περίπου 80 κιλά λιγότερα σε σχέση με το Golf VI, κάνοντας το έτσι να ζυγίζει όσο ζύγιζε η τέταρτη γενιά του Golf.

O Hackenberg συμπλήρωσε λέγοντας ότι στόχος τους είναι να μειώσουν τα επίπεδα κατανάλωσης όλων των εκδόσεων ενώ θα υπάρχει μια πετρελαιοκίνητη έκδοση η οποία θα εκπέμπει λιγότερα από 100 γρ/χλμ CO2. Επιβεβαίωσε επίσης ότι το νέο Golf θα αποκτήσει υβριδική έκδοση η οποία θα κυκλοφορήσει το 2014.

Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το νέο Golf θα είναι πιο άνετο και θα προσφέρει περισσότερο χώρο στο εσωτερικό. Ο Hackenberg δήλωσε ότι το Golf έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο από τον προκάτοχο του και ως εκ τούτου το εσωτερικό του έχει μεγαλώσει. Το συνολικό μήκος θα παραμείνει στα σημερινά επίπεδα, αλλά θα έχει διαφορετικές διαστάσεις. Ο μπροστά άξονας έχει μεταφερθεί πιο μπροστά, το μετατρόχιο έχει μεγαλώνει, ενώ το πλάτος του έχει αυξηθεί. Αυτά, σε συνδυασμό τον σχεδιασμό του, κάνουν το αυτοκίνητο να έχει σπορ/επιθετική σχεδίαση.

Το νέο Golf θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα MQB, την ίδια που φορά και το ολοκαίνουργιο Audi A3. Τον σχεδιασμό του, τον έχει αναλάβει ο αρχισχεδιαστής της VW, Walter de Silva και θα διαθέτει απότομα κεκλιμένο παρμπρίζ, λεπτότερα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας και πιο coupe σχεδίασης οροφή από το τωρινό μοντέλο. Το εσωτερικό του θα ανανεωθεί πλήρως, με τα καθίσματα να βρίσκονται πιο κοντά στο πάτωμα, με το ταμπλό να στρέφεται πλέον προς την μεριά του οδηγού, όπως μας έχει συνηθίσει η BMW, με τον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα να είναι εντελώς νέας σχεδίασης.

Μηχανικά δεν θα γίνει κάποια έκπληξη και έτσι αναμένεται να φορά μια γκάμα TSI και TDI κινητήρων οι οποίοι θα αποδίδουν περισσότερο σε σχέση με τους τωρινούς. Θα υπάρχει ο 1.400αρης TSI που θα αποδίδει από 140 άλογα, ο 2.0-λιτρος TDI θα αποδίδει 184 άλογα με 379 Nm ροπής, ενώ η έκδοση GTD θα φορά ένα twin-turbo πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 223 ίππων. Επίσης θα τοποθετηθεί και ο νέος 1.400αρης TSI κινητήρας με σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων, που τοποθετήθηκε αρχικά στο Volkswagen Polo BlueGT, ενώ θα φορεθεί και στο νέο A3. Επίσης θα υπάρχει και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση η οποία θα ονομάζεται E-Golf

Σε ότι αφορά την GTI έκδοση. Αυτή θα είναι κατά 100 κιλά ελαφρύτερη από τη τωρινή. Θα φορέσει νέα ανάρτηση με το σώμα του αυτοκινήτου να είναι κατασκευασμένο από ένα ελαφρύτερο χάλυβα υψηλής αντοχής αλλά και πολλά μέρη αλουμινίου όπως η οροφή και το καπό. Με 100 κιλά λιγότερα το νέο Golf GTI θα έχει καλύτερη αναλογία βάρους/ιπποδύναμης, καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές αλλά και μειωμένη τιμή. Θα φορά τον 2.0-λιτρο TFSI βενζινοκινητήρα ο οποίος θα αποδίδει 264 άλογα, και όχι 220 όπως είχε κυκλοφορήσει αρχικά. Επίσης το GTI θα φορά το νέο ηλεκτρονικό μπροστά διαφορικό VAQ, το οποίο έκανε ένα από τα πρωτότυπα Golf GTI να γυρίσει στο Nurburgring 8 δευτερόλεπτα γρηγορότερα σε σχέση με την τωρινή γενιά.

Για πρώτη φορά, το Golf θα αποκτήσει plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα αποδίδει 246 άλογα με 5.6 λίτρα/100 χλμ μέση κατανάλωση. Το νέο Golf θα διαθέτει αλουμινένια μέρη στο πάτωμα, στο πορτ μπαγκάζ και στο πλαίσιο του παρμπρίζ. Ωστόσο, δεν έχει ξεκαθαριστεί αν τα αλουμινένια μέρη τα έχει μόνο η υβριδική έκδοση ή GTI έκδοση ή όλες οι εκδόσεις του.

Σε ότι αφορά τα συστήματα που θα φορά το νέο Golf. Θα υπάρχει ένα ενεργό cruise control, ένα ημι-αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος καθώς και ένα 8″ σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Θα υπάρχουν τετρακίνητες 4Motion εκδόσεις καθώς και ενεργοί προφυλακτήρες στις Bluemotion εκδόσεις.

Σε ότι αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων. Τα entry-level μοντέλα θα εφοδιάζονται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με τα υπόλοιπα μοντέλα να έχουν την δυνατότητα να φορέσουν αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG 6 και 7 σχέσεων.

Τέλος η Volkswagen θα προσλάβει ακόμη 800 άτομα στο εργοστάσιο της στη πόλη Chattanooga του Tennessee αφού δεν προλαβαίνει να κατασκευάζει νέα Passat. H VW είχε προσλάβει 200 άτομα μέσα στον Φεβρουάριο και με τους 800 αυτούς, θα ανεβάσει το εργατικό δυναμικό του εργοστασίου σε 3.500 άτομα μέχρι τα τέλη του 2012. Η VW είχε αρχικό στόχο να κατασκευάζει 150.000 Αμερικάνικα Passat ετησίως, αλλά τώρα, με τον Φεβρουάριο να έχει πουλήσει 14.507 μονάδες, ο στόχος έχει ανέβει στις 170.000 μονάδες ετησίως.

[Πηγή: AMS, Autonews]